موشکاف ۱۴ اسفند- دعوا و پاچه گیری سر استعفابازی ظریف هنوز ادامه داره.

موشکاف ۱۴ اسفند
?موشکاف: سلام! با این که از استعفابازی ظریف یه هفته گذشته، اما عوا و پاچه گیری سرش هنوز ادامه داره. آخه بساط عظمای فلک زده رو که با آوردن یارو بشار می خواست یه مسکنی واسه دردای بی درمونش جور کنه، بالکل به هم ریخت. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی وطن امروز – ۱۲ اسفند
موضوعات که شخصی و فردی نیست که آقایان تصمیم می‌گیرند و هزینه آن را نظام می‌دهد. این استعفا آن هم همزمان با دیدار مهم بشار اسد با رهبر انقلاب باعث ضربه به اعتبار سیاسی آقای ظریف در عرصه داخلی و بین‌المللی شد. وی گفت: ما درباره ایشان به گونه دیگری فکر می‌کردیم و تصور ما این بود که استقامت آقای ظریف بیشتر باشد. شاید هم آقای ظریف تحت فشار قرار گرفته است اما در این صورت باز هم اقدام او (استعفا) آن هم در آن برهه زمانی اشتباه بود.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، هزینة این جنگولک بازیا و باج گیریا رو کل نظام میده. اونم چه هزینه‌ای. باعث شد که تو دنیام بگن دیگه تموم ماجرا چون ظریف و شیخ فری هم ویترین همون نظام ولایت پر جنایته هاهاهاهاها.
روزنامة حکومتی سیاست روز - 11 اسفند
« دستگاه سیاست خارجی تلاش داشت با یک شانتاژ سیاسی در قالب استعفای وزیر امور خارجه کشور فشاری را بر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب زودتر لوایح چهارگانه FATF وارد آورد».
?موشکاف: هاهاهاها. میگن دزد که از دزد بدزده شاه دزده. هاهاهاها. حالا شانتاژ اونم پیش اوستای شانتاژ یعنی ولی وقیح. هاهاهاها. اما یارو ظریف هفت خط تر از این حرفاس. یکی از یکی هفت خط ترن. درست زمانی که عظما تو ضعیف ترین نقطه اشه و حسابی زیر ضربه یازو ضخیم با یه جمله تو اینستاگرام خفتش کرد. هاهاهاها. (Kheft یعنی باج گیری)
«یک سناریوی خبیثانه با هدف کشاندن یک موضوع به عرصه اجتماعی»
« آنچه نباید از نظر دور داشت اینکه استعفای ظریف، نفاق، حقه‌بازی و تعارضات عده‌ای را نیز برملا کرد. آنان که سال‌هاست دولت و امثال ظریف را کلاً هیچ‌کاره می‌پنداشتند و برای افکار عمومی نیز از ادبیاتی مانند «بخش انتصابی»، «دولت پنهان»، «نمی‌گذارند دولت کار کند» و غیره... استفاده می‌کردند،... خوشبختانه استعفای ظریف این نفاق و تعارض در ارائه تصویر دوگانه از روابط اجزای حاکمیت را برملا کرد».
?موشکاف: هاهاهاها. بندة موشکاف همیشه می گفتم که وقتی زمین سفت میشه گاوا به هم شاخ می زنن، حالا به نظرتون زمین نظام چقدر سفت شده که این گاو و گوساله ها اینطوری به هم شاخ می زنن. هاهاهاها.
محسن امین زاده از مهره‌های سابق وزارت خارجة رژیم
علت استعفای ظریف دخالت نهادهای غیر مسئول امنیتی و نظامی به ویژه سپاه قدس در سیاست خارجی است. ظریف از ابتدای مسئولیتش در سال 1392 با این مشکل بزرگ مواجه بود. این مشکل در فرآیند سفر بشار اسد به تهران، خود را به شکل واضح تری نشان داده است». «البته دخالت‌ها در امور سیاست خارجی محدود به سپاه قدس نیست. نهادهای نظامی و امنیتی دیگر نیز در کار سیاست خارجی دخالت می کنند. این دخالت ها آنقدر زیاد است که می توان گفت چنین وضعیتی تا این حد افراطی هرگز سابقه نداشته است».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. عظما تو وضعیتیه که کوچیکترین حرکت اجتماعی هم کار دستش میده، بخاطر همین تلاش میکنه آب از آب تکون نخوره، ظریف هم که اینو میدونست یه تکون به عظما داد و باجشو گرفت. اما پس لرزه های این تکون هنوز ادامه داره. هاهاهاها. حالا حالا ها شاهد این صحنه ها هستیم. هاهاهاها.فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: