موشکاف ۲۳ فروردین- عظما و شوک لیست گذاری سپاه

موشکاف 23 فروردین


?موشکاف: دوستان سلام و صد سلام به شما و هزار سلام به جوونای شیر و شیراوژن خودم در اهواز و حمیدیه و شوش و پلدختر و معمولان و گلستان و بقیه جاهای آب گرفته که با شوراهای مردمی خودشون، آستین ها را بالا زدن و دارند از شهرشون محافطت می کنند. اینها خوب میدونند که از رژیم آخوندی آبی براشون گرم نمیشه که نمیشه. خب جوونای شیر! پشت همو داشته باشید و کمر سیل رو بشکنین، البته بعد نوبت اون سیل اصلیه! می‌دونین که کدوم سیلو می‌گم!
و اما بعد از شوکر برقی لیست گذاری سپاه که خورد تو دماغ عظما، سگ و سیله‌های عظما تقلا می‌کنن صورت رنگ پریده و ترسانشو رو با سیلی بلوفهای توخالی سرخ نگهدارند، اما اوضاع پتال‌تر از اونه که بشه با این چیزا جمع و جور.
یه نمونه ش، فاصلة کوتاه بین نمایش قدرت هسته‌ای شیخ فری بود با عز و جز بلافاصله‌ش برای آویختن به جنازة برجام. نیگا کنین!
تلویزیون رژیم – 20 فروردین
شما اگر دیروز از IR1 ما می ترسیدید بفرمایید امروز ما IR6 را زنجیره 20تایی اش را افتتاح کردیم.


تلویزیون رژیم -21فروردین
آقای روحانی شب گذشته در تماس تلفنی امانوئل مکرون با وی با اشاره به اینکه آژانس بین المللی انرژی اتمی تا کنون 14بار صراحتا پایبندی ایران را به برجام تایید و اعلام کرده است خواهان تسریع در فعالیت اجرایی و موثر سازوکار مالی اروپا در چارچوب تعهدات قید شده برجام شد. رییس جمهور افزود ایران با توجه به عمل به تعهداتش هنوز شاهد اقدام عملی قابل توجهی از طرف مقابل نبوده است.
?موشکاف: د د دی دی دی دی. شیخ فری! اقلا م‌ذاشتی یه نصف روز از اون رجزخونیت می‌گذشت، بعدش این جوری دخیل می‌بستی به رئیس جمهور فرانسه! تازه دوستان اون فیگور اقتدار هسته ای اش ، دوغ هم نبود. همه اش آب بود رمق نداشت. ببینید روزنامة باند عظما چطور زیر آب فیگور شیخ فری را زده:
(21فروردین مقاله 4 چراغ قرمز برای دولت)
روزنامة وطن امروز: :« این اقدام سازمان انرژی اتمی، یعنی نصب یک زنجیره 20 تایی از سانتریفیوژهای IR6 به هیچ عنوان با مفاد برجام مغایرتی ندارد و با وجود خروج آمریکا از برجام و خروج عملی اروپا از این توافق، باز هم دولت حسن روحانی خود را موظف به رعایت محدودیت‌‌های در برجام می‌داند و ذره‌ای از تعهداتی که علیه برنامه هسته‌ای داده است؛ عقب‌نشینی نمی‌کند!».
?موشکاف: بببله دوستان، معنی ایستادگی به سبک شیخ فری رو گرفتید؟ تازه این شکافها در حالی داره بیرون میزنه که از همون روز اول رفتن سپاه تولیست، عظما همة رسانه هاشو تخته بند کرده که جز دود و دم علیه لیست چیزی نگند!!! سگ دعوا هم راه نندازن و به جون هم نیفتد. تا ریزشی کمتری رو دست نظام بذارن. هاها ها اما به قول شاعر اگر دردم یکی بودی چه بودی؟ شکاف داخل نظام چنان دهن باز کرده که کیهان عظما هم در مورد هیس هیس هیچی نگو که راه انداختن نوشته
«اینکه یکی دو روز اول با شدت گرفتن هیجانات ضدآمریکایی لباس سپاه به تن کنیم و متحد و محکم جلوی آمریکا بایستیم اما رفته رفته با خوابیدن هیجان، از «لزوم مذاکره با ترامپ» بگوییم، پیام خوبی را برای حریف مخابره نخواهیم کرد» .
?موشکاف: بببله . آش نظام آنقدر شوره که آشپزای حفظ فیگور نظام تو رسانه هاش اینطوری نوشتن. تازه یه پیشگویی هم کرده اند که به نظر من خیلی درسته:


از همین امروز و فردا احتمالا سر و کله برخی جریان‌های واداده پیدا خواهد شد که بگویند، نباید هیچ اقدامی در برابر آمریکا انجام داد چرا که پاسخ دادن به این کشور به جنگ منجر خواهد شد. این طیف که معتقدند نباید «هیچ» واکنشی- تاکید می‌شود، هیچ واکنشی- به اقدامات دشمن نشان داد، همان طیفی هستند که تنها راه حل ممکن را «مذاکره» می‌بینند آن هم نه مذاکره برای گرفتن امتیاز بلکه مذاکره برای دادن امتیاز.
?موشکاف: اینا درست، ولی اصل حرف نیست! اصل حرف اینه که بنده موشکاف فکر می کنم یه چیزی تموم شده یا داره تموم می‌شه، اما یه چیزی شروع شده! عمداً نمی‌گم چی؟ چون نه تنها همة اونایی که بندة موشکاف مخلصشون هستم خوب می‌دونند، بلکه همة دوستان و بیشتر دشمنا هم ازش خبر دارن!

لطفا به اشتراک بگذارید: