موشکاف ۱۹ اسفند- مثل اینکه ریزش تو حوزه ها هم بالا گرفته

موشکاف ۱۹ اسفند
?موشکاف: سلام! یادتونه ۶-۷ ماه پیش یه سری از این جوجه طلبه ها تظاهرات راه انداختن و شعار میدادن «ای آنکه مذاکره شعارت – استخر فرح در انتظارت» هاهاهاها. این بار هم همون قماش تو حوزة قم تجمع راه انداختن و باند شیخ فری رو تهدید کردن. هاهاهاها. فرداش هم رفتن دیدن عظما. هاهاهاها.
خامنه‌ای در دیدار با طلبه‌ها در قم – ۱۳ اسفند
« جهت‌گیری انقلابی رو مواظب باشید ، مقهور هیچ کدام از این شاخصها و مهمّات کار این مؤسّسه قرار نگیرد؛ جهت‌گیری انقلابی. طلبه‌ی ما، استاد ما، فاضل ما، عالِم ما، مرجع ما اگر چنانچه معتقد به این تحوّل عظیمی که اسمش انقلاب است، بود، به درد این کشور خواهد خورد. اگر معتقد به این نبود، به درد کشور نمیخورد، به درد جمهوری اسلامی نمیخورد؛ باید معتقد باشد. اینکه بنده میگویم حوزه‌ی انقلابی، معنایش این نیست که حالا حتماً در مثلاً فلان‌ جا شعار [بدهد]؛ حالا یک وقت لازم هم باشد، شعار هم باید داد؛ بنده هم گاهی که لازم است، شعار میدهم لکن مهم این است که عمیقاً از بن دندان معتقد باشد که این تحوّلی که در این کشور اتفاق افتاده، باید همچنان ادامه پیدا بکند».
?موشکاف: هاهاهاها. د د دی دی دی! هاهاهاها. مثل اینکه ریزش تو حوزه ها هم بالا گرفته، اونم نه این جوجه طلبه ها، اون عمامه گنده ها. هاهاهاها. بیخود نبود یارو صدیقی تو نمایش جمعة تهران اونجوری آه و ناله می‌کرد. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:
آخوند صدیقی – نمایش جمعه تهران
نماز جمعه تهران-آخوند صدیقی
«اگر حوزه‌ها کساد بشود، بدانید دین کساد می‌شود و بدانید دشمنان شما برای از بین بردن معنویت و اتحاد و اخلاق و عفت و حجاب و امانت و صداقت و همة ارزشها برنامه دارند، نقشه دارند شبکه های اجتماعی، ماهواره‌ها و از اینها بدتر نفوذیها در تمامت عرصه های فرهنگی ما در عرصه سینما، در عرصه تئاتر در رسانه‌ها و در بعضی از دانشگاهها و مدارس آموزش و پرورش، معلمینی گاهی بعضی اساتیدی در کنار اساتید معتکف ما هیأت علمی متدین ما داریم کسانی که در کرسی حقوق به احکام اسلام میتازند جریانهای فمینیستی رو تقویت می‌کنند با رفتارشون اسلام را بد جلوه میدهند».
?موشکاف: هاهاهاها. ریزش تو آخوندا به حدی رسیده که یارو صدیقی دنبال خمس و زکات گرفتن از تعداد اولاد هر کس افتاده. هاهاهاها. باور نمی‌کنین؟ بندة موشکاف هم فکر نمی کردم آخوندا به تعداد بچه هم خمس ببندن. تا اینکه اینو دیدم. هاهاهاها. خب کفگیر خورده ته دیگ دیگه هاهاهاها.
همه اینها در گرو همتی است که شما 8سال جنگ را اداره کردید حالا بیایید تو این جنگ فرهنگی جنگ علم علیه جهالت جنگ معنویت علیه ظلمات وسوسه‌ها حضور پیدا کنید و به تعبیر مرحوم آیتالله مجتهدی تهرانی خمس بچه یتان را بدهید به امام زمان برادران عزیز مان در آموزش و پرورش در دانشگاهها چکار کنند برای امام زمان نیرو کم داریم امام زمان ما غریب است (آیه) این از (نامفهوم) اموری است که امروز جبهه فرهنگی از ما قربانی میگیرد».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، جبهة فرهنگی از نظام ولایت قربانی میگیره. هاهاهاها. حسابشو بکننی طلبه هایی که سرشون تو گوشی و اینترنت باشه. هاهاهاها. مگه دیگه بند لاطائلات آخوندی میشن. هاهاهاها. القصه، یه زمانی بود که خمینی خواب ام القرای مثلا اسلامی می دید، کشورگشایی و ... هاهاهاها. خوابهای پنبه دانه ای، اما الانه دارن سماق می مکن و حسرت می خورن که اجلشون سر رسیده. هاهاهاها. آخه قیام آفرینا و کانونای شورشی تو راهن، دارن میرن سراغشون. هاهاهاها. بعله. فعلا خدانگهدار. ✳️⭕️?

لطفا به اشتراک بگذارید: