موشکاف ۲۸ فروردین - درود برجوونای شیر پلدختر که خدمت پاسدارای برون مرزی عظما رسیدن.

موشکاف ۲۸ فروردین


?موشکاف: دوستان خوبم سلام، و صد سلام به جوونای شیر پلدختر که خدمت پاسدارای برون مرزی عظما رسیدن. و صد دست مریزاد به جوونایی که گوش اون فرماندار گومیشان را کشیدند و اون یکی عضو مجلس آخوندی تو صومعه سرا رو خدمتش رسیدن. دست تون درد نکنه. کلا دوران دور این جور پذیرایی هاس. مبادا کم بذاریدها. هاهاها . عرضم به حضور میگن پایان دیکتاتور ها یه جورایی شبیه همدیگه‌س. بعضی ها یه دفعه با این پایان مواجه میشن. بعضی ها هم گام به گام. این دومی انصافا سخت تره. مث عظما. ببنید چی جلو چشمش اومده و چی می کشه:


تلویزیون رژیم – ۲۶فروردین۹۸
مراقب خودمان باشیم مراقب خودمان مثل کسی که از یک جاده باریکی عبور می‌کند که اطرافش پرتگاه است دو طرفش پرتگاه است اینجا هر قدمی که برمیدارید زیر پای تون رو نگاه می‌کنید.
?موشکاف: بوبوبوه بوه. می بینید. ولی عظمای درمانده فقط دو طرفش پرتگاه نیست. پشت سر و پیش روش بدتر از دو طرفشه ببینید:
تلویزیون رژیم – ۲۶فروردین۹۸


بدانید که آنچه که امروز دشمنان علیه جمهوری اسلامی به یک صورت و علیه امت اسلامی به یک صورت منتهی ظهور دشمنیها نسبت به جمهوری اسلامی بیشتر است
?موشکاف: به به بله بیشتره. بیشتر هم میشه. حالا کجاشو دیدی؟. ظهور دشمنی ها نسبت به نظام بیشتره. اونم کجا؟ درست زیر گوش عظما. ببینید:


رحمانی فضلی مجلس ارتجاع – ۲۵فروردین ۹۸
:‌عرض می‌کنم خدمت شما همه اقداماتی که شده است ۳۰درصد کار ما است ۷۰درصد کار ما از الآن به بعد شروع می‌شود که می‌تواند در حوزههای اجتماعی و امنیتی در برخی از جاها موجب تحریکات تحرکات و یا خدا نکرده سو استفادههای دشمنان بشود.
?موشکاف: «تحریکات و تحرکات!!» بببله. این همون پرتگاه جلو پای عظماس. روش نشده بگه کانونهای شورشی و شوراهای مردمی اینجوری گفته. خب بالاخره این بیچاره هم باید حواسش به ریزشی های نظام هم باید باشه. یه خطر هم بالا سرش بال بال می‌زنه. این یکی را از شیخ فری بشنوید:
روحانی – جلسه شورایعالی فضای مجازی – ۲۶فروردین
روحانی انتشار برخی مطالب غیرواقعی و شایعات در فضای مجازی در این گونه حوادث را موجب نگرانی مردم دانست و خاطرنشان کرد: برهم زدن امنیت روانی مردم اقدامی بر خلاف امنیت جامعه بوده و باید سیاست‌گذاری لازم برای پیشگیری از انتشار اخبار جعلی و شایعات در شورای عالی فضای مجازی انجام شود
?موشکاف: خب دوستان. الان روشن شد که چرا عظما دست به واردات پاسدارها و اوباش و سگ و سیله‌های برون مرزیش زده؟ و داره ته کیسة تروریستهای خودشو می‌تکونه؟ بببله، سیل از اون ور، گیرکردن سرگاو سپاه تو خمرة لیست از این ور، اونم مردم و جوونایی که از مقامات رژیم همچین نسق گرفتن که اون رئیس مدیریت بحران نظام در اومده می‌گه ترو خدا مسئولین نرن مناطق سیلزده، ما نمی‌تونیم امنیت و حفاظتشونو تأمین کنیم. خب رفقا انصاف بدین که خدا هیچ گرگ و شغالی رو تا به حال و روز این سیدعلی دچار نکرده و احتمالاً بعد از اینم دچار نمی‌کنه! خب بر و بچه‌های شیرم، خودمونیم خدا خوب واسه شما خواسته ها! الان وقت وقتشه. وقت «تحریکات و تحرکات»! به به بعله. عزت زیاد!

لطفا به اشتراک بگذارید: