موشکاف ۷ اسفند- کار به جایی رسید که ظریف جابزنه و به قول پاسدار عباسی «فرار شبانه» بکنه

موشکاف ۷ اسفند
?موشکاف:‌ سلام! یه سری مهره های نظام ولایت میخواستن وانمود کنن که میشه اف ای تی اف رو قوارة نظام کرد و طوری دوختش که توش بشه سیبیل سپاه قدس و حزب الله رو هم چرب کرد، هاهاهاها. زهی خیال باطل! خود خبرگزاری سپاه پاسداران نوشت که خواب دیدی خیر باشه. کار به جایی رسید که ظریف جابزنه و به قول پاسدار عباسی «فرار شبانه» بکنه و بگه از ادامة کار معذورم. آخه دلواپسا حسابی گذاشتن پشتشو گفتن اگه نگیم خائنه، اینو که می تونیم بگیم که بهش مشکوکیم.هاهاهاها از این خبرا نیست. هاهاهاها. بعله بیچارگی نظام بیشتر از این حرفاس. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که ظریف چه حرفایی زده بود.
جواد ظریف وزیرخارجة حکومت ‌آخوندی – ۵ اسفند
« دوستان نگاه کنند و بر اساس واقعیات تصمیم بگیرند، تا حالا می‌گفتند اتفاقی نمی‌افتد حالا دارند شرایط را می‌بینند. در عین حال هر تصمیمی هم بگیرند ما تبعیت می‌کنیم، اما بدانند (تصمیمات‌شان) چه آثاری دارد». ظریف در پاسخ به اینکه به نظر FATF تهدید کرده مهلت آخر است که به نظام داده شده؟ گفت: تهدید یا هرچی. دو سالی که ما توافق کرده بودیم تمام شده است».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، باید بر اساس واقعیات تصمیم بگیرن، مثلا چه واقعیتی؟ ... اینکه عظما رمین گیر شده و قیام خاموش نشده. هاهاهاها. اینکه دوران مماشات و دوران طلایی اوباما گذشته. هاهاهاها. اینکه کفگیر اقتصاد نظام خورده به ته دیگه و راه نفس عظما تنگ شده و داره تنگتر می شه. هاهاهاهاها. اما ببینین از نظر اون باندیا واقعیت چیه. هاهاهاها.
کیهان خامنه‌ای – ۶ اسفند
« ظریف در این اظهارنظر کنایه آمیز و همچنین تهدیدآمیز به اعضای مجمع تشخیص مصلحت تذکر داده که براساس واقعیت تصمیم گرفته و هشدار داده است که اعضای مجمع، توجه کنند که تصمیم آنها- در رد لوایح مرتبط با FATF- چه آثاری دارد!
آقای ظریف به جای هشدار و تهدید، باید به این سؤال پاسخ دهند که آن روزی که با اطمینان می‌گفتند که تمامی تحریم‌ها در روز اجرای برجام-دی 94- لغو می‌شود و یا آن روزی که مقامات ارشد دولت می‌گفتند که امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین است، آیا این اظهارات براساس واقعیات بود؟!».
?موشکاف: هاهاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که جنگ دزدا تا کجا کشیده. یارو ظریف به دایناسورای مجمع تشخیص مصلحت کنایه میزنه. هاهاهاها. اونام در مقابل بهش تیکه میندازن و تحریما رو یادآوری می کنن. هاهاهاا. آخه این روزا اصل داستان تحریماس که عظما رو بیچاره کرده نه اف ای تی اف. هاهاهاها. اما بالاخره داستان به کجا کشیده میشه؟
مهدی پازوکی از باند روحانی – ۵ اسفند
شکی نیست که جمهوری اسلامیFATF راخواهد پذیرفت، اما پرسش اینجاست که چرا این پذیرش در دقیقه 90صورت می‌گیرد. باید از تجربه قطعنامه 598 درس بگیریم چرا که آن زمان نیز می‌توانستیم این قطعنامه را یک سال و نیم زودتر بپذیریم تا جامعه متحمل خسارت کمتری شود. اکنون نیز به نظر می‌رسد شرایط چندان نرمال نیست چرا که دشمن در حال فشار آوردن است.
?موشکاف: هاهاهاها. ظریف استعفا بده یا برای ولایت ناز کنه، چه نکنه، شیخ فری آه و ناله بکنه یا نکنه، در یه چیز شکی نیست. دوران دوران پایانی ولایته. هاهاهاها. یارو یه بعدی نگاه میکنه. بعله عظما خوب میدونه که پذیرفتن اینجور نرمشا همانا و رفتن تو خط تنزل بی پایان همان. هاهاهاها اما زورش که زور باشه و خوب نظامو بچلونن عظما بازم باید بره تو خط نرمش ذلیلانه. هاهاهاها. البته هر دو جورش یه جوره. به قول مهره های نظام یکیش مرگه، اون یکی خودکشی از ترس مرگ. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: