موشکاف ۱۹ فروردین- نظام ولایت بدجور تو گل سیل گیر کرده

موشکاف ۱۹ فروردین
?موشکاف: سلام! سلام به همة دوستان، بخصوص بخصوص به جوونای شیر خودم که آستین‌ها رو بالا زدین و از جون واسة هموطنای سیلزده‌تون دارین مایه می‌ذارین، بنازم، مرامتون رو بنازم! دست مریزاد!
اما بشنوید از نظام ولایت که مثل اون حیوون نجیب، البته از نوع نانجیبش بدجور تو گل سیل گیر کرده و میخواد با وعده درمانی خودشو از چنگ مردم بیرون بکشه. اونم چه وعده‌هایی! آخه مغز فندقیا! قبل از سیل هم که هشتتون گرو ۹ بود، نصف بودجة ۹۸ تتون رو هوا بود، بعد وعده هی میدین که خسارات مردمو جبران می کنین؟! لابد با چاپ اسکناس دیگه! هاهاهاها. مگه راه دیگه‌یی هم دارین؟
احمد خرم وزیر پیشین رژیم در سایت حکومتی بهار
«بحران در بحران»؛ و «چه کنم چه کنم»
« سیل اخیر به ما این ‌را نشان ‏داد، مشکلات عدیده ای برای مقابله با ‌حوادث طبیعی داریم . به همین دلیل هزینه ها و ‏خسارتهایی غیرقابل‌ جبران‌‌ را متحمل می‌شویم... درباره پدیده آتش سوزی هم که در اتفاق پلاسکو معلوم شد، در ‏اداره شرایط بحرانی چقدر بد و شلخته عمل می کنیم. مشکل این است: مدیریت بحران خودش را به دانش روز‌ تجهیز ‌نکرده است» « طرح ‏جامع مدیریت بحران توسط افراد متخصص و صلاحیت دار تهیه نشده است.
?موشکاف: هاهاهاها. یارو میگه مدیریت بحران. هاهاهاها. میدونین اشکالش چیه؟ اشکالش اینه که بحران اصلی نظام رو تشخیص نمیده، بحران اصلی بابا بحران سرنگونیه! تمام فکر و ذکر عظما هم همینه که نکنه تو این چن روز باقیموندة عمرش، سرنوشتش بشه مثل یارو قذافی. مثل شغال از راه‌آب بکشنش بیرون و تق تق! هاهاهاها.
محمد رضا ملکشاهی - عضو مجلس ارتجاع - 17فروردین
« هیأت دولت مبلغی را به عنوان کمک بلاعوض مطرح کرده است اما آنقدر ناچیز است که نمی‌شود اسمش را آورد» « امروز هفت یا هشت روز از حادثه می‌گذرد و مردمی که خانه‌هایشان بر اثر سیل تخریب شده جایی برای خواب و ماندن ندارند».« خدمات فنی و مهندسی ما با اتفاقاتی که افتاده زیر سوال است؛ آن هم به این دلیل که باتوجه به ظرفیت رودهایی که داریم، تصمیمات به درستی اتخاذ نشده است». « باتوجه به تصمیم‌گیری غلط، زیرساخت‌های ما از قبیل تلفن و گاز و خط لوله نفت در مجاورت رودخانه بودند که در ساعت اولیه قطع شدند و مشاهده کردید هنگامی که شهرها در محاصره سیلاب افتادند، نه راه بود، نه تلفن و نه هیچ امکانی برای دسترسی وجود داشت».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، اینم از برکات ۴دهه حاکمیت ولایت فقیه که هیچ چی سر جاش نیست. چرا مجلس نظام و بیت عظما یا اقلاً خونة یکی از امام جمعه‌های نمره موقت عظما رو کنار یکی از همین رودخونه ها میساختن. واقعا حیف شد! آب می بردشون از شرشون خلاص می شدیم. اما نه! این کار، کار یه سیل دیگه اس. هاهاهاها. رفقا ملتفت هستین که کدوم سیل رو می‌گم؟!


حسن علوی - نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس ارتجاع
‌« حوادث سیل اخیر در استان های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان ساز و کاری طبیعی برای سنجش مقاومت و کیفیت پروژه های عمرانی بود که متأسفانه اغلب این زیرساخت ها از این آزمون با موفقیت عبور نکردند. بسیاری از زیرساخت های استان ها از جمله جاده، پل و خطوط راه آهن آسیب های جدی دیده اند، به طوری که برخی از زیرساخت ها با عمر کمتر از یک سال نیز نابود شده اند».
?موشکاف: بعله، اینم از فضیحت باصطلاح ساخت و سازاشون! اون دفعه که ساختمون پلاسکو ریخت پایین، خودشون گفتن کل نظام پلاسکوییه! الان هم این نظام انگار به هر جاش دست بزنی مثل لحاف ملانصرالدین از ده جای دیگه می‌شکافه. رفقا بی‌خودی که نمی‌گم اون سیل اصل کاریه در راهه تا تکلیف نظام رو روشن بکنه! اما اگه این سیل رو شما با همت خودتون و با سد بند و سیل‌بند دارین مهار می‌کنین، اون یکی سیل رو هم با همین همت و این دفعه با خراب کردن سدبند و سیل‌بند اختناق باید جاری کنین. هه هه هه! انگار همه چیز هم دست به دست هم داده و داره با شما یاری می‌کنه! ملتفت که هستین دوستان؟! که خودش تبدیل شده به یه بحران دیگه و قوز بالا قوز! خوبه یه ستاد بحان حالا دستتون اومد نظام ولایت چطوری با بحراناش مقابله می‌کنه؟ اما این سیل یه درس بزرگ هم داشت. اونم اینکه اگه مثل اون قطرات بارون دست به دست هم بدیم و متحد و یکپارچه بخروشیم، هر سدی هم که آخوندا واسه امنیت خودشون ساخته باشن، ترک ورمیداره و میشکنه. بعله. به زودی این سیلی که میگم راه می افته. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: