موشکاف ۱۷ اسفند- من موندم این عظمای فلک زده چرا دندون برجامو نمی کشه

موشکاف ۱۷ اسفند
?موشکاف: سلام! احوال شما؟ خوبین انشاالله؟ من موندم این عظمای فلک زده چرا دندون برجامو نمی کشه که خیال خودشو راحت کنه؟ آخه تا حالا که چیزی به نظام نماسیده الا جنگ و دعوای باندی. هاهاهاها. از یه طرف همش می زنن تو سر و کلة همدیگه که از این برجام آبی واسه نظام گرم نشد، از طرف دیگه میرن کمیسیون مشترک برجام تو وین. هاهاهاها.
عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجة رژیم
در بحث رفع تحریم‌ها با خروج آمریکا از برجام، روند با مشکلات متعدد رو‌به‌رو شده است.
ما هنوز نمی‌دانیم چطور می‌خواهد کار کند و مشکل‌گشا باشد... البته تحریم‌های آمریکا موانع بسیار زیادی را ایجاد کرده است. با این حال مهم این است که اراده سیاسی در بین کشورهای عضو برجام برای مقابله با این موانع وجود دارد. کار آسانی نیست اما ما مشغولیم و ابتکارات متعددی را با کشورهای عضو برجام در حال پیگیری هستیم و در کمیسیون مشترک هم این مسائل مورد بحث قرار می‌گیرد.
?موشکاف: هاهاهاها. بعد عمری که سنگ برجامو به سینه زدن، قارپوز هم کف دستشون نذاشتن. هاهاهاها. حالا اینستکس نصیبشون شده که اونم رو هواست. هاهاهاها. البته این اروپایی‌ها هم میدونن کجا بخوابن که آب زیرش نره. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:


روزنامة حکومتی جهان صنعت 16 اسفند
« با وجود گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از خروج یکجانبه آمریکا از برجام و تضمین اروپا برای تامین منافع اقتصادی ایران به منظور حفظ این توافق همچنان همکاری‌های دو طرف با اما و اگر همراه است. اروپا را‌ه‌اندازی اینستکس یا سازوکار ویژه مالی را مشروط به پذیرش لوایح مرتبط با FATF کرده است».
?موشکاف: هاهاهاهاها. عظما! یه سری می گن اگه برون رفت اقتصادی میخوای پس اف ای تی اف رو رد کن بیاد. هاهاهاها. اما بپا کمرت نگیره! قلنج نکنی! هاهاهاهاها. این بدبختا چی فکر می کردن، چی شد! هاهاهاها.
کیهان خامنه‌ای -16 اسفند
« اتحادیه اروپا که تنها در یک قلم در برجام به ایران بدهکار است، در بیانیه‌ای گستاخانه از خروج آمریکا از برجام صرفا ابراز تأسف کرده و با لحنی طلبکارانه به ایران دستور داده است که باید یکطرفه تعهدات برجامی خود را ادامه دهد!».
نماینده اتحادیه اروپا در آژانس، در بخشی از این بیانیه بار دیگر ضرورت پایبندی ایران به تعهداتش را یادآور شده است: «اتحادیه اروپا ضمن استقبال از ادامه اجرای برجام [توسط ایران] بار دیگر ضرورت پایبندی دقیق تهران به تمامی تعهدات هسته‌ای خود، از جمله رعایت سقف ۱۳۰ متریک تن آب سنگین و همکاری کامل و به موقع با آژانس از طریق اجرای توافق جامع پادمانی و پروتکل الحاقی را مورد تأکید قرار می‌دهد».
?موشکاف: هاهاهاا. یارو چه حرص و جوشی میزنه. هاهاهاها. میدونین چرا؟ آخه اونور آبیا اف ای تی اف رو میخوان، به عبارتی نظام باید حقوق یارو قاسم سلیمانی و حزب الشیطان و پاسدار بسیجیا رو قطع کنه. هاهاهاها. اینا هم میترسن و می لرزن که پول مزدوریشونو نگیرن. هاهاهاها.
موشکاف: بعله، کش و واکشای نظام، حالا حالا ها ادامه داره، آخه عظما از هر چی کوتاه بیاد، یه ترک دیگه به شیشة عمرش اضافه میشه. هاهاهاها. ناز شست کانونای شورشی که میخوان بزنن شیشة عمر نظامو خورد و خاکشیر کنن. هاهاهاها. ایشالا به زودی. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: