موشکاف ۲۸ اسفند- چهارشنبه سوری

موشکاف ۲۸ اسفند
?موشکاف: سلام و صد سلام. دست مریزاد که تا همین جاش چه حالی از نظام و سرتشتکاش گرفتین. چه آتیشی برپا شد. عجب چهارشنبه سوری یی بود امسال. ماشاءالله که صدای ترقه هاتون خیلی بلندتر از عربده های توخالی سرتشتکای انتظامی و پاسدار بود. درود و هزار درود.
اما موشکافی امروز که مربوط امید درمانیای رسوای شیخ فری تو جنوب کشور که واقعا خنده دار بود هاهاهاها.
آخوند روحانی – 26 اسفند
رئیس جمهور با اشاره به اینکه به هر حال در کشور از لحاظ زیربنا‌های اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم که سابقه آن به پیش از انقلاب برمی‌گردد و اگر مشکلی داریم به فرد، مدیر و دولتی خاص مربوط نمی‌شود، گفت: در شرایط تحریم و فشار اداره و مدیریت کشور سخت‌تر می‌شود، اما امروز همه مسئولان بار مدیریت را برعهده دارند و در راستای توسعه کشور، تلاش می‌کنند.
?موشکاف: هاهاهاها. رو که نیست سنگ پای قزوینه. اصلا به روی نامبارک نمیاره که نظام ولایت ۴۰ ساله که سر کاره. هاهاهاها. ببنین چی می گه


روحانی در پاسخ به کسانی که مدیریت دولت را ضعیف می‌دانند، گفت: اگر مدیریت ضعیف بود، چطور توانستیم در طول این مدت ۱۵ فاز پارس جنوبی را به بهره‌برداری رسانده و تولید بنزین را ۲ برابر کرده و کمک‌های شایانی به حفظ محیط زیست کنیم؛ چطور این دولت توانست کاری کند که اتکاء نیروگاه‌های کشور به سوخت مایع از ۴۳ درصد به کمتر از ۱۰ درصد برسد.


?موشکاف: هاهاهاها. بعله، شیخ فری کمک شایانی به محیط زیست کرده. الان کارون دوباره قابل کشتی‌رانیه، آب زاینده رود اونقدر زیاد شده که داره اصفهانو با خودش میبره. دریاچه ارومیه رو که نگو. از بس پر آب شده داره میرسه به خزر. هاهاهاها. حالا ریزگردا رو بیخیال که شدن درشت گرد. هاهاهاها. بخاطر همینه که دلواپسا خواب اینو می بینن که اصلا زیراب رئیس جمهور بازی تو نظامو بزنن هاهاهاها.
صفار هرندی از باند خامنه‌ای


«در حقیقت اسمش برای ما خیلی مطرح نیست، مثلا ممکنه ما بگیم یه رئیس جمهوری باید داشته باشیم جانب یک دستگاهی مثل مجلس باشه هر روز ازش حساب بکشن و باید پاسخگو باشه و اگر هم یک روز دیدند پاسخگو نیست بگذارندش کنار یکی دیگر را بیاورند. مشکل ما این است که الان وقتی یک رئیس انتخاب می‌کنیم فکر می‌کنیم که حداقل ۴سال و غالبا ۸سال باید تحمل بشود، حتی اگر به این نتیجه برسیم که کارکردش خیلی ناچیز شده. حتی اگر مثلا در مقام حالا نظر سنجی‌ها و اینها زیر 10درصد رسیده، آیا باید این طور باشه؟».
?موشکاف: هاهاهاها. روش نشد بگه که یارو شیخ فری مثل تف سربالا میمونه برا عظمای بدبخت هاهاهاها. اما نگران نباش، زودتر از اینا کلکش کنده اس. هاهاهاها. هم خودش هم کل نظام ولایت. هاهاهاها. آخه خیلی وقته که قیام آفرینا و کانونای شورشی آستین بالا زدن و دست به کار شدن. آتیش چهارشنبه سوری هم یه نمونه بود. هاهاهاها. بعله. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: