موشکاف ‍۱۴ فروردین-! این سیل تموم بشو نیست حاجی! حالا نوبت سیل خشم مردمه.

موشکاف- 14 فروردین:
?موشکاف: دوستان سلام!‌ هموطنای عزیزم سلام. موج دوم سیل هم راه افتاد و این آخوندهای غارتگر با وجود اون همه پیش‌بینی‌های هواشناسی بازم هیچ غلطی نکردن. به جای اینکه بیان و یه دردی از مردم دوا کنن،‌ همه اش در حال وعده درمانی و گزارش کردن چپ اندر قیچی خرابیهان.
آخوند طهماسبی- امام جمعه کوهدشت:‌
امام جمعه کوهدشت
صدای جایگزین:‌ شهرستان کوهدشت از سیل اخیر خسارت های بسیار سنگینی داشته است و آب وارد بسیاری از منازل شهری شده است.بسیاری از مردم کوهدشت مستضعف هستند و برخی احتیاج به چادر امدادی دارند و تاکنون اقلام امدادی در اختیار بسیاری از مردم قرار نگرفته است.
?موشکاف:‌ بفرمایید! این هم از نماینده دزد خامنه ای در کوهدشت. یکی نیست بهش بگه پس تو چیکاره ای؟‌این روضه ها رو برای کی میخونی؟ مثلا میخوای بگی خیلی به فکر مردمی؟‌ اینا رو که خودمون میدونیم. بگید ببینیم شما چه غلطی کردید؟
جهانگیری
«این خواست اصلی من از شما هست».
و خسارت شما پرداخت نشده
?موشکاف:‌ این هم از معاون دزد شیخ فری. از یه طرف به مردم استرس وارد می کنه از اون طرف وعده سر خرمن میده. آخه سر کی رو میخوای شیره بمالی؟!‌ کی رو میخوای فریب بدی؟ شما که جز خوردن مال مردم کاری بلد نیستید. واسه خاطر همینه که جامعه داره منفجر میشه:


یحیی آل اسحاق- وزیر اسبق بازرگانی


?موشکاف‌:‌ این دیگه موشکاف نیست که میگه...خودشونن که دارن از وضعیت انفجاری جامعه میگن. ببینید این پاسدار هراسون چطوری داره از خشم مردم حرف میزنه:
فرمانده نیروی زمینی سپاه ماستداران
که می گوید اوضاع وحشتناکه هیچ مسئول دولتی نمیتونه بره من هم تونستم به یه شکلی از دستشون دربیام بیرون. مردم عاصی ان.
?موشکاف:‌ حالا صبر داشته باش. فکر کردی قسر در رفتی؟‌ فکر کردی پاچه شلوارتو گلی کردی و هی اونا رو به رخ می‌کشی مردم از شما پاسدارای دزد و قاتل میگذرن؟! کور خوندی عمو! این سیل تموم بشو نیست حاجی! حالا نوبت سیل خشم مردمه. دودمانتونو به باد میده.

لطفا به اشتراک بگذارید: