موشکاف ۳۱ فروردین –عظما وفلاکت در لیست رفتن سپاه

موشکاف ۹۸۰۱۳۱


?موشکاف: دوستان سلام به شما و هزاران سلام به جوانان شیری که با تشکیل شوراهای مردمی با امواج سیل درگیرند و به کمک هموطنا رفتن. تا کمکهای مردمی ملاخور و پاسدار خور نشه.
گفتم پاسدار، یاد مصیبت جدید عظما افتادم. خاطرتون هست که از روز اول رفتن سپاه تولیست، ادا و اصول وحدت و من هم پاسدار هستم در آوردند. ولی از همون روز معلوم بود که آثار این ضربه میره تا ته نظام و بر می گرده به سمت فک عظما.
الان عظما مونده چطور بین دو بازوی نظامیش یعنی ارتش و سپاه را جوش بده. نگاه کنید:


سایت خامنه‌ای: ۲۸فروردین
یه کار مهمی که به نظر من در ارتش بوده و هست و انشالله بیشتر هم تقویتش بکنید سرتیپ حیدری هم اشاره کردند اتحاد نیروهای مسلحه، یعنی شما. شما و سپاه دست اتحادتون از هم جدا نشه.
?موشکاف: چی شده عظما؟ زیر سر ارتشی ها بلند شده؟ دیدن رقیبشون رفته تو لیست حالا اونا سهم بیشتری از قدرت و غارت می خوان؟ بنده موشکاف هرچی فکر می کنم شان نزول این روضة وحدت را نمی دونم کجای دلم بذارم. آخه تا دیروز داشتن تو بوق وحدت می دمیدند. حالا چی شده عظما به روضه خونی وحدت افتاده؟ دل ای دل کجایی که یادت بخیر. عظما یادش رفته دوران این روضه درمانی ها تمام شده و بعد از ضربه سنگین به سپاه دیگه چسب و بتونة ولایت برای چسباندن تکه پاره های نظام عمل نمی کنه که نمی کنه. ببینید تمام خرده حسابهای قبلی شروع به قل قل کرده:


مجلس ارتجاع – ۲۸فروردین
آخوند لارگانی: «اگر برخی مسئولان نمی‌گفتند دولت با تفنگ و بدون تفنگ و نمی‌توانیم به دو ارتش حقوق بدهیم، ترامپ دیوانه گستاخ نمی‌شد و دستاورد انقلاب را تروریست اعلام نمی‌کردند».


?موشکاف: کار نظام از این چیزا گذشته. آنقدر که اون سرچماقدار عظما، پاسدار سعید قاسمی را میگم پاک پتة سپاه را پاک رو آب انداخت. حالا موندن چطوری جمعش کنند. ببینید:
سایت حکومتی عصر اقتصاد – 30 فروردین
علیرضا اکبری: «ترامپ با فرمانی، سپاه را نیروی تروریستی قلمداد می‌کند و کنگره آن را تایید می‌کند! هنوز اما قانون لزوم مجوز خاص برای جنگ با نظام، موجود است!
در این لحظه شخصی که از مدت‌ها قبل، در تبلیغات خاص رسانه‌ای، «از فرماندهان سپاه» معرفی شده!، در مقابل دوربین نظام، اعتراف می‌کند، «سپاه زیر پوشش هلال سرخ، در دهه نود میلادی با همکاری القاعده به طور مشترک، به نیروهای تروریستی آموزش می‌داد، و آنها را در گردان‌هایی مثل حمزه سیدالشهداء، سازماندهی می‌کرد»؟!
نتیجه: کار ترامپ بسیار راحت شد، به استناد قانون جنگ بدون مجوز با نیروی تروریستی مصوب سال ۲۰۰۱ آمریکا، دولت ترامپ برای آغاز جنگ با ایران، نیازی به مجوز کنگره ندارد!».
?موشکاف: ببه بله. ضربه که کاری باشه حشرات داخل نظام اینطوری به وزوز کردن در میان. مث این پاسدار قاسمی، برا اینکه بگه ما هم هستیم اونور فک عظما را هم میده زیر ضرب. خلاصه بلبشویی شده که سگ صاحابشو نمی شناسه. هه هه هه. عظما اینا تازه مال اول کاره. ضربات اساسی تر که تو راهه، مال کانون های شورشی و جوونای قیامه. باش تا صبح دولتش بدمد. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: