موشکاف ۱۰ اردیبهشت - ببینیم طرف از سفر آمریکا چی گیرش اومد

موشکاف ۹۸۰۲۱۰


?موشکاف: دوستان سلام به شما و صد سلام به همة‌ اونهایی که تو تهران و اهواز و جاهای دیگه صدای اعتراضشون را بلند کردند. عرض به حضور شما این مم جواد زمخت که عظما فرستاده بودش آمریکا باد سنجی بکنه ببینه طوفانی علیه نظام در راه هست یا نه؟ و اگه بشه یک گوشة چشم عنایتی برای نظام بخره، چنان بی سر و صدا دمش را گذاشت روکولش و رفت که بندة موشکاف ناگزیر موشکافی کردم ببینیم چی شد و چی گیرش اومد.
روزنامة‌حکومتی آرمان – ۸ اردیبهشت
یوسف مولایی: ظریف در مصاحبه با فاکس نیوز سعی در رساندن پیامی به آمریکایی‌ها و ترامپ دارد. مجموعه اینها نشان می‌دهد که این پیشنهاد هم به دور از مجموعه اقدامات نیست و بخشی از یک پکیج یا بسته سیاسی است. هرچند نمی‌توان گفت که پیشنهاد مذاکره‌ای در کار است اما می‌توان گفت که در حال تست کردن همدیگر هستند. نظام می‌خواهد عکس‌العمل طرف مقابل را نسبت به پیشنهادهای خود بسنجد.
?موشکاف: وسط موشکافیهام رسیدم به این مطلب تو یه سایت حکومتی دیگه، عنایت بفرمایید چه میگه:
سایت حکومتی دیپلماسی ایرانی – هفتم اردیبهشت
تصمیم‌گیران (نظام) به این جمعبندی رسیده اند که مشخصا جان بولتون و مایک پومپئو را دور بزنند و مستقیما باب گفتگو با دونالد ترامپ را بگشایند. ظریف بخوانید(نظام) برای انجام این کار، تاکتیک حساسی را در پیش گرفته است که ریسکهای قابل توجهی دارد. ظریف در دوره حضورش در نیویورک سیگنالهای آشکاری برای مذاکره با آمریکا ارسال کرده و مکررا از «میز مذاکره» و «داشتن اختیار» صحبت کرده است. اما شرایط فعلی در واشنگتن به گونهای است که زمینه سازی برای مذاکرات، حتی از خود مذاکرات هم دشوارتر است. حتی اگر ظریف موفق شود با ترامپ دیدار کند، این دیدار به معنی مذاکره نخواهد بود، بلکه مذاکرات واقعی برعهده پمپئو و بولتون خواهد بود.
?موشکاف: معلومه طرف عقلش هم زمخته. تو ده راهش نمی دادند سراغ خونة کدخدا را می گرفت. فکر کرده دورة راحل گوربگوریه که بتونه نون گروگانگیری بخوره. ببینید این یکی همکار قدیم مم جواد چی میگه:
تاجیک ـ دیپلومات سابق رژیم – ۸اردیبهشت
اینکه آمریکایی‌ها اعلام داشتند ما این پیام(تبادل زندانیان) را شنیدیم ولی استقبالی از این پالس مثبت از سوی تهران نکردند به‌خوبی نشان می‌دهد که ما در ابتدای کار قرار داریم.
?موشکاف: هه هه هه مطمئنی در ابتدای کار قرار دارین؟! نه آخرای کار؟! اما رفقا بنده وسط موشکافی ها به یک عده دیگه توی نظام برخوردم که حرف عظما را که گفته بود مذاکره نمی کنیم با تعجب یادآوری می کردند و می گفتن:
سایت حکومتی ساعت24- 8اردیبهشت
آیابرخی تحلیلها را باید باورکرد که حضور ظریف درنیویورک برای نشان دادن چراغ سبز به رهبری آمریکاست؟ می دانیم جمهوری اسلامی در مقاطع خاص واجد شرط انعطاف پذیری است».
?موشکاف: به به بعله دوستان رسیدیم به اصل مطلب. ملتفت شدید گفت نظام« در مقاطع خاص واجد شرط انعطاف پذیری است» مقاطع خاص ترجمة اوضاع ذلت و لرزش و ریزشه نظامه. مث همین الان. یا اون وقتی که راحل کفن پاره جام زهر 598 و آتش بسو برای حفظ نظام یه ضرب انداخت بالا. بعد هم گفت آبروم را با خدا معامله کردم. انگاری عظما هم الان می خواد مزمزه بکنه ببینه طعمش چه جوریاست. بیچاره دو چیز را نخونده یکی چرخش این چرخ و فلک و چرخش اوضاع رو و دومی حضور مردم عاصی و کانونهای شورشی که عزم کردن این دفعه خودشون جام رو در حلقوم نامبارک بریزند.هاهاها. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: