موشکاف ۱۸ اسفند- امروز میخوام انتصاب یارو خبیثی، یعنی همون رئیسی رو واستون موشکافی کنم

موشکاف ۱۸ اسفند
?موشکاف: سلام و صد سلام. به به! دوستان عزیز و گرامی! خوش و خرمین؟ ایشالا همیشه سلامت باشین. امروز میخوام انتصاب یارو خبیثی، هاهاهاها، یعنی همون رئیسی رو واستون موشکافی کنم. شنیدین که؟ شده دراکولای قوة قضائیة نظام، جای یارو آملی لاریجانی. هاهاهاها.
گزارش از سوابق رئیسی
گزارش تلویزیون رژیم در رابطه با سوابق آخوند رئیسی – ۱۷ اسفند
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی که روز گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ششمین رییس دستگاه قضا منصوب شد سوابق فراوانی در این دستگاه مهم حاکمیتی و سایر نهادهای کشور داشته است. قضاوت در پرونده های حساس تا تولیت آستان قدس رضوی از جمله فرازهای مهم زندگی کاری قاضی القضات جدید کشور محسوب می شود.
?موشکاف: هاهاهاها. این که می گه قضاوت در پرونده‌های حساس، گرفتین منظورش چیه؟ قتل عام سی هزار زندانی سیاسی رو میگه ها، همونی که بخاطرش جنبش دادخواهی راه انداختن و تو دنیا رسواش کردن. هاهاهاها. بخاطر همین سوابق بود که تو نمایش انتخابات کار رسوایی به جایی رسید که خود عظما وحشت کرد و با تن دادن به روحانی، از نقشة خودش دست کشید و این یارو هم از نشستن روی مسند ریاست ناکام ماند. هاهاهاها.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ۵۸ ساله، متولد مشهد، مجتهد و دارای دکترای فقه و حقوق خصوصی و مدرس سطوح عالی حوزه و دانشگاه است.
?موشکاف: د د دی دی دی! هاهاهاها. چی چی؟ مجتهد؟! هاهاهاها. یارو ۴،۵ سال بیشتر تو حوزه نبوده، چطوری مجتهد شده؟ نکنه مثل مرجع تقلید شدن عظما، یه شبه بوده. هاهاهاها. ثانیا! دکترای فقه و حقوق؟! از کدوم دانشگاه؟ اگه منظور دانشگاه اوین به ریاست لاجوریه، بله قبوله هاهاهاها. یکی به این تی وی ریش بگه دس وردار! سر آیت الله گفتن صدای خود بی سواد و جلادش هم دراومد. هاهاهاها.
خبرگزاری حکومتی جوان – ۱۷ اسفند
ابراهیم رئیسی رئیس جدید قوه قضاییه در یکی از برنامه‌های شبکه قرآن پس از اینکه توسط مجری برنامه آیت الله خطاب شد، واکنش جالبی نشان داد.
وی به مجری گفت: همان رئیسی بگویید خوب است.
مجری: خیلی متشکرم و ممنونم از حضور حضرت آیت الله رئیسی تولیت محترم آستان قدس رضوی در برنامه نگاه خورشید که از شبکه قران بطور زنده تقدیم شما بینندگان عزیز شد. برای شما آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون دارم و یک قول میخوام از شما بگیرم حضرت آیت الله رئیسی
رئیسی:‌ من، رئیسی بگید خوبه، همون رئیسی بگید خوبه.
?موشکاف: هاهاهاهاها. بعله، حتی خیلی از آخوندایی که همین حالا تو قوة قضائیة نظام دارن نون میخورن، یارو رئیسی بی سوادو قبول ندارن. هاهاهاها. آخه این جوجه طلبه از بعد انقلاب چپید تو قضائیة‌ نظام و از همون اول حکم اعدام میداد. ای بر خودش و خمینی لعنت هاهاهاها. اما بنگرید باندای نظامو.
احمد زیدآبادی از مهره‌های باند اصلاح طلب – ۱۶ اسفند
« کارنامه قضایی سید ابراهیم رئیسی مشخص است و جایگاه سیاسی و عقیدتی او در منتهی‌الیه جناح موسوم به «اصولگرا» نیز بر کسی پوشیده نیست. با این حال، این پرسش برای بسیاری مطرح است که چرا برخی چهره‌های نزدیک جناح اصلاح‌طلب از ریاست او بر قوه قضائیه به تصریح یا تلویح استقبال کرده‌اند؟
?موشکاف: سرکوب و اعدام، ازجمله نادر اموریه که برسرش اصلاح طلب و اصول کاملا متحدن. دست همه اشون تو خون جوونای مبارز و مجاهده. از قضی عظما هم میخواد از همین چهرة دراکولایی این خون آشام استفاده کنه تا مردمو بترسونه. چون این حیون وحشی دندوناش ریخته و خوب نمی تونه گاز بگیره، حالا می خواد با خرناس طرف مقابل رو بترسونه.
?موشکاف: بعله، همینطور که گفتم این عظمای فلک زده، زور و جون سرکوب رو مثل قبل نداره، اما در عین حال نمی تونه از سرکوبم دس ورداره،‌ چون شیشة عمرشه هاهاهاها حالا تو این وضعیت خفن نظام، می خواد با آوردن دراکولا، به خیال خودش قیام آفرینا و کانونای شورشی یاد اعدام‌های ۶۷ بیفتن و جا بزنن. هاهاهاها. اما کور خونده، آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. ملت دارن مثل روز روشن می بینن که که داره مثل بید می لرزه و می ترسه هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: