موشکاف ۱۴ اردیبهشت - طرح گرونی بنزین وعقب نشینی عظما

موشکاف ۹۸۰۲۱۴


?موشکاف دوستان سلام به شما و صد سلام به هموطنانی که با یک هجمه سر گرونی بنزین، عظما و شیخ فری رو به غلط کردم و عقب نشینی کشوندن همچی که مجبور شدند منکر طرح گرونی بنزین بشن. هه هه هه. و قسم و آیه که خرشون از کرگی دم نداشت. بگذریم. راستش بندة موشکاف این روزها هر تارمویی از نظام را که می می‌شکافم ازش میدونید چه بویی بیرون می زنه؟ به به بعله؛ درست حدس زدید. بوی کلان ضربه‌های رفتن سپاه تو لیست و تحریم و بعدهم خطر ارتش سیلزدگان بی‌خانمانها. عظمای مفلوک که خودش رو عقل کل میدونه، دیگه اصلا یادش نمیاد همین مرداد پارسال گفته بود «جنگ نمیشه و ماهم مذاکره نمی کنیم» الان یه دفعه همچین از جنگ هول کرده که آدم میگه نکنه از هول پس بیفته. ملاحظه کنید:‌

دیدار خامنه‌ای با معلمان ـ ۱۱ اردیبهشت ۹۸
از همه طرف دشمن وارد شده. مسئولین کشور و آحاد توانا و آحاد مردم باید در مقابله‌ی با این دشمن هر کاری که میتوانند در هر بخشی، در هر رشته‌ای که میتوانند، بایستی خودشان را آماده کنند، وارد میدان باشند.
آرایش دشمن آرایش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی آرایش جنگی گرفته؛ از لحاظ سیاسی آرایش جنگی گرفته؛
?موشکاف: خب دوستان فکر می کنید این عظما که اعلام آماده باش جنگی کرده، تو این جنگ می خواد کی را بندازه جلو؟ بفرمایید از پشمک میرزای عظما تو مشهد بشنوید:


جمعه بازار مشهد -۱۳اردیبهشت
‌فرمان صادر کردند آرایش جنگی بگیریم. در صف مقدم این جبهه آرایش جنگی ما این دو قشر وجود دارند. قشر معلم و قشر کارگر
?موشکاف: قشر آخوند هم در صف مقدم سوراخ موش و قشر پاسدار هم در صف مقدم بریدگی و جیم الف جا یعنی جیم فنگ تشریف دارند. د دی دی دی دی. ملاحظه فرمودید؟ البته تعجب نداره. تقسیم کار خوبی کردن دیگه! جنگش را اینا راه میندازن خونش و جونشو و پولشو معلم و کارگر و اینا باید بدن. سودشو پاسدار و آخوند مرده خور حکومتی باید ببرن! ضربه چنان عظما رو منگ کرده که یادش رفته دوران اون گوربگوری تموم شده، تازه اونم جام زهر آتش بس رو به این خاطر خورد که مردم تف کردن به اون جنگ و یکی هم تو مهران جام زهر رو ریخت تو حلقش حالا ضربات چنان عظما را منگ کرده که دست چپ و راست خودشو گم کرده، از فرط بدبختی و دسپاچگی تصمیم‌هایی می‌گیره که جیغ و داد سگ و سیله‌های خودشم درمی‌آره، گوش کنین:
سایت حکومتی عصر ایران – ۱۱ اردیبهشت
‌ «مگر مسؤولان ما نمی دانند هدف اصلی تحریم ها این است که مردم به ستوه آیند و شورش کنند و از داخل همه چیز را به هم بریزند؟!
مگر نمی دانند که در این طرح، به اعضای سازمان مجاهدین خلق-که اکنون در آلبانی مستقرند- مأموریت داده شده است بر بستر نارضایتی ها سوار شوند و جرقه شورش را بزنند...
و باز مگر نمی دانند که طبق نظرسنجی ها، میزان نارضایتی در جامعه به بالاترین میزان خود در سال های اخیر رسیده است؟!
اگر نمی دانند که وای به حال ایشان و وای به حال ایران؛ اما اگر می دانند چرا این قدر روی اعصاب و روان مردم راه می روند؟!».
?موشکاف: خب به نظرم همه چی رو این زبون بسته گفت و واسة بندة موشکاف چیزی باقی نگذاشت. جز این که دعا کنم که خدا هیچ شغالی رو به روز این عظمای بدبخت نندازه! موافقین رفقا؟ عزت زیاد!

لطفا به اشتراک بگذارید: