موشکاف ۲۴ فروردین - سر گاو سپاه که تو خمرة لیست گیر کرده

موشکاف ۲۴ فروردین


?موشکاف: سلام به شما و صدسلام به مردم و جوونهای شیر اهواز و خوزستان که جنگ با سیل رو کشوندن به جنگ با مسبب سیل، یعنی همین نظام نکبتی! خب عظما خوردی؟ هاهاها نوش جون! ببینم بازم می‌گی « هر چند سیل ظاهرش بلا ست... اما باطنش ممکنه نعمت باشه»؟! حالا هی برو و مزدوراتو از عراق و سوریه برای سیل زده ها بیار. اگه اون رفیقت عمر البشیر با این کارا به جایی رسید تو هم میرسی. یعنی به همون جا که اون رسید می رسی. هاهاها
خب بگذریم و بریم سر گاو سپاه که تو خمرة لیست گیر کرده و حالا تمام مخ های نظام جمع شدن درش بیارن.
این یه نمونه:
«امریکای ترامپ با وارد کردن سپاه به فهرست گروه های تروریستی، بخش مهمی از ابزار حاکمیتی و عامل مهم تامین امنیت ملی نظام را در ذیل گروه تروریستی قرار داده تا نظام را وادار کند در بن بست انتخاب گزینه های تسلیم و یا جنگ قرار بگیرد.باید درک کرد که دیگر ابعاد این تهدید آن قدر جدی است که خطرات آن بر نظام، بیش از خطرات جنگ تحمیلی است».
بوبوه بوه بوه بوه. می‌بینین رفقا؟ بازم دو راهی مرگ یا خودکشی از ترس مرگ! انگار عظما هیچ وقت از این دو راهی خلاصی نداره. حالا این مخ نظام که اینو گفته ملاحظه کنید عجب نسخه یی پیچیده:
در بن بست انتخاب گزینه جنگ و تسلیم، حتما و حتما خطوطی هرچند کم رنگ، وجود دارد که وظیفه رهبران به هنگامه بحران، تشخیص این خطوط برای رسیدن به راه سوم است».
?موشکاف: د دی دی دی دی: آقا را باش. راه سوم!!‌ یکی نیست بهش بگه بفرمایید چایی دوم. اما مواظب باشید لب و زبون مبارک نسوزه. آخه مرد حسابی، شیخ فری در چنین تعادل قوایی هست که بتونه راه سوم به طرف مقابل تحمیل کنه یا خود عظما؟ اگه چنین زوری داشتید چرا جام زهر برجامو سر می‌کشیدن؟ با مزه اینه اون که به فکر راه سومه خودش ببینید چه میگه:
«در حالی که رژیم امریکا و البته در سکوت روسیه در سوریه چند صباحی است که جنگ علیه سپاه را با حمایت از حملات اسرائیل آغاز کرده است».
?موشکاف: ها ها ها . ملاحظه می کنید راه سوم از سمت روسیه که بسته است از طرفای دیگه هم این فیثاغورث‌های نظام برای دور زدن رفتن سپاه تو لیست و زیر آبی زدن از تحریمها ببینید چی میگن:
پیرمحمدملازهی : شرایط بسیار بد است اروپا متحد آمریکاست و عضو ناتو می باشد. اروپا نمی تواند به خاطر نظام وارد چالش با آمریکا شود ... اگر اروپا در شرایطی قرار گیرد که میان منافع خود با نظام و آمریکا یکی را انتخاب کند منافع آمریکا را برمنافع نظام ترجیح خواهند داد.
?موشکاف: راستی دوستان میدونید حالا چی شده همه از تو لیست رفتن سپاه به حول ولا افتادن؟ ببینید این یکی چه میگه:
نصرت الله تاجیک: :«(آمریکا با لیست گذاری سپاه) به دنبال ایجاد یک شورش داخلی از طریق افزایش التهاب اجتماعی و تشدید نارضایتی‌ها و طبیعتا افزایش تنش‌ها و درگیری داخلی است تا این که کشور را به سمت فروپاشی جلو ببرد».
?موشکاف: ببه بله. دوستان رسیدیم به اصل مطلب. این همه که مث تخمه که روی تابه بو بدن، به بالا و پایین می پرن، علتش وحشت از همینه، یعنی وحشت از شورش داخلی! حواسش جمعه که اسم نیروی برانداز رو نیاره، چون در این صورت همین ته مونده‌های ریزشی های نظام هم، جیم الف جا! می زنند به چاک. چون دوران خوش قدم زدن در خیابانهای ژنو سر اومده و کیک و کلت و مماشاتم لولو برده. تمام درد بی درمون عظما و شیخ فری هم از همینه. مخصوصا که دوران دوران سیله. ممکنه خود نظام را هم ببره. هه هه هه. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: