موشکاف ۲۴ اسفند- مجمع دایناسورای نظام یه بار دیگه دور همی داشتن

موشکاف ۲۴ اسفند
?موشکاف: سلام! مجمع دایناسورای نظام یه بار دیگه دور همی داشتن و مثل همیشه یه بخور بخوری راه انداختن و دست آخر هم ۴کلمه بلغور کردن و رفتن سر قبر دجال و بعدش هم رفتن دست‌بوس عظما. هاهاهاها. مضحک اینه که سنگ معیشت مردم رو هم به سینه میزدن. هاهاهاها. آخه یارو، تو که اونقدر دزدیدی که نمی دونی چطوری خرج کنی، از معیشت مردم چه خبر داری؟ هاهاهاها.


اجلاس خبرگان-انتخاب رئیسی بهعنوان نایب‌رئیس خبرگان


تلویزیون رژیم ۲۱ اسفند
گزارشگر: اقتصاد کشور و معیشت مردم مهمترین دستور کار اجلاس خبرگان
آیتالله جنتی در افتتاحیه این اجلاس در سخنانی با یادآوری و قدردانی از حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22بهمن با بیان این‌که همه باید قدردان این ملت باشیم بر ضرورت گره‌گشایی مسئولان از مشکلات معیشتی جامعه تأکید کرد
جنتی: لازم است همه مسئولان ما بدون استثنا هر کاری می‌توانند در خدمت به این مردم شریف بکنند
?موشکاف: هاهاهاها. نمیر الدولة نظامو باش! خدمت به مردم؟! هاهاهاها. برو عظماتو سیاه کن! هاهاهاها. چی شده؟ حالا که مردم ریختن تو خیابون و هر شب چن تا بنر و پایگاه بسیجو آتیش میزنن، فکر مردم افتادی؟ هاهاهاها. دیر شده مشنگ جان! دیر! هاهاهاها.


تلویزیون رژیم ۲۱ اسفند


گزارشگر: آیتالله جنتی اشاره‌ای هم به انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه کرد
جنتی: از کارهایی که جناب آقای رئیسی باید بکنند برخورد با دانه درشت هاست برخورد بشه با همه اونهایی که مجرم هستند و اونها که زمینه جرم را فراهم کردند».


رئیس قوه قضاییه هم در حاشیه اجلاس از برنامههایش برای تحول قضایی گفت:
ابراهیم رئیسی: مجموعه دستگاه قضایی در اولین فرصت بعد از معارفه داشتم از اونها خواستم که در یک کار انقلابی و جهادی حرکتی کنند برای این‌که پروندههای معوقه را ما بتوانیم انشاالله به روز و بهنگام برسانیم
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، ملاحظه کردین که؟! با پاقدم جلاد و قاتل قتل عام67، پروندة اختلاسا به روز رسانی شد. ۶ میلیارد و خورده ای یورو. هاهاهاها. نکنه میخواد باقی پرونده ها رو هم به روز رسانی کنه. هاهاهاها. البته بعید نیست، یارو داشته آستان قدس رو سرکیسه می کرده، عدد و رقم کوچیک حالیش نیست. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم ۲۲ اسفند


رئیسی
‌ آقایون علمای بلاد هستند. ملجا و پناه مردم هستند می بینند از نزدیک مشکلات مردم رو مشکل بیکاری، فقر و گرانی‌ها آگاهی دارند و آن را درک می‌کنند و در اینجا با حساسیت و دغدغه مندی مساله رو دنبال کردند».
?موشکاف: هاهاهاها. کاملا درسته، جدیدا جوونا خیلی به این دایناسورا پناه می برن، فقط نمی دونم چرا معمولا شبا که کسی نیست میرن، با اسپری رنگ و شیشة بنزین و فندک میرن. هاهاهاها. بعله، قیام آفرینا و کانونای شورشی، خوب فهمیدن که این نظام پا به گور رفتنیه. دارن رفتنش رو جلو میندازن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: