موشکاف ۱۲ فروردین- ترس آخوندها از اعتراضات مردم

✳️⭕️?موشکاف- 12 فروردین:
?موشکاف:‌ سلام به همه رفقای نازنین خودم. در حالیکه عظما و باقی سگ و سیله هاش،‌ عمامه رو دو دستی چسبیدن که باد نبره، هموطنای با صفای من از هر فرصتی برای اعتراض استفاده می کنن. اول از شیراز شروع کنیم که استارت اعتراضات رو اینطوری زد:
منتخب دروازه قرآن
تجمع اعتراضی مردم در دروازه قرآن شیراز ـ 8فروردین 98
وزیر بی لیاقت
?موشکاف:‌ آخوندها که حسابی ترسیده بودن،‌ همزمان با این مراسم، یه مراسم دیگه برگزار کردن اما طبق معمول به خنس خوردن و دوغ هم عایدشون نشد. از طرف دیگه مدام دنبال اینن که آخوندها رو بفرستن این ور و اون ور تا به خیال خودشون مردم رو آروم کنن اما بنازم به هموطنای خودم که مثل همیشه نطق سگ و سیله های عظما رو کور می کنن. یه نمونه رو در سوسنگرد ببینید.
حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران به روستاهای سوسنگرد (دشت آزادگان سبهانیه تا هوفل )
?موشکاف: بله ..دیگه دوره فک جنبوندن این اراذل و اوباش تموم شده. حالا دیگه زمان فریاد زدن مردم ایرانه. توو این فضای انفجاری،‌ هرکس از هر طریقی که میتونه صداش رو به گوش همه میرسونه. تو فضای حقیقی با فریاد،‌ تو فضای مجازی هم با خندیدن به ریش آخوندا:‌
مضحکه‌ی مسئولین استان کرمانشاه
?موشکاف:‌ رفقا...فکر می کنید بازتاب این وضعیت، بین آخوندا چیه؟! آباریکلا...آخوندا از ترس این وضعیت انفجاری،‌ روز به روز بیشتر به جون هم می افتن و بیشتر دست همدیگه رو رو می کنن. آش اونقدر شور شده که رئیس سازمان بازرسی نظام هم اینطوری بندو آب میده:


سراج- رئیس سازمان بازرسی آخوندها 4 فروردین
کلام جایگزین‌:‌ «یک روز قبل از عید استاندار (گلستان) در استان بوده و سیل هم جاری شده، اما می‌گوید چیزی نیست و اتفاقی نمی‌افتد. طی سال‌های گذشته این وضعیت چندین بار تکرار شده است و اگر در موارد قبلی بدرستی تدبیر و موانع برطرف می شد، امروز شاهد چنین وضعیتی نبودیم».
?موشکاف:‌ خلاصه اینکه سیلی که تو عید امسال راه افتاد، مقدمه اون سیل اصلیه که تو راهه. یعنی عظما با وجود همه هشدارهایی که داده بود اما فکرش رو هم نمی کرد که از همین اول عیدی، کار بیخ پیدا کنه و سونامی اعتراضات شروع بشه. حالا صبر داشته باشید. این تازه اول ماجراس. آتشفشانی در راهه که نگو و نپرس....زت زیاد رفقا. می بینمتون باز.

لطفا به اشتراک بگذارید: