موشکاف ۳ اسفند -بن بست سرکوب و به عبارتی ضربه فنی شدن گشت ارشاد

موشکاف ۳ اسفند
?موشکاف: سلام! تو این چند روزه، همش از بن بستای سیاسی نظام باهاتون گپ زدم، امروز اما میخوام از یه بن بست اجتماعی نظام بگم. هاهاهاها. بن بست سرکوب و به عبارتی ضربه فنی شدن گشت ارشاد. هاهاهاهاها.
آخوند احمد مازنی – عضو مجلس ارتجاع
احمد مازنی گفت: به خصوص با مسائلی که جنبه فرهنگی دارد، برخوردهای نظامی جواب نمی‌‎دهد و این مراقبت باید از مسئولان مد نظر باشد....عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه دوره گشت ارشاد به پایان رسیده است، افزود: حتی ضرورت دارد این عنوان “گشت ارشاد” تغییر یا حذف شود چرا که این نام به دلیل عملکرد نامناسب یا تبلیغات منفی ذهنیت منفی ایجاد کرده است....و ضرورت دارد که این روش تغییر کند.... مازنی با اشاره به فیلم اخیر منتشر شده در فضای مجازی که منجبر به درگیری بین برخی شهروندان با عوامل انتظامی شده است، گفت: در این زمینه پلیس باید توضیحات لازم را به منظور تنویر افکار عمومی ارائه دهد تا اگر حقی از کادر پلیس یا شهروندی تضییع نشود.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، دوران گشت ارشاد خیلی وقته تموم شده. هاهاهاها. میدونین چرا؟ شاید تو فضای مجازی دیده باشین، یارو آخوند مازنی هم گفت.هاهاهاها. بخاطر اینکه این روزا گشت ارشاد سوژة جوونای شهره. هاهاها. کافیه دست از پا خطا کنن تا جوونای باغیرت بریزن سرشون و حالشونو جا بیارن. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:
?موشکاف: به به! ب ب به به! بنازم به غیرت این جوونا که حال مامورا رو گرفتن و در ون گشتی رو کندن. هاهاهاها. تا اونا باشن به جوونای ملت گیر ندن. هاهاهاها. بعله. همین یکی نیسا!!! این روز ضرب شصت جونارو گشتیای زیاید چشیدن. هاهاهاها. بخاطر همینه که یارو اوشتری،‌ سرکردة انتظامی میگفت نیروهاش فرسوده شدن و اعتراف می کنه که «مردم با مشکلات ریشه‌ای روبرو هستند که راه‌حل‌های ریشه‌ای نیز نیاز دارد» هاهاهاها. البته اعترافهای اخیر شیخ فری از اونم مهمتره.
آخوند روحانی - 10 بهمن
«ما باید خودمان را با شرایط جهانی توسعه جهانی تحول جهانی در چارچوب حفظ اصول و منافع خودمون تطبیق بدیم. حالا تو این شرایط میتونیم بگیم فضای مجازی کلا ممنوع ما میتونیم بگیم که دنیای دیجیتال کلا ممنوع ما میتونیم بگیم ارتباط اینترنتی نمیخواهیم داشته باشیم، میشه، ما میتونیم بگیم تمام شبکه های اجتماعی را روزانه و ساعتی فیلتر میکنیم، حل میشه واقعا، با فیلتر با ممنوعیت میشه واقعا در دنیای امروز ما میتونیم زندگی کنیم، شدنی است بله یکروزی هم ما میگفتیم ویدئو هم نباید باشه، خوب نشده که، یکروزی میگفتیم که اساسا استفاده از برنامه های رادیوتلویزیونی غیر داخلی مون کاملا ممنوع ، میشه واقعا حالا تمام دیش هم ما جمع کنیم در استانهای مرزی ما میتونیم کاری انجام بدیم، میشه واقعا اصلا این شدنی است»
?موشکاف: هاهاهاها. اینو من باب یادآوری آوردم واستون. هاهاهاها. شیخ فری هم مجبور شده به بی نتیجه بودن این جنگولک بازیای نظامو اعتراف کنه. هاهاهاها. آخه دستش تو کاره، میدونه تو فضای مجازی دارن چه پدری ازش درمیارن. هاهاهاها. کار به جایی رسیده که یارو جنتی هم میگه منکر بزرگ دروغ گفتن مسئولان به مردمه. هاهاهاها. ملاحظه می فرمایین؟ پشمی به عبا و عمامة آخوندا نمونده. هاهاهاها. همین روزاس که قیام آفرینا و کانونای شورشی همین تار و پود پوسیده رو هم به باد فنا بدن. هاهاهاها. ایشالا به زودی. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: