موشکاف ۲۵ فروردین - گیر افتادن دمب ولایت تو تلة لیست تروریستی

موشکاف ۲۵ فروردین
?موشکاف: دوستان سلام. عرض به حضور شما که بعد از گیر افتادن دمب ولایت تو تلة لیست تروریستی، تو اصطبل ولایت غلغله یی شده که بیا و ببین!. فیل نظام خواست بازم آب تروریسم بخوره افتاد و دندونش شکست. حالا عظمای بیچاره مونده که چه کنه چه چاره کند. پاسدارها هم که یکان در یکان وارفته و نم کشیدن. اونقدر که سیدعلی مجبور شده سگ و سیله هاش تو سوریه و عراق و افغانستان را بیاره این طرف مدافع بیت باشن. می‌گن عظما گفته تا حالا به اسم حرم مدافع شما بودیم حالا شما بیاین مدافع ما باشین، حاج قاسم هم که گفته خوزستان و سوریه فرق نداره، اونایی که می‌خواستن برن حرم، بیان خوزستان که اینجا خیلی اوضاع قمر در عقربه! چون که شاخ نظام بدجوری شکسته و الان درد بی درمونش امنیت نظامه. حالا خوشمزه اینجاست در حالی که نظام از شما جونای شیر می‌ترسه و بید بید ا میلرزه. هرکدوم از فیثاغورثای نظام هم یه نسخه‌یی واسه نجات این مریض رو به موت می پیچه:
این یکی رو بشنوین به زحمتش می‌ارزه:
کیهان خامنه‌ای – 24 فروردین سعدالله زارعی
صادارت نفت سعودی را صفر کنیم. به احتمال خیلی زیاد به محض آنکه بخش اول صادرات نفت سعودی متوقف شود، اروپایی‌ها و سعودی‌ها، رایزنی با محافل مؤثر آمریکایی نظیر کنگره آمریکا برای متوقف کردن اقدامات ضدایرانی را شروع می‌کنند».
?موشکاف: د دی دی دی دی. یکی می‌مرد از درد بی‌نوای یکی می‌گفت خانم زرک می‌خواهی؟! آقا هنوز تو فاز صدور تروریسم و عهد دجال آتیش به گور سیر می کنه. صادرات نفت خودش قراره به صفر برسه خواب به صفر رسوندن صادرات نفت عربستان رو می‌بینه! حالا ببینین این یکی نسخه پیچ نظام جواب این یارو رو چه جوی داده:
سایت حکومتی انتخاب – 24 فروردین:
نصرت الله تاجیک دیپلمات پیشین: پیشنهاد کیهان برای صفر کردن صادرات نفت عربستان، شوخی است. منطقه روی بشکه باروت است، فقط یک جرقه می خواهد؛ باید قدم هایمان را به دقت برداریم. این نوع پیشنهادها بازی کردن در زمین ترامپ است».
?موشکاف: ولی دوستان این مقدمه حرفش بود. اصل قضیه را که روش نشده اولش رک و راست بگه، ببینین بعدش چه جوری گفته:
سایت حکومتی انتخاب – 24 فروردین:
« نه در جو داخلی کشور و نظر مردم و نه از نظر منطقه اصلا ظرفیت اجرای چنین پیشنهادهایی وجود ندارد».
?موشکاف: ببه بعله. می خواد بگه نه تو داخل کشور نه تو منطقه پشمی به عمامة عظما نمونده. اما این یکی نسخه نویس نطام نگفته پس آخه نظام بیچاره چه خاکی به سرش بریزه. ولی یه نسخه نویس دیگه یه جورایی گفته:
روزنامة حکومتی آرمان – 24 فروردین
فریدون مجلسی یک دیپلمات سابق «مراجعه به سازمان ملل در عین اعتراض به ظالمان خارجی، دعوت از سیاستمداران داخلی برای احترام به موازین بین‌المللی است. در شرایط فعلی یکی از راه‌های همراه شدن با قوانین بین‌المللی، پذیرش لوایحی چون FATF و الحاق به کنوانسیون‌های زیرمجموعه آن است».
?موشکاف: بعله رفقا حکایت نسخه پیچی برای نظام و دوا و درمونای خاله زنکی به جایی رسیده که الان مریض بیچاره که نظام ولایت باشه رو به قبله اس و هر کی هر چی به عقلش می‌رسه می‌خواد بریزه تو حلقش می ریزه. نگاه کنید این یکی چقدر شفاف حال و روز این مریض بدبخت رو شرح می ده:
‌سایت حکومتی اعتماد آنلاین – 24 فروردین
صفایی فراهانی:« مریضی که هم سرطان ریه، و معده دارد، هم کلیه‌های او وضع خرابی پیدا کرده، کبدش هم صدمه‌دیده را اگر بخواهید با قرص ژلوفن مداوا کنید، حتماً فوت می‌کند!».
?موشکاف: هنوز یه هفته نشده رفته تولیست اینطوری نظام رو به قبله شده. ولی جوونای شیر شیراوژن، پایین کشیدن این هیولا و انداختنش تو گور، فقط کار خودشماست اینو یادتون باشه. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: