موشکاف- ۱۳ فروردین- امروز میخوام از خشم هموطنام بگم

موشکاف- ۱۳ فروردین:
?موشکاف‌ :‌‌ دوستان سلام...رفقای خوب موشکاف سلام. امروز میخوام از خشم هموطنام بگم.میخوام ازدرد و دل دوستای بامرامم بگم. آخوندها زور میزنن تا اخبارسیل رو بپوشونن و اوضاع رو تحت کنترل جلوه بدن اما مردم حسابی دستشون رو رو می کنن و پته شون رو می ریزن روی آب.
چند روز پیش صدا و سیما اومد این جا، یک به یک اینها را دید که از بزرگ تا کوچک در حال بردن گل و لای از خونه ها با فرغون هستن سه چهار نفری داشتیم می بردیم تلویزیون نشون نداد اصلا.
(نفردوم) تقریبا سه چهار روز پیش صدا و سیما اومد اینجا فیلم هم گرفت من خودم حرف زدم اونجا ایستادم حرف زدم گفتم اگه این مسولین نیم متر خاکریز می زدن ما همچی مشکلی نداشتیم. شبکه افلاک اومد
?موشکاف:‌ از اون طرف،‌ سگ و سیله های عظماعازم مناطق سیل زده میشن تا به خیال خودشون آبی روی آتیش بریزن اما هموطنای با مرام من خوب از خجالتشون درمی‌آن و اونا رو رسوا می‌کنن. دمتون گرم رفقا. دست مریزاد:
یک ماشین تخلیه آب به ما ندادن. ماشین جهاد کشاورزی اومده میگه ما ماشین نداریم به شما بدیم میگه شما اومدین خونه مردم را خالی کنین . همه همین الان اومدن
هیچ اداره یی یه ماشین نداده یعنی ادارات یه ماشین ندارن؟ اینا همه اش فیلمه.
?موشکاف:‌ این وسط،‌ یه عده از کارگزاری حکومتی هم با گوشهای آویزون ویدئو ضبط می کنن تاهم خودشون رو درببرن و هم صورتای سیاهشونو سفیداب بمالن. البته نتیجه اش چیزی جز ضایع شدن دو ضرب نظام نیست.

وشنی هستم از موسسه جهادی محرومین روستایی. ساعت اولیه شروع باران هستش در شهرستان محروم نور آباد لرستان به عنوان دومین منطقه محروم کشور ما از مسولین قطع امید کرده ایم به شهر ما مطمئنا از سوی مسولین کشوری امداد رسانی نخواهد شد از شما خیرین عزیز می خوایم که به فریاد این مردم برسید. روستاهای ما در اوضاع بسیار نابسامانی به سر می برند. سیل وحشتناک را می بینید وارد شهر شده اینهم در ساعات اولیه هستش.
?موشکاف: شیخ فری هم که فقط یه کاربلده،‌ اون هم وعده درمانی و دروغ بافیه. هرجا میره شروع می کنه به خالی بندی و دادن وعده‌های سر خرمن. اما بنازم به هموطنای حواس جمع که جای جاش خوب دستشو رو میکنن:‌ و در واقع بهش می‌گن خودتی!
این رییس جمهور ما می تونه آب دریای خزر را از سربالایی ببره سمنان، ولی از بالا نمی تونه بیاره پایین.
سوال: الان راه حلت چیه؟
جواب: اونا عقل کلن دیگه باید بگن.
?موشکاف:‌ خلاصه اینکه آخوندها نه از سیل خلاصی دارن و نه از دوران پساسیل و سونامی‌ای که پس از این سیل تازه تو خیابونا راه می‌افته. بذار این آبا یه خورده فروکش بکنه، تا بعد چیزی سر برداره که عظما و سگ و سیله هاش، تازه حسرت همین روزا رو بخورن اون روز رفقا، من مرده شما زنده، خواهید دید. این مردمی که من می بینم اونچنان بلایی سر آخوندا بیارن که تو تاریخ بنویسن. زت زیاد!

لطفا به اشتراک بگذارید: