موشکاف ۶ اردیبهشت - علائم دور آخر عظما رو تو ناصیه اش می خونم

موشکاف ۹۸۰۲۰۶


?موشکاف: سلام و صد سلام به شما دوستان و به اون هموطنان سیلزده‌یی که سران حکومتی را می شورند و می چلونند و پهن می کنند روی بند. عرضم به حضور مبارک بندة موشکاف هر چه به بیشتر به وجنات این نظام نگاه می کنم بیشتر علائم دور آخر را تو ناصیه اش می خونم. به این نگاه کنید:


چهل سال خسته شدیم، جاده درست نداریم، مدرسه خوب نداریم، همه مسؤلین از فرماندار و بخشدار و سردار گرفته تا استاندار همگی دزدند. نه آب داریم نه برق نه گاز جوانان ما بیکارند. ترس و ابایی ندارم حتی اگر از من عکس و فیلم بگیرن.
?موشکاف: بله اوضاع اینطوریه. دیگه قمپزهای سردار قمپز یعنی پاسدار سلامی هم اثر ندارد. اینکه سرکردة نیروی تروریستی قدسه اینطوری پشم کلاش برا مردم ریخته. البته پشم کل نظام ریخته. به چنان ذلتی افتاده که همه جا دارن اونو میشورن و می چلونند. برا اینکه نبض اوضاع بیشتر دستتون بیاد به افاضات شیخ فری هم گوش کنید بد نیست:
روحانی – ۴ اردیبهشت
« ما البته همیشه مرد مذاکره بودیم همانطور که مرد جنگ بودیم مرد دفاع بودیم مرد ایستادگی بودیم مرد دیپلماسی و مذاکره هم بودیم اما مذاکره در صورت برداشتن همه فشارها و عذرخواهی از کارهای غلط با احترام متقابل امکانپذیره
ما با چاقوکش و چاقوکشی و با این فرمول این به معنای ذلت و تسلیم است دیگه اسمش مذاکره نیست. در شرایط امروز آمریکاییها مردم ما بخوبی بدانند چون بعضیها تو ذهنشون هست که آمریکا آماده مذاکره است این ایران است که سر باز میزنه اصلا این چنین نیست آمریکا اصلا آمادگی برای مذاکره نداره».
?موشکاف: د د دی دی دی دی!! ملتفت شدین؟ میگه مرد مذاکره س اونی که مذاکره با نظام را تحویل نگرفته آمریکاست. دوستان خاطر تون هست عظما چند وقت پیش قپی اومد نه جنگ میشه نه مذاکره می کنیم؟ چی شده الان شیخ فری را انداخته و ظریف رو هم فرستاده آمریکا تا ببینه آبی براش گرم می‌شه؟


تلویزیون رژیم – ۴اردیبهشت۹۸
می توان مسائل را از طریق میز مذاکره حل کرد؟ ظریف: همانطور که گفتم آمریکا خارج شده است از این میز مذاکره. و نیاز به میز مذاکره جدید نیست!!
?موشکاف: به به بعله! به این میگن شکر خوردن به نیابت از عظما. ببینید تو خودشون چطوری دارن گیج می خورن. اما از من موشکاف که سرمو تو همین موشکافیا سفید کردم بشنوید که این عظما دل و قلوه و عرضة شکر خوردن هم نداره؛ مثلا اون دجال کفن پاره گفت از هر چی گفته بودم گذشتم و آبرومو با خدا معامله کردم و یه ضرب جام زهر آتش بسو رفت بالا! یه سالم طول نکشید که جام زهر کار خودشو کرد و دجال از غصه دق کرد و مرد! ولی این یکی ولی فقیه زورکی، همة نظامو دق مرگ می‌کنه تا خودشو در ببره.
سایت حکومتی ساعت۲۴ – ۴ اردیبهشت ۹۸
آیا حسن روحانی درشرایطی که مقام رهبری به آمریکایی ها هشدار می دهد رفتارشان درباره محدودیت بیشتر برای صادرات نفت بی جواب نخواهد ماند، ناگهان تصمیم گرفته اعلام کند آماده مذاکره مشروط با امریکاست ؟ آیا حرفهای ظریف درنیویورک که گفته است ایران ۶ ماه پیش به دولت امریکا پیشنهاد داده است زندانی های دوکشور مبادله شوند و الان نیز اختیار این کاررادارد یک چراغ سبز برای تقویت حرفهای روحانی است؟».


? موشکاف: بله دوستان به اینها می گن آثار چند کلان ضربه که از چپ و راست خورده زیر فک نظام . از لیست گذاری سپاه تا تحریم نفتی تا بریدگی سرتشتک سپاه که با صدمن سریش قمپزهای سلامی هم نمیشه روش را پوشوند. رفقا شما بگین، آیا نظام یه دفعه خواب نما شده و اهل مذاکره از آب در اومده یا قضیه گیر کردن تو باتلاقه؟.
بنده موشکاف که جز هذیان و وحشت و ذلت تو این حرفا نمی بینم. والا خاکریز زدن توی سوریه و مدیترانه و لبنان کجا؟ اهل مذاکره شدن و اقرار به ذلت و تسلیم کجا؟ هاهاها. رفقا پیش خودمون بمونه. یارو رسیده به آخر خط. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: