موشکاف ۱۷ اردیبهشت - ترس نظام از جنگ

موشکاف ۹۸۰۲۱۷


?موشکاف: دوستان سلام . به حق چیزای ندیده و نشنیده. بعداز ضربات چپ و راست به فک نظام، اوضاع از اصطلاح «سگ سر صاحبش را نمی شناسه» فراتر رفته. ملاحظه کنید این یارو عضو مجلس سیدعلی چی میگه:
سایت حکومتی بهار -۱۵ اردیبهشت
امیر خجسته عضو مجلس ارتجاع: « مشخص نیست چه کسی کشور را اداره می‌کند و معلوم نیست مرز‌ها دست چه کسی است؟! همه چیز به هم ریخته است و هیچ چیز سر جای خودش نیست و سردرگمی عجیبی در جامعه پدید آمده و کسی پاسخگوی وضعیت موجود نیست».
?موشکاف: از این تف‌های سربالا به سمت ریش نظام، این روزها کم نمی باره. چپ اندر قیچی. سوژه همه شون هم مستقیم و غیر مستقیم خود عظی فلک زده است. چون به هر سمت نظامش که نگاه می کنی ولو اندر ولو . طوری که با خاک اندازهم دیگه نمیشه جمعشون کرد. همه از ترس افتادن به فاش گویی. یکی نیس بهشون بگه چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. ببینید چی میگه؟
سایت حکومتی جهان نیوز – ۱۵اردیبهشت
جعفرزادة ایمن آبادی عضو مجلس ارتجاع: اگر ما دعوا راه بیندازیم و داستان را تشدید کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟ خود دولت که مقداری بهم‌ریخته به‌نظر می‌رسد، دوتا هم ما به فک چپ و راست و شکمش بزنیم، چیزی از دولت باقی نمی‌ماند. دولت در برخی موارد وارفته و در مواردی بهم‌ ریخته است. خیلی از وزرای دولت بریده‌اند و فکر می‌کنم اگر اجازه بدهند که هرکس می‌خواهد استعفا بدهد قول می‌دهم حداقل ۳ یا ۴ چهار نفر دست به قلم نشسته‌اند و فقط رویشان نمی‌شود استعفا دهند.
?موشکاف: به بعله. داستان داستان بریدگی و وارفتگی نظامه. آنقدر که به قول مثل نقل و نبات به هم دیگه میگن بریده. به به! به به! بنازد عظما به این نظام ملاحظه کنید:
نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت – ۱۶اردیبهشت
بگذارید بدون تعارف عرض بکنم آقای رئیس‌جمهور بعضی از وزرای شما بریده اند و در شرایط خدمتگزاری در جنگ اقتصادی نیستند
?موشکاف: ملاحظه می کنید نظامو؟ هاهاها. مثل کوفتة وارفته شده. اما دوستان داستان این وارفتگی جای موشکافی داره. گوشی دکترا را که بذاری به هرجای نظام صدای تاپ تاپ وحشت شنیده می شه. این پاسدار سابق که الان تو مجلس آخوندی نبض امنیت نظام دستشه ببنید چی میگه:
امروز صحبت از گران شدن بنزین شد به‌هیچ‌وجه نباید زیر بار چنین گران شدنی حرکت کنیم گران شدن بنزین یعنی آتش زدن به خرمن نارضایتیها
?موشکاف: آتیش زدن به خرمن نارضایتی‌ها! وای وای! همون که ترسش باعث شده آب و روغن نظام حسابی قاطی شده و خیلی‌هاشونم یاتاقان سوزوندن! خب دوستان اینا علائم چیه؟ به به بعله. اوضاع میگه که بعد از این ضربات کم کم سررسید نظام ولایت رسیده و باید دروش کرد. یادتون باشه این کار من و شما و کانونهای شورشیه. منظورم همون خرمن نارضایتیه که اید دروش بکنیم. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: