موشکاف ۱ اردیبهشت - بهتره کل نظام بره مرخصی تا کارا بیفته روی دور.

موشکاف ۹۸۰۲۰۱


?موشکاف: دوستان سلام و صد سلام به جوانان و مردم سیلزده که خوب به عظما و شیخ فری حالی کردند پاسدار و حشدالشعبی و حزب الشیطان دیگر اثر ندارد. حق وحقوق سیلزده ها را تمام و کمال باید پرداخت کنند. شیخ فری هم با اینکه ترسیده بود و سراسیمه راهی لرستان شد اما انصافا ثابت کرد خمینی‌چی جماعت دست بده نداره. آنچه که داره دست بگیره و جیب پر نشو.
ملاحظه بفرمایید:



تلویزویون رژیم – ۳۱فروردین
«در حد امکانمان در حد توانمان حتماً جبران می‌کنیم و خود مردم باید جبران بکنند یعنی مردم حالا هیچوقت نگید که این کار دولت،
« اما در عین حال در این خسارتها مردم هم وارد شوند هر کس هر توانی داره هر امکانی داره چون یک کسی ممکن است مهندس ساختمان باشه بگه من مجانی کار مهندسی انجام میدهم یک کسی بگه من مجانی میآیم نظارت می‌کنم یک کسی بگه من ده روز میآیم کار می‌کنم یک کسی بگه من بنا هستم من دو هفته مجانی کار می‌کنم.
?موشکاف: بنده موشکافم میگم بهتره کل نظام بره مرخصی تا کارا بیفته روی دور. ملاحظه فرمودید افاضات شیخ فری را؟ الحق که سنگ پای قزوینو پودر کرد. میگه«‌دولت در حد امکاناتش»!!! دده دی دی دی دی. کدوم امکانات حد امکانات دولت شیخ فری بودجة نود و هشتش هست که میگن نصفش رو هواست. هر چه پول نقد بود را که شما گرفتید یا توکیسة خودتون ریختید یا خرج کشتار مردم تو سوریه و عراق و یمن و اینور و انور کردید. حالا هم به جای اینکه عظما سر کیسه را شل کنه شیخ فری را فرستاده برای باز سازی سیل دستش را تا کتف تو جیب و سفرة مردم بکنه؟ با مزه اینه که از قبل برای جیب هر کس یه نقشه یی کشیدن. ملاحظه بفرمایید سرکردة بسیج جی میگه:
روزنامة حکومتی رسالت – ۲۹فروردین
غلامحسین غیب پرور : طرح «جهاد همبستگی ملی» را امروز اعلام می‌کنیم که در این طرح هر مسجد در سراسر کشور ساخت یک منزل مسکونی و هر کاسب تامین یک کالای اساسی را عهده‌دار خواهد شد و مجموعه بانک‌های کشور هر بانک یک مدرسه را تقبل خواهد کرد... این طرح برای بازسازی و نوسازی مردم سیل‌زده کشور با همت مردم و محوریت مساجد انجام خواهد شد».
?موشکاف: ملاحظه فرمودید. اشتهای آخوندیه. مملکت را به آب و آتیش زده حالاهم خسارتش را می خواد از مردم بگیره. شیخ فری فکر نکن بنده موشکاف و جوونای لرستان بیکاریم که جفنگیات تو را بشنویم. فقط اینو بدون اگه فکر کردی با وعده درمانی از این ستون به اون ستون فرجی برای نظام حاصل میشه پاک کورخوندی. اگه هم فکر می کنی با آوردن وحوشت از سوریه و عراق و لبنان آبی برای نظام گرم میشه بهمین خیال باش. الان دور دور شوراهای محلیه و کانون های شورشی. خودشون به سیلزده ها کمک می کنند حق مردم را هم از حلقوم مبارک می کشن بیرون. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: