موشکاف ۴ اسفند- خیلیا تو نظام ولایت فک می کنن که با تمدید مهلت اف ای تی اف بردن!

موشکاف ۴ اسفند
?موشکاف: سلام! خیلیا تو نظام ولایت فک می کنن که با تمدید مهلت اف ای تی اف بردن! هاهاهاها. اما نخیر! اینطور نیست! آخه موضوع تو گل موندن عظما بر سر یه دوراهیه. به همین دلیل با تمدید مهلت اف ای تی اف، سوخت گر گرفتن جنگ و دعوای باندی برای ۴ ماه دیگه تامینه. هاهاهاها. اما این روزا هر کسی تو نظام میدونه که راه برجام و اف ای تی اف به ترکستان است. البته او یکی راه هم قیفستان است هاهاهاها.
سایت حکومتی دیپلوماسی ایرانی – ۲ اسفند
ایران عصبانی، اروپا مستاصل، امریکا قلدر و روسیه و چین خوشحال هستند.
آقای روحانی طی دو روز گذشته در سخنرانی های خود در سفر استانی چندین بار ایران را در موقعیت جنگی البته از نوع اقتصادی آن توصیف کرده که همین خود بر التهاب شرایط اقتصادی خواهد افزود.
با توصیف فوق شاید بیراه نباشد که کنفرانس امنیتی مونیخ را نقطه عطف تعیین سرنوشت برجام بدانیم و حوادث پیرامون آن را به بعد و قبل از این کنفرانس تقسیم بندی کنیم.
برای برون رفت از مشکل و برای جلوگیری از تشدید التهابات روز افزون، تنها راه، خارج شدن کشور از ژست عدم مذاکره با آمریکا است.
?موشکاف: هاهاهاها. یارو میخواد زهرو با چار لیتری بریزه تو حلقوم عظما. هاهاهاهاها. خارج شدن از ژست عدم مذاکره با آمریکا. هووووی! شیطان بزرگ! هاهاهاها. بعله. عظما باید به ساز آمریکا برقصه، از دلواپسا هم نترسه. هاهاهاهاها. بیچاره ها به دلشون صابون زده بودن که یه چیزی از ساز و کار اروپا عایدشون بشه اما فقط تو سری خوردن. هاهاهاها. سفیر آلمان هم که آب پاکی رو ریخت رو دستشون.
‌خبرگزاری حکومتی مهر – ۱ اسفند
«هدف سازوکار اینستکس نقض و دورزدن تحریم‌های آمریکا نیست». واقعیت این است که بانک‌های طرف قرارداد با شرکت‌های اروپایی که ایران روی همکاری‌شان حساب کرده است خود را متعهد به توصیه‌های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در زمینه مبارزه و ممانعت از پولشویی و تامین مالی تروریسم کرده‌اند‌.»
اینستکس باید استانداردهای بین‌المللی درخصوص مبارزه و ممانعت از پولشویی و تامین مالی تروریسم را به‌صورت صددرصد مورد توجه قرار دهد‌. وی این موضوع را برای جلب اعتماد و استفاده بخش خصوصی از اینستکس اجتناب‌ناپذیر دانست‌.
?موشکاف: هاهاهاها. شیخ فری و عظما تو فکر دور زدن تحریما با اروپا بودن و می گفتن اگه اف ای تی افو امضا کنیم این طرحمون می سوزه، هاهاهاها. غافل که اروپا هم دیگه اون اروپای قدیم نیست هاهاهاها. چی فک می کردن، چی شد! هاهاهاها. همة اینا سر ریز میشه تو جنگ باندی نظام. هاهاهاها.
محمد جواد ابطحی – عضو مجلس ارتجاع – 30 بهمن
بنده عملکرد رئیس جمهور را نه تنها در این دوره بلکه در دوره قبل هم موفق نمیدیدم. اما دیدیم مشکل از برجام و غیر برجام نیست بلکه مشکل این است که آقای روحانی کفایت سیاسی مسلم ندارد.
رئیس جمهور باید دوره‌های عالی مدیریت استراتژیک را ببیند و تاریخ بخواند، حتی به نظرم بهتر است روحانی به حوزه‌های علمیه برگردد چراکه به نظر میرسد در آنجا بهتر کار کند.
موافق استیضاح نیستم چرا که احتمال دارد برخی همکاران با یک شام و وعده امضای خود را پس بگیرند. معتقدم باتوجه به تخلفات متعددی که آقای روحانی در حوزه‌های مختلف مرتکب شده دادستان کل کشور میتواند او را تحت پیگرد قانونی قرار دهد حتی بعضی از دوستان ما آماده بودند برخی از تخلفات و جرائم رئیس جمهور را به دستگاه قضا اعلام کنند.
?موشکاف: هاهاهاها. یارو میگه اعضای طویلة مجلس یه ریزه یونجه بریزی جلوشون واسه شام، امضاشونو پس می گیرن. هاهاهاها. بعد میگه شیخ فری بهتره بره حوزه. هاهاهاها. آخه یارو کی تو حوزه بوده که الان دومین بارش باشه. از همون اول مقام امنیتی نظام بوده. هاهاهاها.
?موشکاف: بعله، نظام ولایت از سر ناچاری و بی راه حلی داره بحراناشو کش میده اما یه سری بحرانا دست نظام نیست. تحریما رو میخواد چیکار کنه؟ اوضاع انفجاری جامعه رو چیکار کنه؟ هاهاهاها. از همه مهمتر! قیام آفرینا و کانونای شورشی رو چیکار کنه. هاهاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: