موشکاف ۲۶ اسفند- جوونا این روزا خوابو از چشم عظما و انتظامیای داغونش ربودن.

موشکاف ۲۶ اسفند
?موشکاف: سلام و صد سلام به دوستای خودم بخصوص جوونا که این روزا خوابو از چشم عظما و انتظامیای داغونش ربودن. هاهاهاها. خود عظما که دستگاهشو چیده، از آوردن یارو خبیثی گرفته تا آه و ناله‌های نوچه‌هاش. هاهاهاها.


برخورد با افراد مخل امنیت در چهارشنبه سوری-
تلویزیون رژیم – ۲۲ اسفند
همایش فرماندهان رؤسای و مدیران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور دادستان کل کشور برگزار شد سردار رحیمی در این همایش از تشدید برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی و آسایش مردم در چهارشنبه آخر سال خبر داد.
?موشکاف: هاهاهاها. جدا! میخوایم با برهم زنندگان آسایش مردم برخورد کنین؟ هاهاهاها. خوب اول از همه عظما رو بگیرین، بعدش برین سراغ دایناسورای خبرگانش، یه سری هم به طویلة مجلس بزنین، سر و صداشون زیاده، هاهاهاها. پاستور یادتون نره، شیخ فری اینا، یه سری هم به اونا بزنین. هاهاهاها. اهلش هستین؟ آخر سر هم خودتونو دستگیر کنین هاهاهاها اینان که آسایش مردمو به هم زدن.آخه گر حکم شود که دزد گیرند، توی این نظام هرآن که هست گیرند. هاهاهاها.
پاسدار رحیمی سرکردة انتظامی تهران بزرگ – ۲۲ اسفند
چندین انبار را در این بخش پلمب کردیم موادشان را نگهداری کردیم و انشاءالله منهدم خواهد شد طبیعتاً ما در چهار شنبه آخر سال با همآهنگی بسیار خوبی که با دستگاه قضایی کردیم با قدرت و قاطعیت اگر بخواهند به خطر بیندازند ما منتظر برخورد شدید پلیس باشند هیچ گاه پلیس مخالف شادی مردم نیست طبیعتاً انجایی که یک گروهی و یا افرادی بخواهند آرامش و امنیت جامعه را بهم بزنند نظم عمومی را بهم بزنند برای مردم مشکلاتی ایجاد بکنند اینجا پلیس به هیچ عنوان ساکت نخواهد نشست و قاطعانه با این قبیل افراد برخورد خواهد شد.
?موشکاف: هاهاهاها. آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت! هاهاهاها. آخه یارو! تو چارشنبه سوری دست همة جوونا ترقه و فشفشه هست، اونا رو میخوای بترسونی؟ هاهاهاها. برو نیروهای آش و لاش و وارفته اتو جمع کن که دم چارشنبه سوری فلنگو نبندن. هاهاهاها. آخه خودشون هم مقر میان که با این کارا آب در هاون می کوبن. هاهاهاها.
روزنامه حکومتی شهروند 24 اسفند
«مخاطب اصلی این یادداشت مسئولان کشور هستند.
«فرهنگ و سنت تاریخی مردم چیزی نیست که به دستور دولت‌ها و از بالا تغییر کند». « در دهه‌های گذشته نیز خواستیم تمامی مظاهری را که اسلامی ‏نمی‌دانیم برچینیم ولی این نیز نتیجه معکوس داد... همان‌هایی که در ‏عاشورا سینه‌زنی می‌کنند، چه بسا در چهارشنبه‌سوری و سیزده به‌در نیز حاضر می‌شوند‎.
«ادبیات مسئولان در بروز شدت عمل علیه کسانی که آسایش مردم را در جشن‌های چهارشنبه‌سوری پایان‌ سال مختل می‌کنند، ‏نمونه‌ای از این تصور نادرست است
مردم در برابرش واکنش نشان خواهند داد‎.‎
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، مردم واکنش نشون میدن، البته جوونا و قیام آفرینا و کانونای شورشی منتظر چهارشنبه سوری هم نموندن، هاهاهاها. بنرای خامنه‌ای و پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های جهل و جنایت واسه همینه که تو آتیش می‌سوزن. هاهاهاها. تازه کجاشو دیدین؟ هاهاهاها عزت زیاد و خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: