موشکاف ۱۳ اسفند مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی اف ای تی اف رو انداخته واسه بعد عید

موشکاف ۱۳ اسفند
?موشکاف: سلام! از قدیم گفتن کار امروز به فردا میفکن! قشنگ بنداز پس فردا، یه هفته یا یه ماه دیگه که خوب وقت داشته باشی. هاهاهاها. این، کاریه که مجمع تشخیص مصلحت نظام کرده. هاهاهاها. بررسی اف ای تی اف رو انداخته واسه بعد عید که حالا حالا ها واسه جنگ و دعوای باندی وقت داشته باشن. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی آرمان ۱۲اسفند:
«قابل پیش‌بینی بود که ایران سعی می‌کند در مورد FATF عجله‌‌‌ای به خرج ندهد و پیوستن یا نپیوستن به گروه ویژه اقدام مالی مشترک را با نوعی روند سیاسی توام کند که در مذاکرات با اروپا به نتیجه‌ای برسد. البته به‌نظر می‌رسد با موضع کنونی دولت جایی برای امتیاز‌گیری وجود ندارد و حتی ممکن است امتیازاتی که تا کنون به‌دست آورده‌ایم را نیز از دست بدهیم. در نتیجه کشور به وضعیتی دوقطبی رسیده»...«می‌توان از لابه‌لای صحبت‌ها حدس زد که شاید خیلی از اعضای مجمع چشمشان به بیانات رهبری است که شاید ایشان راهگشایی کرده و موضعی خاص اتخاذ کنند».
?موشکاف: هاهاهاهاها. بابا خانه نشینی بی بی از بی چادریست. هاهاهاها. یارو عظما اگه نای تصمیم گیری و تعیین تکلیف کردن واسه نظام داشت که حال و روزش این نبود. هاهاهاها. امتیاز ممتیاز هم که بی خیال، اصلا فکرشم نکن. هاهاهاهاها.
کیهان خامنه‌ای 12 اسفند:
چرا «مجمع» باید پرونده FATF را ببندد؟
‌ « دولت و وزارت خارجه آقای روحانی، در ماجرای مذاکرات هسته‌ای قدرت چانه‌زنی داشتند و سرنوشت توافق آنها، شده همین وضعیتی که می‌بینیم: تعطیلی تقریبا تمام تعهدات آمریکا و اروپا و برقرار ماندن تعهدات و بدهکاری‌های ما. حالا حسابش را بکنید که همین دولتمردان ما درباره FATF تصریح می‌کنند جای چانه زنی و شرط گذاری نیست و باید انتظارات (دیکته) حریف را عینا بپذیریم».
?موشکاف: هاهاهاها. پ نه پ! شما دیکته کنین اونا بنویسن. هاهاهاهاها. آخه یارو! دوران اولدوروم بولدوروم نظام گذشته! اون واسه اوباما بود که میتونستین فیس و افاده بیاین و خر خودتونو برونین. هاهاهاها. الانه خر خودتون هم واستون جفتک میندازه. هاهاهاها. مگه ظریفو ندیدی؟! تازه بعد جفتک زدن رفته تو طویلة مجلس و گفته برجام یکی از دستاوردهای بزرگ چهل سالة نظامه. هاهاهاها. بپا نچای!
کانال تلگرامی آخوند رسایی - عضو سابق مجلس ارتجاع


« مستر ظریف که قبلا در مجلس برای رای گرفتن از نمایندگان و پاسخگو نبودن به آنها اعلام کرده بود هیچ تضمینی نمی دهد که با پذیرش FATF مشکلات مالی و بانکی حل شود، حالا برای فشار به مجمع تشخیص مصلحت نظام و انداختن تقصیر مشکلات پیش رو بر گردن مخالفان FATF در مجمع، ادعا می کند که مشکلات اقتصادی با پذیرش قواعد Fatf برطرف می‌شود.
?موشکاف: هاهاهاهاها. بعله. عظمای بدبخت و فلک زده، مردده، که بالاخره اینور قر بده یا اون ور. هاهاهاهاها. فعلا داره از این ستون به اون ستون میکنه بلکه یه فرجی حاصل بشه اما از بندة موشکاف بشنوین که عاقبت عظما خوردن هم چوبه و هم پیاز هاهاهاها. البته اگر قیام آفرینا و کانونای شورشی فرصتی براش بذارن. هاهاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: