موشکاف ۲۷ اسفند- دم دمای غروب خلافت عظما دارن طوری دارن همدیگه رو لت و پار می کنن

موشکاف ۲۷ اسفند
?موشکاف: سلام! یارو عظما چند روز پیش یه وراجی‌هایی کرد و گفت: به جان هم نیفتین؟ اما هیچ فایده یی نداشت. دم دمای غروب خلافت عظما دارن طوری دارن همدیگه رو لت و پار می کنن، که خود عظما هم به داد و فغان اومده. هاهاهاها.


سخنرانی کامل خامنه ای در دیدار با خبرگان
یک دوگانه‌ٔ دیگری که حالا این هم آخری‌اش باشد، این است که ما در مواجهه‌ٔ با حوادث دائم به خودمان بپریم، مدام به خودمان انتقاد کنیم، درون خودمان، من شما را مقصّر بدانم، شما من را مقصّر بدانید؛ این یک جور برخورد است که متأسّفانه در خیلی از مواقع پیش می‌آید که وقتی مجموعه‌ها با سختی مواجه می‌شوند - با سختی که مواجه می‌شوند، همدیگر را متّهم میکنند،
بیخودی سر هم داد نکشیم، بیخودی با همدیگر دعوا نکنیم. ببینیم واقعاً با چه کسی باید دعوا کرد، با چه کسی باید طرف شد؛
?موشکاف: هاهاهاها. نگفتم؟! وضع نظامو ملاحظه فرمودین؟ میگه با سختی که مواجه میشن، همدیگه رو متهم میکنن، هاهاهاها. خودمونیش میشه وقتی زمین سفت بشه گاوا به هم شاخ میزنن. هاهاهاها. اما هنوز ماست حرفای عظما مایه نگرفته بود که یارو پاسدار جعفری زد تو پر اون باندیا و واسشون خط و نشون کشید. هاهاهاها.


پاسدار جعفری – سرکردة سپاه – ۲۶ اسفند
«اگر جریانی بخواهد ذهن مردم را از اصول انقلاب اسلامی و خاصیت‌های این حرکت و دست‌آوردهای مثبت آن به سمت سازش هدایت کند و بگوید مردم به نفع شماست که سازش کنید، قطعا سپاه مقابل آن می‌ایستد. باید بدانند که اگر سازش کنند، ذلت و بدبختی به بار می‌آید. سپاه با جریانی که با نفاق و دو‌رویی، سازش را طور دیگری تبلیغ می‌کند، مبارزه همه‌جانبه کرده و آن را افشا می‌کند».
?موشکاف: هاهاهاها. آخه گلابی! تو مثلا گماشتة ولی فقیهی! بذار یه هفته ده روز از حرفای بی خاصیت عظما بگذره بعد! هاهاهاها. اما اینا این چیزا حالیشون نیست که! هاهاهاها. اصلا کی عظما رو به رسمیت میشناسه که بخواد حرفاشو گوش بده. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:
-گام دوم انقلاب-سعید قاسمی
پاسدار قاسمی – سرکردة لباس شخصی‌های رژیم
دیشب تو قم نگاه می‌کردم فرمایشات آقا را که سؤال کردم از جمعیت حزب الله جمعیت حزب الله فرمان گام دوم را تو هزار نفر که برای آنها سخنرانی کردم فرمان گام دوم را چه قدر خوانده اید یک دهم دست بلند کردند. بلند شدم سر پا گفتم قم رهبر آمادگی ندارد برای پیام گام دوم. تو را بخواهد اجرا بکند چون اصلا نخوانده دستورالعمل تو را و انگار بنا نیست اصلا آن اتفاق بیفتد».
?موشکاف: هاهاهاها. واااااای! مردم از خنده! هاهاهاهاها. حالا اینکه تو اون به اصطلاح مانیفست عظما، یا بهتره بگم فس و فس عظما چه خزعبلاتی نوشته بماند، اما اینکه فقط ۱۰ درصد جونورای نظام تو قم اونو خوندن خیلی حرفه. البته از بندة موشکاف بشنوین که همون ۱۰ درصد هم دروغ گفتن، یه خطش رو هم نخوندن. هاهاهاها. این یعنی کفگیر نظام بدجوری به ته دیگ خورده هاهاهاها
?موشکاف: بعله، عظما تو هچلی گیر کرده که راه برون رفتی نداره. کسی به وراجی‌یاش محل سگ هم نمی‌ذاره. هاهاهاها. به قول مهره‌های نظام همه چی از دست نظام در رفته، مونده شیشة عمر نظام که ایشالا همین روزا به همت قیام آفرینا و کانونای شورشی، خرد و خاکشیر میشه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: