موشکاف- ۱۰فرورین- امروز میخوام براتون از سرازیر شدن سیل بحرانها به سمت بیت ولایت بگم

موشکاف- ۱۰ فرورین:
?موشکاف:‌ دوستان سلام. حال و احوالتون چطوره؟! آقا امروز میخوام براتون از سرازیر شدن سیل بحرانها به سمت بیت ولایت بگم. هرچقدر که این فاجعه سیل بیشتر بیخ پیدا می کنه و دست عظما و سگ و سیله هاش در این فاجعه بیشتر رو میشه،‌ ترس آخوندها از واکنش مردم هم بیشتر میشه. ببینید به چه حول و ولایی افتادن.
باقری: «بیش از ۱۰هزار نفر از نیروهای مسلح در این منطقه مشغنول انجام فعالیت هستند برای به یاری رساندن
موشکاف:‌ ده هزار نیروی مسلح؟ اون هم برای یاری رسوندن به مردم؟‌ سر کی رو میخوای شیره بمالی؟ الآن از بچه ده ساله هم بپرسی میگه از ترس پریشون شدن عمامه عظما گله پاسدارها و بسیجی ها رو راهی مناطق سیل زده کردن. هرکی ندونه موشکاف که میدونه این روزا عظما تو چه حالیه. این وعده های کشکی اوباش حکومتی هم از همین ترسیه که سراپاشونو گرفته.
«مدیر کل باز سازی بنیاد مسکن کشور نیز از ارزیابی خانه‌های آسیب دیده از سیل مازندران گفت ۷۰۰خانه نیاز به بازسازی مجدد و ۵۳۰۰واحد نیز نیاز به تعمیر و مرمت دارد. به گفتة آقای جودی تا کنون به ۲هزار و ۳۰۰نفر کمکهای بلاعوض شده است و در روزهای آینده تسهیلات هم پرداخت می‌شود.
?موشکاف:‌ اینجاس که آخوندهای دزد وارد فاز دروغ درمانی میشن و وقتی صحبت از دروغ درمانی میشه طبق معمول شیخ فری میدون داره:‌
دیدار روحانی از مناطق سیل زده مازندران
روحانی: «ما به همة اونهایی که مسکن‌شون خسارت دیده یا شغلشون یا دامشون، یا زمین کشاورزی‌شون دچار آسب شده هم کمک بلاعوض می‌کنیم، هم وام دراز مدت کم بهره می‌دیم».
?موشکاف:‌ کمک بلاعوض می کنید؟‌ هاهاهاها وام دراز مدت میدید؟‌ از کجا؟! هاهاهاها آخه بدبخت فلکزده! واسه سال آینده با کسری بودجه ۱۰۰هزار میلیارد تومنی مواجهید،‌ این دروغا رو برا چی می گی؟
دیدار روحانی از مناطق سیل زده مازندران


روحانی:‌ «همة اونهایی که نوعی آسیب دیدند، خسارت دیدند، سختی بهشون وارد شده، برای همه در حد مقدور دولت و خیلی بیشتر از اونی که پارسال در نظر گرفتیم، حداکثر توانمون».
?موشکاف:‌ حقا که شارلاتان تر از تو،‌ خودتی. اگه تو دنبال کمک کردن به مردم بودی، وضعیت زندگی زلزله زده های کرمانشاه رو درست می کردی . ۱۶ماهه که از زلزله کرمانشاه میگذره ملت هنوز تو کانکسن بعد اومدی واسه ما از مقدورات دولت دزدت میگی؟! به خیال خودت میخوای با این دروغا ترست رو پنهون کنی اما خبر نداری که همه اینها بنزین رو آتیشه:


‌ محمد جعفر منتظری دادستان کل نظام:
صدای جایگزین و نوشتاری :«با شناسایی منابع انتشار دهنده اخبار دروغ، برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت»


«جواد جاویدنیا» معاون دادستان کل در امور فضای مجازی»
صدای جایگزین:‌«از پلیس فتا میخواهیم تا ضمن رصد کردن شایعات منتشرشده، با تولیدکنندگان و منتشرکنندگان آن برخورد کند....چون شریک در جرم محسوب میشوند».
?موشکاف:‌ ملاحظه می کنید رفقا؟! به ملت میگن صداشو در نیارید. میگن خبرها رو سانسور کنید. میگن به همین وعده های شیخ فری دل خوش کنید. جواب ملت هم اینه که غلط کردید! نه تنها تا میتونیم خبرها رو منتشر می کنیم بلکه دمار از روزگارتون هم درمیاریم. این تازه اول ماجراست. دوران پساسیل با بحرانهای بیشمارش تو راهه. این مردم بلایی بر سر عظما بیارن که تو تاریخ می نویسن. خوشحال شدیم رفقا. مراقب خودتون باشید. زت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: