موشکاف ۳ اردیبهشت - الان عظمای کمر شکسته چی باید بگه؟

موشکاف ۹۸۰۲۰۳


?موشکاف: دوستان سلام و صدسلام به شما. به قول معروف، اگر دردم یکی بودی چه بودی؟ الان عظمای کمر شکسته چی بگه؟ اگر ضربه توی فکم یکی بودی چه بودی! هاهاها ها. قبلش دو کلان ضربه لیست گذاری سپاه و سیل بود، الان بریدگی سرکردة سپاه و بسته شدن شیر نفت هم فک نظام را گذاشته رو دست عظما. الان عظما مونده چطوری جمعش کنه، ببینید چی میگه:
سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی
نظر به ابراز ضرورت جابجایی در فرماندهی سپاه از سوی سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
?موشکاف: یواش، یه دقه بزن رو ترمز ببین عظما چی میگه، نظر به ابراز ضرورت جابجایی در فرماندهی سپاه!!! ده دی دی دی دی، داره میگه سرتشتک سرکردة سپاه ته کشیده، نم کشیده فیلش مث پاسدار محسن رضایی یاد هندوستان کرده و می خواد بره کار فرهنگی. کار فرهنگی ام تو این نظام شده کد بریدگی. مگه نمی گید این روزها تمامی استکبار با تمامی نظام به جنگ آمده؟ خب وسط جنگ معنی کار فرهنگی چیه؟
دوستان گفتم کلان ضربه های قبلی یه مشت ریزشی میذاره رو دست عظما؟! حالا سپاه که شاخ عظما بود از سر داره ریزش میکنه.
خب بشنوید عظمای شاخ شکسته به سلامی چی میگه؟
شما را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم. انتظار دارد ارتقای توانمندی‌های همه‌جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها
?موشکاف: ده ده دی دی دی!!عظما یواش برو نظام بهت برسه؟ کدوم آمادگی؟ کدوم ارتقا؟ خواب دیدی خیره. سپاهی که شاخ شکسته دنبال کار فرهنگی می خواد بره، تو جریان سیل هم آنقدر کم آورد که مجبور شدی آبروی نداشته ات رو به حراج بگذاری و بری حشره مشره عراقی و حزب الشیطان لبنانی وارد کنی؟
عظما آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. اگه آبی از رئیسی برات گرم شد از این گوبلز نظام هم گرم میشه. کدوم ارتقاء؟
با کدوم پول؟ هنوز فکر می کنی سر گنج نفت نشسته‌یی و با پولش هم بساط سرکوب راه می اندازی هم حشرات برون مرزی را به جان این ملت میندازی و خاکریزت با مردم را تو سوریه و لبنان می بندی؟ گذشت. مگه نشنیدی؟
خبرگزای حکومتی ایسنا – ۲ اردیبهشت
معافیت‌های نفتی ایران از ۱۲ اردیبهشت اجرایی نمی‌شود
مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد: ما در تلاش هستیم که درآمد نفتی رزیم ایران را به صفر برسانیم و در این ارتباط هیچ معافیت نفتی را دیگر برای هیچ کشوری تمدید نمی‌کنیم. وی اظهار کرد که ما این کارزار را ادامه می‌دهیم تا رژیم ایران از دستیابی به منابعی که از آنها جهت ایجاد بی ثباتی در منطقه استفاده می‌کند محروم شود. پیش از خروج آمریکا از برجام و اعمال مجدد تحریم‌ها، ایران حدود ۱۵ میلیارد دلار از صدور نفت درآمد داشت که طبق بررسی‌های ما تحریم‌ها باعث شده که بیش از ۱۰ میلیارد دلار از این درآمدها را ایران از دست بدهد. درآمدهایی که برای حمایت از گروه‌های تروریستی از جمله حزب الله استفاده می‌شد و نظام با استفاده از این درآمد تلاش می‌کرد که برنامه موشکی خود را به پیش ببرد.
?موشکاف: به ببله . دوستان الان ما و شما با نظام آخوندی رسیدیم سر جاده. بالاخره شیر نفتی که از سالها قبل می خواستیم بسته بشه بسته شد و سپاهی که می خواستیم بره تو لیست رفت. میخ ها یکی بعد از دیگری به تابوت نظام داره کوبیده می شه. و فک نظام را آماده می کنه برای ضربة نهایی؟ آهای بچه های کانون های شورشی آماده اید؟ عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: