موشکاف ۸ اردیبهشت - التماسهای ظریف به آمریکا

موشکاف ۹۸۰۲۰۸


?موشکاف: دوستان سلام به شما و صد سلام به کانونهای شورشی که پیامشون این روزها از روی دیوارها و آتش به مراکز سرکوب نظام، درست و حسابی تو چشم رژیم فرو رفته.
عرضم به حضور شما که بنده این روزها هرچی موشکافی می کنم بیشتر مطمئن می شم که بالاتر از این سیلی که تو ۲۵ استان اومد یه سیل دیگه هم اومد که داره شیرازة نظامو از هم باز می کنه و پی‌های این ساختمون کلنگی رو داره می‌شوره و می‌بره و دیر نیست که تمام بساط عظما را رو آب بندازه. ببینید این زمخت نظام چی میگه:
فاکس نیوز- ۶اردیبهشت
اعتقاد دارید که بولتون، اسرائیل، عربستان سعودی و امارات می خواهند نظام ایران را تغییر بدهند؟
ظریف:‌حداقل . حداقل... همه آنها این تمایل را بروز دادند که می خواهند ایالات متحده را به یک درگیری بکشانند. من گمان نمی کنم که (دونالد) ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواستار چنین چیزی باشد .


?موشکاف: د د دی دی دی دی!! باید عرض کنم دو غلط داره ولی صفر می گیره. اولا اونی که می خواد و باید سرنگون کنه، یکی دیگه‌س، اسمشو نمی‌آرم که یه وقت از ترس پس نیفتن ولی نوکشو می‌گم که کانونهای شورشی هستن و شما هموطنا. به به بله. عظی یادش داده اینطوری صورت مسئله را عوض کنه. ولی خواجه شیراز هم الان میدونه که مسئله اصلی بین نظامه و مردم. دوستان این یکی را فکر می کنم خودشون هم خوب می دونند که وعدة کانونهای شورشی دیر و زود اگه داشته باشه سوخت و سوز نداره. برا همین این روزا از ترس به FATF میگن پسرخاله!
دومندش این مم جواد به خیال خودش خیلی زرنگه و می‌خواد روی باصطلاح شکاف بین رئیس جمهور آمریکا و نزدیکانش کار بکنه و رئیس جمهور رو جذب خودش بکنه! هه هة هه! بپا مم جواد! مواظب خودت باش! نشنیدی می‌گن زرنگی زیاد جوونمرگی میاره؟!
ببینید این محب نظام چی میگه:
سایت حکومتی جماران – 6اردیبهشت
قاسم محبعلی دیپلمات پیشین: مسئولین اول باید امکانات لازم را برای پایداری و ایستادگی فراهم کنند. اگر درِ مذاکرات و راه حل های سیاسی بسته شود ممکن است این وضعیت خسارت های زیادی را متوجه نظام کند. تهدید (بستن تنگة هرمز و عمل به آن، کار غیر عاقلانه ای است و حاصل آن از دست رفتن موقعیت نظام و حتی تهدید تمامیت نظام است و واکنش بین المللی برای باز کردن تنگه صورت می گیرد.
FATF ربطی به تحریم های آمریکا یا قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی ندارد/ در صورت ردّ FATF با عراق، هند و چین هم روابط مناسبی نخواهیم داشت.
?موشکاف: عظما! به این میگن کیش و مات. امکانات لازم برا ایستادگی نداره، زورش نمیرسه حتی پارس خوابیده در تنگة هرمز بکنه، از اون طرف جامFATFرا هم مثل راحل باید لاجرعه سر بکشه، سپاهش هم که با سرکردة بریده اش رو دستش مونده، میگن کلی هم جاسوس ماسوس از توشون گرفتن مجبور شده بره مزدور اجاره‌یی از عراق و اینور و اونور بیاره. خب دوستان شما یه نگاهی به مجموعة این احوال بکنید چی میگید؟ به نظرم این یکی زیاد موشکافی لازم نداره. باید گفت عظما ایستگاه آخره بفرما پایین. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: