موشکاف ۲۸ بهمن - ترس نظام ولایت از عواقب کنفرانس ورشو

موشکاف ۲۸ بهمن
?موشکاف: سلام! نظام ولایت، هنوز کنفرانس ورشو شروع نشده حلواشو پخت و گفت این کنفرانس شکست خورده! بعد کنفرانس هم گفت حرف واحد نداشتن و اسم ایران برده نشد! عظما هم واسه خالی نبودن عریضه رفت تو فاز ۴۰ سال دوم. هاهاهاها. اما حالا که چند روز گذشته و دود و دم رژیم خوابیده، ترس و نگرانی‌هاشون زده بیرون. هاهاهاها.


روزنامة حکومتی آرمان - 27بهمن
«ماهیت این اجلاس و هدفی که پیگیری نمود در 30سال گذشته بی‌سابقه محسوب می‌شود» « مایک پمپئو، در کنفرانس مطبوعاتی ورشو اعلام داشت در این کنفرانس یک نفر نبود که از ایران دفاع نماید و هرچه راجع به ماهیت ایران گفتیم، هیچ‌کس مخالفت نکرد».
«آمریکا و متحدینش قصد دارند پس از صحنه اول نمایش تبلیغاتی، ائتلافی سیاسی علیه ایران به‌وجود آورند تا زمینه برای مشروعیت درگیری احتمالی فراهم شود و در آن‌صورت هیچ‌کس اندیشه اعتراض به خود راه ندهد».
«جمهوری اسلامی باید تشکیل این اجلاس را اقدامی در راه مشروعیت زدایی از خود تفسیر نماید...برنامه‌ریزان آمریکا سعی دارند جامعه ایران را پلوریزه نموده و اجلاس ورشو و تظاهرات مخالفان را پیام مهم به مردم ایران برای حرکت به سوی اهداف خودشان تغییر دهند».
?موشکاف: هاهاهاها. چی چی گفت؟! مشروعیت زدایی؟! هاهاهاها. کدوم مشروعیت؟ از این سوسول بازیا به نظام نیومده!. هاهاهاها اما می بینین چطور رفته رو ویبره؟ وحشت از ائتلاف می کنه و درگیری احتمالی هاهاهاها
خبرگزاری حکومتی ایرنا – ۲۷ بهمن
«سخنرانی مقام‌های آمریکایی در کنفرانس ورشو لحن تند و بسیار گزنده‌ای در برابر (رژیم) ایران داشت» «اهمیت کنفرانس ورشو را صرفاً نباید در نوع مواضع علنی مایک پنس و مایک پمپئو که در مجموع حاوی افشای نکتة تازه‌ای از استراتژی آمریکا در برابر ایران و یا به طور کلی خاورمیانه نبود، جستجو کرد. بر این اساس، به نظر می‌رسد هدف اصلی کنفرانس نه در اظهارات و سخنرانی‌های علنی و روی پرده بلکه در جلسات و کارگروه‌های محرمانه و پشت پرده پیگیری شده است».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله بازم نظام رو ویبره اس. تازه می گه اون حال گیری که ازمون کردن، همه اش نیس، اصل قضیه پشت پرده اس. ای وای از پشت پرده. هاهاهاهاها. اما ای کاش کار به ورشو و پشت پرده هاش تموم میشد هاهاهاها. تموم نمیشه که! این قصه سر دراز دارد.
روزنامة جهان صنعت 27 بهمن
« دیپلماسی ایران؛ از ورشو تا مونیخ» « نباید انتظار داشت که واشنگتن بخواهد از تعقیب و تداوم سیاست ایران‌هراسی و در نتیجه ایران‌آزاری در نشست مونیخ اجتناب کند»‌.
« غیرمنتظره نیست که واشگتن بخواهد با تغییر رویکرد خود از یکجانبه‌گرایی به چندجانبه‌گرایی، فشار علیه ایران در کنفرانس مونیخ را دوچندان کند‌. مهم‌ترین اهرمی که واشنگتن در دست دارد، برنامه موشکی ایران و سیاست نفوذ منطقه‌ای آن در غرب آسیاست‌. در این ارتباط آن‌گونه که از سطح مواضع اعلامی اعضای اروپایی برجام و واشنگتن پیداست، آنان یکصدا و در راهبردی مشترک برنامه موشکی ایران را عامل اصلی اختلال در نظم ژئوپلیتیکی در منطقه غرب آسیا می‌دانند که هم می‌تواند برای حیات سرزمینی اروپا و آمریکا و هم متحدان مخاطره‌آفرین باشد‌».
?موشکاف: بعله، بازم کابوس. از ورشو تا مونیخ هاهاهاها. حالا دیگه نظام ولایت هم از مماشات نا امید شده. دیدین؟ تشخیص مصلحت نظام، پالرمو رو که اینقدر روش اصرار داشتن انداخت هفتة آینده. هاهاهاها. بعله، نظام سر در گمه که تو این وضعیت چه غلطی بکنه. هاهاهاها. راهنمایی موشکاف براشون اینه که قبل از اینکه کانونای شورشی و قیام آفرینا بیان سراغشون دنبال سوراخ موش بگردن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: