موشکاف ۳۰ بهمن- چند وقتیه که نظام ولایت داره تو سری میخوره و دم بر نمیاره.

موشکاف ۳۰ بهمن
?موشکاف: سلام! چند وقتیه که نظام ولایت داره تو سری میخوره و دم بر نمیاره. از پاریس تا ورشو و از ورشو تا مونیخ. هاهاهاها. تو مونیخ بدجوری یقة نظامو بخاطر موشکی و دخالت‌های منطقه ایش گرفتن. هاهاهاها. این که می بینین شیخ فری به دریوزگی افتاده یه مقدارش مال همیناس، اما اصلش سهم کانونانس هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.
آخوند روحانی در بندر لنگه ـ 28بهمن 97
-سخنرانی روحانی در استان هرمزگان-بندرلنگه-
« ما در این منطقه یک روابط برادرانه و صمیمی با همه منطقه می‌خواهیم. هیچ‌گاه ما آغازگر تجاوزی در کل منطقه نبودیم.»
« ما باید متحد باشیم، امنیت کل منطقه را حفظ ‌کنیم و روابط برادرانه با همه همسایگان خواهیم داشت. متاسفانه برخی همسایگان راه اشتباه را انتخاب کرده‌اند، باز هم به پناه آمریکا و صهیونیسم رفتند و فکر می‌کنند ایران قدرتمند منطقه چشم طمعی به آن‌ها دارد. ایران یک روابط دوستانه و برادرانه با همه کشورهای منطقه را می‌خواهد».
?موشکاف: هاهاهاها. دریوزگی و گدایی شیخ فری رو دیدین؟ اما شیخ فری! از قدیم گفتن گاوی که نون گدایی بخوره دیگه به کار نمیره ها! هاهاهاها. نکنه میخوای جول و پلاس تروریسم عظما رو سفید سازی کنی؟ هاهاهاهاها. برو تو خط عظما که این قیف اومدنا واسه نظام نون و آب نمیشه و اومد و نیمد داره. هاهاهاها.
جواد ظریف – وزیر خارجه رژیم -۲۴ بهمن


ما نیازمند روابط خوب در منطقه هستیم، ضمن اینکه قدرتمان را از داخل می‌‌گیریم. اما با این قدرت داخلی نیازمند روابط خوب منطقه‌‌ای هستیم. این روابط چه در خلیج فارس، چه در همسایگان شمالی، چه در همسایگان شرقی و غربی باشد. ما با همه روابط خوب می‌‌خواهیم.
امروز ما خوشحالیم که با بسیاری از همسایگان‌مان روابطی داریم که در تاریخ این گونه روابط را نداشتیم. روابط ما با روسیه، ترکیه، پاکستان، عراق و برخی کشورهای خلیج فارس بی نظیر است و ما این روابط را با عربستان و امارات می‌‌خواهیم. ما به جز یک استثنا هیچ مشکلی در داشتن روابط معقول با دنیا نداریم».
?موشکاف: هاهاهاها. گدا به گدا، رحمت به خدا! هاهاهاها. بندة موشکاف فک می کردم فقط شیخ فریه که کاسة گدایی دست گرفته، نگو ظریف هم شب جمعه رو خوب میشناسه. هاهاهاها. آقا اصلا بنده، سیاست‌های چهل سالة صدور ارتجاع نظام رو بی‌خیال میشم اما این حرفای پاسدار جعفری رو کجای دلم بذارم؟ هاهاهاها.


پاسدار جعفری در مراسم تشییع پاسداران ـ اصفهان ۲۷بهمن ۹۷
-اصفهان-سخنرانی جعفری در مراسم تشیع پاسداران کشته شده در جاده خاش زاهدان
«آنچه که ما امروز اینجا اعلام می‌کنیم این است که دولتهای خائن عربستان و امارات بدانند صبر ج ا. به سر امده و ما دیگر دخالتهای مخفیانه شما را از جانیان اسلام ستیز و گروهکهای تکفیری تحمل نخواهد کرد... ما انتقام خون عزیزانمان را خواهیم گرفت و ما از رئیس جمهور و رئیس شورای امنیت ملی می‌خواهیم که دست ما را برای انتقام بیش از گذشته باز بگذارند
دولت پاکستان نیز بداند که باید هزینه حمایت از جیش الظلم را بپردازد و بی شک این هزینه بسیار سنگین خواهد بود».
?موشکاف: هاهاهاها. این دست نظام به اون دستش میگه غلط نکن. هاهاهاها. اون یکیا کاسة گدایی رابطه دست گرفته بودن و این یکی تهدید تروریستی میکنه. هاهاهاها. اما به نظرتون این وضعیت نظام بخاطر چیه؟ حالا دیگه من نمیگم، از روزنامه های خودشون بشنوین.
روزنامة حکومتی جهان صنعت – ۲۸ بهمن
« بحران اقتصادی افزایش یافته است؛ دیپلماسی ما در موضعی تدافعی است و با وجود تلاش‌های بسیار کاری از پیش نمی‌برد».
« سپهر سیاسی ایران اما در چنین موقعیتی اساسا فاقد ایده یا برنامه معنادار و مشخص وجودی است. دو جریان سیاسی که در این سال‌ها تشکیل‌دهنده بلوک قدرت در نظام بوده‌اند، عملا هیچ ایده‌ای برای برون‌رفت از این وضعیت ندارند. هر دو در نوعی بحران گفتمانی فرو رفته‌اند». «تجربیات تاریخی نشان می‌دهند که از دل این وضعیت، چه وضعیت‌های خطرناکی ممکن است ظهور یابند».
?موشکاف: هاهاهاهاها. بعله. نظام تو بن بسته و راه برون رفتی نداره. وضعیت خطرناکیه واسه نظام. تازه! از این خطرناک تر هم میشه. هاهاهاها. چون قیام آفرینا و کانونای شورشی هر روز آماده تر می شن. هاهاهاها. دمشون گرم که چشم همة براندازا رو روشن کردن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: