موشکاف ۲۷فروردین – عظما وبحران سیل

موشکاف ۲۷فروردین


?موشکاف: دوستان سلام. میگن گربة مرتضی علی را هر طور که ول کنی روی چهار دست و پا میاد زمین. آخوند را هم بخصوص وقتی عظمای ولایت هم شده باشه هر رقم ولش کنی چهار دست و پاش می ره تو جیب مردم. بعله! فرق هم نمی کنه مردم سیلزده باشن یا زلزله زده. نگاه کنید:
خبرگزاری سپاه پاسداران – 26 فروردین
خامنه‌ای در پاسخ به درخواست مجوز رئیس‌جمهور برای برداشت از صندوق توسعه ملی به منظور تأمین بخشی از هزینه‌های ناشی از خسارات سیلهای اخیر از دولت خواستند که با استفاده از محلهای قانونی موجود، سریعاً اقدامات لازم را آغاز کند و در ادامه پس از جمع‌بندی وضعیت و در صورت نیاز، برداشت از صندوق توسعه ملی مورد تأیید خواهد بود.
?موشکاف: محلهای قانونی موجود!!! د دی دی دی دی. عظما زیادی زدی یا دیر رسیده؟ یا خودتو زدی به تخرخر! کدوم محل قانونی موجود؟ مگه نشنیدی همین گماشته هات چی گفتن؟
سایت حکومتی اقتصاد گردان
بررسی ارقام لایحه بودجه حاکی از آن است که چنانچه تمام منابع بودجه هم محقق شوند، باز هم کسری بودجه بدون نفت به رقمی نزدیک به 200 هزار میلیارد تومان خواهد رسید که معادل 46.6 درصد کل هزینه‌های عمومی کشور برای سال آینده است. این رقم بزرگ نشان می‌دهد که حتی اگر درآمدهای نفتی خوش‌بینانه‌ای که دولت پیش‌بینی کرده هم محقق شوند باز 50 هزار میلیارد تومان کمتر از هزینه‌های جاری می‌شود
?موشکاف: این از «منابع موجود» عظما از بودجه! حالا ببینید عظما چشمش را توی همین بودجه به کجا ها دوخته:
سایت حکومتی مشرق نیوز
می‌توان با تصحیح سیاست‌های اقتصادی این ظرفیت‌ها را فعال کرد. برای مثال دولت سالیانه معادل ۴۲ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی می‌پردازد. از سوی دیگر آن‌طور که مقامات کشور گفته‌اند سالانه معادل ۹۰۰ هزار میلیارد تومان که تقریباً دو برابر بودجه دولت در سال آینده است؛ یارانه پنهان پرداخت می‌شود. اگر در کنار این آمارها معافیت مالیاتی نهادها، دستگاه‌ها و بخش‌های گوناگون اقتصادی را به حساب آوریم متوجه ظرفیت‌های پنهانی خواهیم شد که در اقتصاد خوابیده است
?موشکاف: معافیت مالیاتی نهادها هم که این بابا گفته تعارفه. اینها همون متعلقات خود ولی فقیه هستن که مالیات بده که نیستن هیچ یه دم از مکش خون ملت غافل نیستن. بله دوستان. این هم از رحمت های سیل برای ولی فقیه که بهانه پیدا کرده دستش را که تا مچ تو جیب مردم بود این دفعه تا کتف بکنه تو صندوقخونه و سفره مردم. اونم جیب و سفره یی که بیشترش را آب برده. واقعیت اینه که عظما بدش نمیاد سیلزده ها را هم مث زلزله زده ها مشغول مصیبتهای سیل بکنه تا بلکه خیال قیام و این چیزا به ذهنشون نزنه. اما. اما بازهم کور خونده. اینو ببیند:


تلویزیون رژیم – وزیر کشور روحانی
در گمیشان وقتی بنده را می برد اونجا گفت آقای دکتر رحمانی من سه بار امروز کتک خوردم از دست مردم. ناراحت بودن حقم داشتن. ماشالله یه آدم قوی و هیکل پر جثه یی داره. گفتم چطوری تونستند تو رو بزنند؟
?موشکاف: عظما گرفتی؟ مردم هنوز تا کمر توی سیلند، سه بار خدمت این یارو رسیدن. صبر کن در بیان بلدن خدمت نظام برسند و حقشون را بگیرند البته این بار اساسی و یه بار برای همیشه. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: