-موشکاف ۱۳ اردیبهشت - تولیست رفتن سپاه حسابی عظما رو گیج کرده

موشکاف ۹۸۰۲۱۳
?موشکاف: دوستان سلام و صد سلام به معلمین عزیز، که توی دهها شهر خیلی خوب و درست به موقع جواب جفنگیات عظما در مورد فرهنگیا را گذاشتن تو کاسه اش. دستمریزاد. عظما خوردی؟ بخور که بیشترش تو راهه. عرض به حضور شما، بندة موشکاف هر چه موشکافی می کنم می بینم اون دوضربة کله پا شدن سپاه تو لیست و تحریم نفتی، بعدش هم وحشت از سیلزده هایی که خودشون چند ارتش میشن، عظما رو اساسی گیج کرده، مم جوادم فرستاد دستبوس استکبار. اونجا هم چیزی به نظام نماسید. وقتی که دست مم جواد به گوشت مذاکره و مبادله نرسید، عظما دو راس پاسداراشو فرستاد جلو که پیف پیف مذاکره بگند. بله علی لاریجانی و قاسم سلیمانی را میگم. وقتی این چیزا هم به حال عظما افاقه نکرد، حالا شروع کرده بیدبید لرزیدن که بیا و تماشا کن:
تلویزیون رژیم – ۱۱ اردیبهشت
‌توجه بکنید امروز دشمن ما از همه اطراف مشغول تدارک تهاجم است یعنی در حال تهاجمه نه اینکه تدارک کنه در حال تهاجمه از لحاظ اقتصادی که می بینید، از لحاظ نفوذ اطلاعاتی مشغول برنامه ریزی هستند که نفوذ اطلاعاتی کنند از لحاظ ضربه زدن از ناحیه فضای مجازی دارند برنامه ریزی می کنند دارند برنامه ریزی می کنند برای اینکه از فضای مجازی از طریق فضای مجازی به کشور ضربه بزنند دشمن است دیگر،
?موشکاف: به به بله دشمنه دیگه! ولی اون کدوم دشمنیه که عظی جرأت نداره اسمشو بیاره؟ بنازم شما جوونای شیر و کانونهای شورشی رو که این جوری تن و بدن عظما رو به تکون و شکون انداختن. اما اون چه رو که عظمی می‌ترسید به زبون بیاره ببینین یکی از سایتهای ولایت، هراسان از تصمیم گرون کردن بنزین چه جوری روی آب انداخته:


سایت عصر ایران ـ ۱۱ اردیبهشت ۹۸
صدای جایگزین: مگر مسؤولان ما نمی دانند هدف اصلی تحریم ها این است که مردم به ستوه آیند و شورش کنند و از داخل همه چیز را به هم بریزند؟! مگر نمی دانند که در این طرح، به اعضای سازمان مجاهدین خلق-که اکنون در آلبانی مستقرند- مأموریت داده شده است بر بستر نارضایتی ها سوار شوند و جرقه شورش را بزنند و حتی به کشته سازی روی بیاورند؟!


?موشکاف: خب اما ببینید عظمای گردن شکسته تو همون افاضات چه جفنگیاتی خطاب به معلمای کشور بافته:
آموزش‌وپرورش با نقطه مطلوب فاصله دارد که باید با کار و تلاش، نواقص و معایب را برطرف کرد
موشکاف: حالا نواقص آموزش و پرورش چی بوده؟ و چی کار بایستی می‌کرد که نکرده؟ خودش میگه بارآوردن کسانی که برای اعزام به دفاع از حرم اصرار می کنند». د د دی دی دی دی. به این میگن شکم خالی و بادگلو. عظی سرکردة کل سپاهش بریده اما دم از تربیت پاسدار به دست معلمینی م‌زنه که سالی دوازده ماه در اعتصاب و اعتراض برای نون شبشون هستند و بلند شدن تا سر به تن نظام نباشه.
عرض کردم که بعد از اون دوتا کلان ضربه و دست خالی برگشتن مم جواد زمخت از آمریکا عظما هپروتی شده. حالا از اون هپروتی تر شیخ فری رو داشته باشید:

تلویزیون رژیم – 11 اردیبهشت:
من خوشحالم در این روزهایی که دشمنان ما عربده کشی شون بیشتر شده و حرفهای بی ربط ناروا نادرست غلط میزنند نفت را بحول قوه الهی بفروش میرسانیم این حرف حرف کاملا بی اساس و بی پایه ای ست که امریکایی ها میزنند .
امریکایی ها قدرت شون در این حدی نیست که زبانشان بلند و دراز هست قدرت شون خیلی محدود تر از زبانشان هست
?موشکاف: ملاحظه فرمودید درد بی راه حلی اونم تو بن بستهای تو درتوی اقتصادی و منطقه‌یی و جهانی ، عظما و شیخ فری را همچین هپروتی کرده که فقط قمپز درمانی به عقلشون میرسه. خب عظی ما که بخیل نیستیم اگه با قمپز دردی از نظام دوا میشه هی در کن، هی در کن!. هه هه هه. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: