موشکاف ۹ اریبهشت - دستاورد ظریف از سفر به آمریکا

موشکاف ۹۸۰۲۰۹


?موشکاف: دوستان سلام. عرض به حضور مبارک شما اوضاع نظام به جایی رسیده که دیگه چندان ریزه کاری و موشکافی نیاز نداره. از چند کیلومتری میشه اوضاع نظام رو دید. الغرض، عظما زمخت نظام را فرستاده آمریکا تا کنگر بخوره و لنگر بندازه و اونجا دخیل ببنده و باد سنجی کنه ببینه طوفانی علیه نظام در راه هست یانه. بعد هم با این لوده بازی ها یه جایی برا خودش و عظما و شیخ فری پیدا کنه:

تلویزیون رژیم – ۷اردیبهشت
«بعد از این مصاحبه، جرالدو ریورا، یکی از مجریهای شبکة امریکایی فاکس نیوز که از نظر رئیس جمهور آمریکا محبوب ترین شبکة جهانه با محمد جواد ظریف سلفی گرفت».
?موشکاف: مم جواد که گفته بود با اختیارات آمدم آمریکا، به زبون بی زبونی می گه این ادا و اصولا و این منت کشی ها را با اجازه خود عظما دارم درمیارم تا شاید یه آبی برا نظام گرم بکنم. بیچاره آنقدر از ترس قافیه را باخته که فکر کرده این لودگیها دردی از نظام دوا می کنه اما خبر نداره که آن سبوی مماشات بشکست و آن پیمانة باج ریخت:
توییت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا – ۸ اردیبهشت
مورگان اورتگاس (Morgan Ortagus)سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:« تعجب‌آور نیست جواد ظریف «پرفسور حقوق بشر» خودخوانده که سخنگوی رژیم خشونت ‌بار ایران است به ایالات متحده آمده تا از آزادیهایی که او مانع آنها برای مردم ایران است بهره‌برداری کند. چیزی که تعجب‌آور است این است که بعضی افراد هنوز به این ریاکار دورو، امکان ظهور میدهند».
?موشکاف: اینم جواب تست و باد سنجی مم جواد، نوش جان! گوارای وجود عظما. بفرما. آش این فضاحت به قدری شور شد که کیهان عظما هم پرید وسط تا کاسه کوزة این رسوایی را سر مم جواد و باند شیخ فری بشکنه.
کیهان خامنه‌ای – ۸ اردیبهشت
کیهان: آقای ظریف! برای دشمن پیام ضعف نفرستید! وزیر خارجه در روزهای گذشته گفته بود که «پیشنهاد تبادل زندانیان میان نظام و آمریکا را روی میز گذاشتم و از اختیار لازم نیز برخوردار هستم». این اظهارنظر تأمل‌برانگیز وزیر امور خارجه که از موضع ضعف و انفعال بیان شد، استقبال و ذوق‌زدگی رسانه‌های زنجیره‌ای را در پی داشت
?موشکاف: ب ب به به! (۲بار). بابا ابراز ذلت و گدایی از استکبار رو که عظمی اختیارش را داده بود چرا تو سر این بیچاره می زنی؟ خب بیچاره ها فکر کردن الان آبی برای نظام گرم میشه، نیششون باز شده. بابا برو این وسط حال نزار عظما را دریاب که قپی اومده بود مذاکره نمی کنیم؟ و حالا با این ذلت مم جواد را فرستاده برای بقای حفظ کاسه گدایی بچرخونه و یه فرصتی بخره. این وسط خود عظماست که گفته بود مذاکره نمی کنیم، حالا که بدبخت این جوری تو پوزش خورده ببین تو خود نظام هم چطور واسش کری می خونند:
سایت حکومتی بهار – ۸ اردیبهشت
« وقتی می‌توان برای آزادی چند گروگان به مذاکره جدی با آنان که چاقوکش نامیده‌ شده‌اند اندیشید چرا نباید برای رهایی چند ده میلیون گروگان در چنگال تحریم (بخوانید مردم ایرن) فکری دیگر کرد؟ تناقض اساسی همین‌جاست. به نظر می‌آید که تصمیم‌گیران حوزه سیاست خارجی دچار نوعی تناقض استراتژیک شده‌اند که نمود عینی آن در برنامه‌ها (اگر بهتر بگوییم بی برنامگی) دستگاه سیاست خارجی مشهود است».
?موشکاف: رفقا منظور از تناقض استراتژیک اینه که ار هر طرف بره، هه هه هه! رپتو!...‍ آخه وقتی طناب تحریم دور گردنش سفت شده، سپاهش هم رفته تولیست، سرکردة سپاهش هم تو زرد از آب درآمده و بریده، ریزش تو سپاه هم شده مثل برگ خزون یه ملت عاصی هم مثل نارنجک ضامن کشیده جلوشه، کانونهای شورشی هم اونی را که نمی خواد بشنوه هر روز دارند یادش میارن. تنها چیزی که به عقل عظما برای در رفتن از این مهلکه رسیده این بوده که این مم جواد را بفرسته که به امامزادة استکبار دخیل ببنده، اینم نتیجه اش. رفقا به این میگن ذلت تو ایستگاه آخر. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: