موشکاف ۲۶ بهمن- نظام ولایت از ترس کنفرانس ورشو و کارزار مقاومت ایران بید بید میلرزه.

موشکاف ۲۶ بهمن
?موشکاف: سلام! تو این چند روزه، نظام ولایت از ترس کنفرانس ورشو و کارزار مقاومت ایران بید بید میلرزه. هاهاهاهاها. باید از این ژاپنیا بپرسیم ببینیم از این ترس و لرز میشه برق گرفت یا نه؟ هاهاهاها. اگه می شد برق کل خاورمیانه تامین بود. هاهاهاها. انعکاس بین المللی تظاهرات ایرانیا که جای خود، سوز و گداز نظام ولایت هم جای خود. هاهاهاها.
« و اما بشنوید از لهستان که امروز گروهک تروریستی منافقین به حمایت میدانی نشست ورشو آمدند. نشستی که با صحنه گردانی امریکائی ها فردا قرار است در باره تحولات غرب آسیا برگذار شود. جولیانی رئیس تیم وکلای ترامپ در تجمع گروهک تروریستی منافقین حاضر شد تارسانه ها این تجمع منافقین را پوشش دهند.
?موشکاف: هاهاهاها. چقدر سوخته ان. یارو ظریف از فرط سوختگی از تظاهرات هموطنا تو ورشو توئیت کرد که تروریستا تو ورشو هستن، وزیر خارجة لهستان هم زد تو دهنش و شستش، چلوندش و آویزون کردش رو بند رخت و نوشت ما تو ورشو تروریست نداریم آزادی بیان داریم. هاهاهاهاها. چیزی که تو نظام ولایت پیدا نمیشه. هاهاهاها.
سایت حکومتی آفتاب – ۲۵ بهمن
وکیل ترامپ: مشکل اصلی خاورمیانه ایران است».
پایگاه خبری تی وی ان ۲۴ نیوز، پیش از آغاز نشست ورشو گفت‌وگویی اختصاصی با رودی جولیانی، وکیل ترامپ و شهردار پیشین نیویورک داشته است. جولیانی در این گفت‌وگو مدعی شد: قرار است نشستی در ورشو برای صلح در خاورمیانه برگزار شود و طبق گفته مایک پمپئو، وزیر امور خارجه‌مان قرار است تمرکز این نشست بر روی ایران باشد چراکه مشکل اصلی در خاورمیانه، ایران است.
وی همچنین ادعا کرد که ایران به گروهک‌های تروریستی در سراسر جهان، پول و تسلیحات می‌رساند.
وی در ادامه مدعی شد که هیچ کشوری نباید دادوستد با ایران بپردازد و اظهار کرد که ایران با عواقب جاه‌طلبی‌های هسته‌ایش مواجه شده است.
?موشکاف: هاهاهاها. عواقب جاه طلبی ها! اونم چه عواقبی! بد بخت عظما از دست این عواقب به هذیون افتاده و بیانیة ۴۰ سال دوم نظامو داده. هاهاهاها. شتر در خواب بیند پنبه دانه. هاهاهاها. شما رو نمی دونم اما بندة موشکاف که سنم قد میده یاد روزای آخر شاه افتادم که میگفتن ایران جزیرة ثباته. هاهاهاهاها.

روزنامة حکومتی ابتکار - 25بهمن
«ابعاد پیدا و پنهان نشست ورشو» «(آمریکا) قصد دارد به نوعی با برجسته کردن ایران در نشست کنونی، با یک تیر دو نشان را هدف قرار دهد؛ نخست انحراف افکار عمومی از سیاست‌های کلان پشت این نشست به منظور در دست گرفتن ابتکارعمل در منطقه و دوم تلاش برای اجماع‌سازی علیه ایران». « لزوم صبر استراتژیک برای ایران که گام نخست در صیانت استراتژیک کشور است، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود».


?موشکاف: هاهاهاها. صبر استراتژیک! هاهاهاها. یا بن بست حکیمانه هاهاهاها. منظورش اینه که فعلا باید بشینن یه گوشه سماق بمکن چون هیچ غلطی نمی تونن بکنن. هاهاهاها. تازه این از نتایج سحر است. هاهاهاها. حالا حالا ها باید از سوزش عظما و شیخ فری بشنویم و بنویسیم. ناز شست قیام آفرینا و کانونای شورشی. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: