موشکاف ۴ اردیبهشت- دو روزه که کلان ضربة تحریم فروش نفت توی ملاج نظام خورده

موشکاف ۹۸۰۲۰۴


?موشکاف: دوستان سلام به شما و صد سلام به جوونای شیر خودم تو شهرهای سیلزده بخصوص شادگان، که با شوراهای محلی شون جلو سیل رو گرفتند .
عرضم به حضور شما که بنده موشکاف تو این یکی دو روزه که کلان ضربة تحریم فروش نفت توی ملاج نظام خورده هر چی موشکافی می کنم، همش آشفتگی می بینم و پریشان حالی و هذیان گویی. به این یکی گوش کنید:


تلویزیون رژیم -۲ اردیبهشت ۹۸
سخنگوی وزارت خارجة کشورمان با غیر قانونی خواندن تحریم های آمریکا گفت ایران اعتباری برای معافیت های اعظایی بر تحریمها قائل نیست و این وزارت خانه به صورت مستمر با شرکای اروپایی بین المللی و همسایگان در حال رایزنی است
?موشکاف: ها هاها. به نظرم این بابا هنوز آداب فیگور درمانی را یاد نگرفته. اگه «اعتباری برای معافیت های اعطایی بر تحریمها» قائل نیستی، پس واسه چی به صورت مستمر با تمامی نهادهای ذیربط و بی ربط مشغول رایزنی فشرده شدی؟ دومندش که از کی تا حالا نظام شرکای اروپایی و بین‌المللی پیدا کرده که ما خبر نداریم؟ هه هه هه. ملاحظه می فرمایید؟ البته بندة موشکاف معتقدم زیاد هم به آداب ندانیش بر نمی گرده. آثار کلان ضربه اس که قافیه را برای نظام بدجوری تنگ کرده. از قدیم هم گفتن قافیه چو تنگ آید، بله... نظام هم به جفنگ آید. خاطرتون هست شیخ فری گفته بود اگه نفت ما از تنگه رد نشه نفت هیچکس رد نمیشه؟ حالا ملاحظه کنید از مشاور روحانی به نیابت از اربابش چه غلط کردم گویی کرده:

روزنامة حکومتی آرمان – ۳ اردیبهشت
اکبرترکان مشاور رئیس جمهور: ایده بستن تنگه هرمز را چه کسی به عنوان راهکار جمهوری اسلامی بیان کرده؟ چه کسی گفته که ما امنیت آبراه‌های جهان را تهدید می‌کنیم؟ در حالی که ما ضامن امنیت آبراه‌های جهان هستیم و نه تهدیدکننده آن.
?موشکاف: به به بعله. دیدین رفقا، هوا که پس باشه! تیغ‌کشی و گرد و خاک کردن تو تنگه تبدیل می‌شه به. حافظ امنیت تنگه هرمز که هیچ، حافظ امنیت تمام آبراه ها؟! بنده موشکاف فکر می کنم درست فهمیده که وقتی سرکردة سپاه نظام این جوری یهو مثل شیر ترشیده می‌بره و هوای کار فرهنگی به سرش می‌زنه، بهترین کار همینه که نظام دم مبارکو بذاره رو کولش و شکر اضافه هم نخورن. مخصوصا که مصیبت اصلی نظام جای دیگه اس، از این یکی بشنوید:

سایت حکومتی رویداد۲۴ -۲اردیبهشت ۹۸
آخوند مصطفی درایتی: اعتراضات گسترده در سال ۹۶، هنوز هم ابعاد کشف نشده‌ای برای تحلیلگران سیاسی ایران دارد... بعضی تحلیلگران معتقدند با توجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی و همچنین بروز بحران‌هایی همچون سیل اخیر و کمبود بودجه دولت برای جبران خسارات، ماه‌های پیش رو نیز ماه‌های پر چالشی برای نظام خواهد بود. ریشه چالش‌های اجتماعی را در بحران اعتماد بین مردم و حاکمیت باید جستجو کرد. عدم اعتماد مردم به حاکمیت جدی است
?موشکاف: بببعله الان ملتفت شدین چرا هوای بستن تنگه از سر عظما و شیخ فری پریده؟ اون از کلان ضربه های لیست و تحریم نفتی و بریدگی سرتشتک سپاه، این از اعتراضات گسترده و ماه های پر چالش و جدیت بی اعتمادی مردم به حاکمیت!! دیگه حالی به عظما می مونه؟ نه والا مخصوصا که صدای موتور کانونهای شورشی هم بیخ گوشش قطع نمیشه. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: