موشکاف ۲۱ فروردین – وضعیت عظما بعد از در لیست رفت سپاه

موشکاف 21 فروردین


?موشکاف: دوستان سلام و صد سلام. من این روزا نمی‌تونم وقتی سلام می‌کنم یه سلام ویژه به جوونای شیر و با غیرت از حمیدیه اهواز و سوسنگرد گرفته تا پلدختر و خرم‌آباد تا آق‌قلا و گمیشان نکنم و واسة هر کدوم یه دسته گل محمدی نفرستم. جداً بچه‌ها، موشکاف وقتی شما رو می‌بینه که چه جوری آستینا رو بالا زدین و چه جوری دارین واسه هموطنای سیلزده از جون مایه می‌ذارین، همین جوری تو دلش قربون صدقه‌تون می‌ره.
البته بنده موشکاف فکر می کنم همه شما ماشاالله هزارماشاالله یه پا موشکاف شدین و وقتی دیروز حرفای عظما رو شنیدین یه فصل سیر به ریش و دماغ سوخته‌ش خندیدین. عرض به حضورتون عظما پاسدار ماسداراشو جمع کرده بود تا باصطلاح بهشون روحیه بده که نکنه یهو از رفتن تو لیست پس نیفتن یا بعضی از کله‌گنده‌هاشون زاپاسو نزنن زیر بغل و حاجی حاجی مکه، فلنگو ببندن. اما اوضاع خود عظما چنان پتال بود که انگار بالکل یادش رفت اینا رو واسه چی جمع کرده، عنایت کنین چی گفته:
حالا ما هی به اینها میگیم بی عقل و احمق میگیم خبیث و فلان این مشکلی رو حل نمی کنه مشکل آن وقتی حل می شود که ما بدانیم چکار می خواهیم بکنیم... خوب ما 80 میلیون جمعیت هستیم این هشتاد و چند میلیون جمعیت عده ای که کودک و نوجوان و وارد مقولات نیستند ان عده ای هم که هستند بعضی هاشون مخالف این راه هستند
?موشکاف: هاهاهاها –بیچاره تو یک راه آبی گیر کرده که تا حالا هیچ شغالی نتونسته از اون در بره. حق داره اینجوری بگه. عظما می دونید نگران چیه؟ یارو را داشته باشید چی میگه


کسانی بودند در طول هشت سال دفاع مقدس در رفتند، رفتند خارج در زمان تحریم در رفتند
?موشکاف: بعله دیگه، دوران دوران سرازیری نظامه از این مشکلات هم کم نیست. ولی درد بی درمان عظما یه جای دیگه هم هست. آخه سپاه که عصای دستش و چماق معرکه اش بوده، حالا میخش کشیده شده و زوارش داره در می‌ره.



اگه مقابله با دشمن است از لحاظ سیاسی سپاه جلوهست. اگر مواجهه با دشمن است در میدان عملی و نظامی عملیاتی سپاه جلوهست. اگر این دشمن در داخل مرزهای ما در داخل کوچه و خیابان ماست سپاه جلوهست.
?موشکاف: اوه اوه اوه بیچاره عظما داره فکر می‌کنه بعد از شکسته شدن اون عصا بعد از این دیگه چه خاکی به سر بریزه! حالا گوش کنین به شیخ فری که اونم این خاک تو سری رو یه کم واضح تر میگه:
آن روزی که در خانه‌های تیمی در تهران و دیگر شهرها گروه‌های مجاهدین و چپ توطئه می‌کردند، چه کسی آنها را دستگیر و به دست عدالت می‌سپرد، چه کسانی فداکاری می‌کردند. تروریست‌ها و توطئه‌گران و دشمنان انقلاب را دستگیر می‌کردند.
?موشکاف: به بله شیخ فری هم مثل عظما از فواید پاسدارا می گه ولی نمیگه آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. الان دور دور کانونهای شورشیه و ریزش پاسدار و بسیجی جماعت. اونم نه یکی یکی ، بلکه مث برگ خزون. اگه خاطرتون باشه فروردین پارسال 300 تا از این سردار سرتشتکها، یه نامه برا عظما فرستادن و ببین چی نوشتن!:
در شرایط فعلی کلیتِ نظام روز به روز به پیکری بی‌جان و از درون شکننده شبیه‌تر شده و... رویکردهای اساساً غلط، از بسیج، مجموعه‌ای بی‌نشاط، کم‌عمق، ضعیف، و بدون ابتکارِ عمل ساخته که حتی امکانِ هرگونه حرکتِ جدی و مستقلِ مردمی را به بخش‌های زنده‌ی بدنه‌ی خود نیز نمی‌دهد».
?موشکاف: بببعله این وضعیت تازه مال یه سال پیشه که هنوز اوضاع این جوری قمر در عقرب نشده بود! می خوام به عظما و شیخ فری بگم این هنوز از نتایج سحر است باش تا صبح دولت کانون های شورشی و همون جوونای شیر که اول عرایضم گفتم... بدمد. زت زیاد!

لطفا به اشتراک بگذارید: