موشکاف ۱۷ فروردین- این روزا یه چشم بندة موشکاف اشکه و یه چشمم لبخند!

موشکاف ۱۷ فروردین
?موشکاف: سلام! سلام به دوستای خوب و بامرام خودم! از خدا که پنهون نیست، از شما چه پنهون که این روزا یه چشم بندة موشکاف اشکه و یه چشمم لبخند! اشک بخاطر مصیبتایی که می‌بینم سر هموطنای سیل زده‌مون میاد و لبخند بخاطر همبستگی مردم با هموطنای سیلزده و بخصوص جوونای شیر که به کمک هموطناشون. آخه از نظام ولایت که چیزی جز شر برنمیاد، به قول معروف باید بهش گفت مرا به لطف تو امید نیست شر مرسان!
بگذریم، حالا این مم جواد ظریفو نگاه کنین که گشته کشته واسه این که افتضاح رژیم در کمک رسانی که چه عرض کنم، در کمک نرسانی به رژیمو سر یکی دیگه خراب کنه ببینین چه گفته:
تلویزیون رژیم ۱۵ فروردین
-واکنش ظریف به صحبت وزیر خارجه آمریکا در رابطه با سیل



ظریف با اشاره به این‌که مقامات آمریکا یی با تروریسم اقتصادی مردم ایران را هدف قرار داده و حتی تلاش می‌کنند مانع وارد شدن کمکهای مالی ایرانیان خارج از کشور به حسابهای هلال احمر ایران برای کمک به سیل زدگان شوند
?موشکاف: هاهاهاها. اما از بخت بد نظام صلیب سرخ هم بلافاصله چاخان‌های ظریفو تکذیب کرد و گفت هیشکی مانع کمک رسانی ما نبوده، این خود نظام آخوندیه که تا حالا درخواست کمکی از ما نکرده. هاهاهاها.
راستی رفقا به نظر شما چرا رژیم درخواست کمک از مجامع بین‌المللی نکرده! نکنه از پول بدش می‌آد؟ ها؟ بعله! اولاً‌ که نمی خواد پای امدادگرای خارجی اینجا باز بشه که ببینن و بشنون اونچه رو که نباید ببینن و بشنون! از ابعاد قضیه تا خشم و غیظ مردم! و گر نه این رژیم اون قدر مفلس و ورشکسته‌س که واسة یه دلار شش تا معلق می‌زنه. ببینین معاون روحانی چه جوری با زبون ورشکسته‌ها و قمار باخته‌ها حرف می‌زنه.
جهانگیری در جلسه هیات دولت

اسحاق جهانگیری – جلسة هیأت دولت آخوند روحانی
کشاورزی تو سیل خیلی خسارت می‌بینه ما باید به طور ویژه این خسارتها را جبران کنیم. در بحث جبران خسارت ها، درجلسه‌ای گفتم که ما که نداریم، حالا چند هزار میلیارد بیشتر نداشته باشیم،
?موشکاف: ، این همون جهانگیریه که چند وقت پیش می‌گفت ما خیلی پولداریم. ملاحظه بفرمایین.
سایت حکومتی عصر ایران – ۱۲ آبان
معاون اول رئیس‌جمهور:


دولت جمهوری اسلامی ایران دولتی پولدار است
پنجمین همایش ملی روز روستا و عشایر با حضور معاون اول رییس جمهوری
معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به میزان بدهی خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران گفت: ما دولتی هستیم که در شرایط فعلی بدهی خارجی‌مان بسیار اندک است،
?موشکاف: هاهاهاها. چی شد؟ موقع جبران خسارت که میشه، ورد ندارم! چلاقم! می گیرین و جا خالی میدین اما موقع تبلیغات و وعده‌های سرخرمن که می‌شه، خیلی پولدارین؟! هاهاهاها.


?موشکاف: حالا ببینین علی لاریجانی با چه شیادی، لابلای وعدة دادن خسارت و اعتراف به بی‌اعتمادی مردم، بازم ورد ندارم و چلاقم رو می‌سرونه:
سایت حکومتی انتخاب ـ 16فروردین
: در سیل اخیر به‌خلاف دفعات قبل که آقایان خلف وعده کردند به‌سبب دستور رهبری نسبت به پرداخت به‌موقع خسارات آسیب‌هایی که به روستاییان وارد شده، خسارت پرداخت می‌شود.
وی با بیان "معلوم نیست بتوانیم ردیفی برای پرداخت خسارت سیل در بودجه 98 ایجاد کنیم" افزود: در بودجه 98 ?متأسفانه ردیفی برای تأمین خسارت حوادثی مانند سیل دیده نشده
موشکاف: عرض نکردم دوستان؟ ما را به لطف تو امید نیست شر مرسان! هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.


هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: