موشکاف ۲۰ فروردین- نظام ولایت بد جوری افتاده گوشة رینگ و داره چپ و راست میخوره.

موشکاف ۲۰ فروردین
?موشکاف: سلام! به دوستا و رفقای خوش مرام خودم! عرض کنم که نظام ولایت بد جوری افتاده گوشة رینگ و داره چپ و راست میخوره. حالا نخور کی بخور! ‌هاهاهاها.
ببینین یکی از گماشته‌های عظما تو مجلس، واسة حال و روز نظام چه روضه‌یی می‌خونه:
خ خانه ملت-شمس الله شریعت نژاد-ناطق-
شمس الله شریعت نژاد ـ مجلس ارتجاع 19فروردین:
فقط در طول سال گذشته چندین مورد سیل ریز و درشت بر مردم ایران تحمیل شد سیل گرانی سیل کاهش ارزش پول ملی سیل افزایش فقر فساد و ناهنجاریهای اجتماعی فرهنگی و سیل بیکاری و بیاعتمادی سیل قاچاق معکوس دام و افزایش قیمت گوشت و گرانی مایحتاج عمومی در همه موارد کلیت نظام به سهولت از کنار آن گذشت اکثریت مردم گرفتار و اقلیتی نیز به کام خویش رسیدند کدامیک از ما حق داریم که به حفظ و استحکام بخشی پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی فکر نکنیم
?موشکاف: بیچاره روش نشده بگه کدامیک از ما حق داریم برای حال و روز نظام، دستمال در نیاریم و های های گریه نکنیم؟ حالا دوستان همة این سیلا کم بود، یه سیلی اومد که کل سپاهو با همة سردار سرتشتکهاش با خودش برد. بعله! لیست گذاری سپاه پاسدارانو عرض می‌کنم! همون زدن زیر چوب بغل عظما رو عرض می‌کنم!
اما این وسط مم جواد ظریف یه چشمه کمدی درام اومد که واقعاً بامزه بود. گوش کنین!


خبرگزاری حکومتی سپاه پاسداران (فارس): محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس شورای عالی امنیت ملی، بر اساس "قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه" مصوب مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد کرد شورای عالی امنیت ملی کشورمان نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به سنتکام را در فهرست گروه های تروریستی از نظر جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.


?موشکاف: رفقا! یادتون که نرفته این همون ظریفه که به پاسدارا می‌گفت بابا این موشک پوشکا چیه که شما دارین پز می‌دین، آمریکا یه هورت می‌کشه و ظرف 20دقیقه همة اینا رو دود هوا می‌کنه! ضمناً چرا فقط نیروهای نظامی آمریکا (سنتکام) رو می‌خوای تو لیست بگذاری؟ خب تو که می‌خوای مقابله به مثل بکنی، کل نظام استکبارو تو لیست بذار و قال قضیه رو بکن دیگه!
هه هه هه! یادش بخیر اون روزایی که همین مم جواد با وزیر خارجة قبلی تو خیابونای ژنو قدم می‌زد و تو هتل کوبورگ وین فالوده می‌خورد! ای دنیا! ای دنیا!
اما دوستان بشنوید از بهرام خان میرزا قاسمی که به نظر می‌رسه از رئیسش زرنگتره گشته یه حریف ساده‌تر گیر آورده و واسة‌ اون شاخ و شونه کشیده!


بهرام قاسمی – سخنگوی وزارت خارجة نظام – ۱۸ فروردین
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به برخی بندهای بیانیه پایانی نشست وزرای خارجه کشورهای عضو گروه هفت در فرانسه، که در آنها به موضوعاتی مرتبط با ایران پرداخته شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران بندهای این بیانیه را که مبتنی بر اتهامات واهی و ناشی از برداشت و تفسیر نادرست از برنامه صلح آمیز هسته‌ای، نقش منطقه‌ای و برنامه موشکی ایران است، غیرسازنده و کاملاً یکسویه و یکجانبه ارزیابی کرده و به ویژه آن را در تناقض صریح با برجام و تعهدات سه کشور اروپایی در آن می‌داند.
?موشکاف:
بله دوستان، حریف ساده‌تر گروه۷ ، یعنی هفت کشور صنعتی دنیاس! این تازه حریف ساده ترس! اما می‌دونید یه ضربه کوچیک هم که به دست شکسته یا روی دمل چرکی بخوره آدم چه حالی می‌شه؟ همون حالی که کیهان عظما پیدا کرده و نوشته:



کیهان خامنه‌ای – ۱۷ فروردین
«اروپا هم برجام را پاره کرد!»
« اروپا که پیش از این در نقش پلیس خوب قرار داشت، به دلیل انفعال شدید دولت در مواجهه با بدعهدی‌های طرف غربی، نقاب از چهره برداشته و حتی دیگر نیازی به صحنه‌سازی برای پایبندی به برجام احساس نمی‌کند و صراحتا از توافق جدید نام برده و با گستاخی از تعمیم برجام به حوزه موشکی و منطقه‌ای دم می‌زند و به این ترتیب عملاً و آشکارا همان راهی را می‌رود که یک سال پیش آمریکا رفت».
?موشکاف: هاهاهاها. تازه کجاشو دیدی؟ موشکی و منطقه ای اول راهه، عظمای بدبخت همین روزا رو می‌دید که می‌گفت اگه تو مسیر تنزل بی پایان بیفتیم، نرمک نرمک، طالبی گرمک، میان سراغ نظام ولایت فقیه و خود بنده و... هاهاهاهاها. البته جای نگرانی نیست، چون قبل از اینکه اونا به این نقطه برسن، دوستای شیر من تو کانونای شورشی، کار رو یکسره می‌کنن. هاهاهاها.. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: