موشکاف ۱۶ اردیبهشت - تحریمهای جدید اتمی برای عظما

موشکاف ۹۸۰۲۱۶


?موشکاف: دوستان سلام به شما و صد سلام به اونایی که وقتی نظام خواست آب سنگین اتمی بخوره، هولش دادن توی حوضک. الان هم عظما و کل نظامش مث جوجوی تو حوضک افتاده دارن بال بال می زنند. از تحریمهای جدید اتمی چنان به حول ولا افتادن که درد اون دو تا هوک چپ و راست تحریم نفتی و رفتن سپاه تو لیست تروریستی یادشون رفته. ببینید این پاسدار علی پشمک چطوری ناله می کنه:
علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع – ۱۵اردیبهشت:
ظاهراً نظرات بی منطق مسئولان آمریکایی تمامی ندارد
و حرفهای نسنجیدة دیگر آنان در مورد همکاری هسته‌ای کشور‌ها در چارچوب توافق هسته‌ای از جمله خرید آب سنگین یا مواد غنی شده و فروش مواد اولیه نمونه‌هایی از آشفتگی فکر آنان را نشان می‌دهد».
?موشکاف: خب دوستان اگه میخواهید ببینید اونی که دچار آشفتگی فکر که هیچی دچار آشفتگی دل و اندورن هم شده کیه به این یه فقره اعتراف گوش کنید. اونم از کسی که رییس صدا و سیمای عظی بوده:
تلویزیون رژیم – برنامه اتاق شیشه‌ای – سرفراز رییس پیشین صدا و سیما
الان اکثریت مردم ناراضی اند از نحوة ادارة کشور ناراضی اند. و فکر می کنند مسولان کشور یا بی عرضه اند یا ناتوانند و نمی تونند کشور را درست اداره کنند یا اهل زد و بند و فساد مالی هستند خودشون نزدیکانشون منسوبینشون هستند.
و آمریکا هم روی همین نکته دست گذاشته اگه دقت کنید از زمانی که روی پروژه براندازی رو اعلام کردند همین آقای پمپئو وزیر خارجه شون میگه فساد حکومتی.
و من معتقدم خیلی هم جدی هستن در این جنگ
?موشکاف: هاهاها ببینید عظی به چه روزی افتاده که آدماش نای کری خوندن هم دیگه ندارن. همه از ترس دندونانشون کلید شده فقط بلدن بگن مبادا نظام دست از پا خطا کنه ها؟ !! به به بعله اوضاع عظی و نظامش اینجوریاست. ببینید اینکه نبض امنیت نظام دستشه چه می گه:


خبرگزاری حکومتی ایسنا – ۱۵ اردیبهشت
فلاحت پیشه رییس کمیسیون امنیت مجلس رژیم: تلاش آمریکا از تحریم‌های تازه هسته‌ای وادار کردن ایران به خارج شدن از آژانس و ان پی تی است تا پرونده ایران در ذیل فصل ۷ منشور سازمان ملل قرار گیرد، لذا ما نباید وارد فاز افراطی شویم.
?موشکاف: به به بعله داره میگه دوران شکر خوری اضافه گذشته. ولی از اینم وحشت زده تر تو نظام هست. این یکی را گوش کنید:
روزنامة‌ حکومتی مردم سالاری – ۱۵ اردیبهشت
زیرساخت‌های ما در صورت وقوع جنگ داخل کشورمان نابود خواهد شد و احتمال خسارت‌های غیر قابل جبران هم وجود خواهد داشت.
?موشکاف: به به بله این یکی یه کم به کانون وحشت نظام نزدیک تر شد. گفت ممکنه خسارتهای غیر قابل جبران به نظام وارد بشه. منظورشو این یکی دیگه یه کم واضح تر گفته گوش کنید اگه واضح نبود بنده موشکافی کنم:


روزنامه حکومتی مردم سالاری – ۱۵اردیبهشت
با مشکل‌تر شدن صادرات نفت ایران و در مضیقه بودن ما از نظر ارزی، در وادرات نیز گرفتار کمبودهای خاصی خواهیم بود که می‌تواند هر مشکلی را بر ما عارض کند و کاسه صبر مردم را لبریزتر سازد.
?موشکاف: بب بعله . بالاخره از افتادن عظما تو حوضک آب سنگین و کلان ضربه های هوک چپ وراست تو لیست رفتن سپاه و تحریم نفتی رسیدیم به نقط درد بی درمان نظام یعنی لبریز شدن کاسة خشم مردم با بازوی کانونهای شورشی. برا همینه که همه شون بیدبید به لرزه افتادن. هه هه هه درست گفتن سگ داند و پینه دوز که در انبان چیست. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: