موشکاف ۸ اسفند شما اشرف نشانها اونقده بهش گفتین «ظریف برو گم شو» که اصلا ترسید بیاد به صحنه

موشکاف ۸ اسفند
?موشکاف: سلام خدمت دوستان خودم، اشرفی ها و اشرف نشون ها و همة حامیان مقاومت. دیدین؟ آخرش ظریف هم دست بالا کرد. هاهاهاها. اونقده بهش گفتین «ظریف برو گم شو» که اصلا ترسید بیاد به صحنه و خودش دمشو گذاشت رو کولش که بره گم شه. هاهاهاهاها. البته شما ها باعث شدین که کار باندای نظام از دست به یقه شدن هم بگذره هاهاهاها. ببینین چی می گه:
علی مطهری، نایب رئیس مجلس ارتجاع – ۷ اسفند
بر اساس اطلاعاتی که دارم دلیل اصلی استعفای ظریف دخالت نهادهای غیرمسئول، در سیاست خارجه کشور است».
مطابق قانون اساسی وزارت خارجه متولی سیاست خارجی کشور است اما اکنون استقلال کافی ندارد... طبیعتاً ظریف احساس می‌کند موانعی پیش روی اوست که نمی‌تواند کار خود را انجام دهد».
« رئیس جمهور از ابتدا باید اقتدار بیشتری می‌داشت و اجازه دخالت به نیروهای نظامی و غیره در سیاست خارجی را نمی‌داد... ».
?موشکاف: هاهاهاها. حالا دعوای دزدا تو نظام ولایت به جایی رسیده که خودشون پتة این ساختار حاکمیتی رو می زنن. هاهاهاها. آخه مگه تو ولایت مطلقة فقیه رای مردم و رئیس جمهور معنی داره که حالا وزیر خارجه اش معنی داشته باشه؟ هاهاهاها اما ببینین اون باندیا چی میگن. هاهاهاها.
سایت حکومتی تابناک – ۷ اسفند
«استعفای ظریف از واقعیت تا سناریو»، در گام اول این استعفا، با جدی بودن ظریف در تصمیم خود به مخاطب القا می کنند که بی تردید سکاندار وزارت امور خارجه تغییر خواهد کرد.
در گام دوم، خبری... منعکس می شود که ظریف در پاسخ پیامکی به سوالی درباره چرایی استعفا، از عدم حضور در دیدارهای بشار اسد ابراز گلایه می کند و آن را نشانه بی اعتباری خود در جهان می داند.
در گام سوم، تلاش ها به ظاهر برای منصرف کردن ظریف از تصمیم خود کلید می خورد.
در گام چهارم، بیانیه های برخی گروه های سیاسی ، پیگیری برخی شخصیت ها احتمالا با لابی دولت و... برای بازگرداندن ظریف کلید خواهد خورد..
گام پنجم به القای حمایت های مردمی از ظریف و تبدیل کردن تداوم حضور وی در کابینه دوازدهم به یک خواست عمومی خواهد بود.
گام ششم هم به احتمال بسیار با مخالفت روحانی با استعفا پایان خواهد یافت.
« این استعفا مقدمه ای برای طرح خواسته های جدید از سوی دولتی ها هم خواهد بود»
?موشکاف: هاهاهاها. من در عجبم که یارو سبزعلی رضایی اینا رو تنهایی کشف کرده و تو تابناکش نوشته یا یکی کمکش کرده. هاهاهاها. به آی کیوی یارو نمیخوره این همه گامو باهم بنویسه. هاهاهاها. اما فقط همین کشف و شهودا نیست، ببینین یارو رو چطوری تهدید می کنن. هاهاهاها.
حمید رسایی عضو سابق مجلس ارتجاع از باند دلواپس – 7 اسفند
دستگاه قضایی باید ظریف را ممنوع الخروج و به نقش وی در تحمیل تحریم های جدید و همچنین حضور عناصر جاسوس در تیم وی رسیدگی کند
حمید رسایی در واکنش به استعفای ظریف در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ظریف در صفحه رسمی اینستاگرام خود که تیک آبی دارد، خبر استعفایش را اعلام کرد. کسی که از دوره دبیرستان تا سالهای پایانی دولت دهم در آمریکا زندگی کرده، بعد از تحمیل توافقنامه های ننگین از جمله توافق برجام و در حالی که از تحمیل FATF، CFT و پالرمو ناامید شده است، همزمان با سفر محور مقاومت (بشار اسد) به ایران از سمت خود استعفا داد.
رسایی می‌افزاید: «هفته نامه 9 دی در شماره 345 (اواخر دی ماه) از استعفای ظریف خبر داده بود. آگاهان سیاسی، استعفای ظریف را در کنار ناکارآمدی حسن روحانی برای رفع مشکلات داخلی و معیشتی مردم، به معنای فروپاشی دولت حسن روحانی می دانند.
ظریف در اسفند سال 91 با ورود در سفارت آمریکا در ترکیه به دنبال بازگشت به آمریکا و زندگی دائمی در آنجا بود. این نکته را در سال 92 در نطق مخالفتم با کابینه حسن روحانی اعلام کردم. اکنون دستگاه قضایی باید ظریف را ممنوع الخروج و به نقش وی در تحمیل تحریم های جدید و همچنین حضور عناصر جاسوس در تیم وی رسیدگی کند».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. حالا داستان ظریف به هر نقطه ای هم که برسه یه چیز خیلی روشن شده. اونم اینه که نظام ولایت بدجوری تو بحرانا گیر کرده و باندای نظام غیر از آش و لاش کردن همدیگه و باج سیبیل گرفتن راه حلی واسشون نمونده. بحرانای نظام یه مدار کیفی عمیق تر شده. هاهاهاهاها. ناز شست کانونای شورشی و قیام آفرینا که تو این وانفسا نظامو زیر ضرب گرفتن. هاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: