موشکاف ۱۸ اردیبهشت - داد وفغان عظما از تحریمها

موشکاف ۹۸۰۲۱۸
?موشکاف: دوستان سلام. تا حالا پارس خوابیده را شنیده بودیم. ولی پارس خوابیده با دندونهای ریخته را ندیده بودیم که این را هم از دولتی به گل نشستن کشتی نظام دیدیم. عظمای وامانده عقل گردش را به کار انداخته که وسط ضربات چپ و راست زیر فک و شکم نظام یه ضربه‌یی وارد کنه به اونجایی که ضربة اصلی را بهش زده، گشته گشته و از این قاتل حرفه‌یی بازنشسته و مافنگی بهتر پیدا نکرده ملاحظه کنید اینم اومده حرف بزنه، جفتک زده: آخوند روح الله حسینیان – اردیبهشت ۹۸
یکی از ایراداتی که به آقای رئیسی می‌گرفتند این بود که آقای رئیسی مثلاً جز واین گروهی بوده که اعدام کردند
مجری: اعدام کردند منافقین را
حسینیان: ‌اعدام کردند خب آقای رئیسی را باید جایزه داد اولاً آقای رئیسی که از خانه صبح بلند نشده بیاید بیرون حکم صادر بکنه علیه منافقین مسئول کشور امام تشخیص داده ایشون را حکم داده و مسئول یکی از مسئولان این کار قرار داده.
مردم باید تشکر بکنند از آقای رئیسی نه انتقاد بکنند برای تخریب رقیب آقای روحانی چی کار کرد؟‌ آقای روحانی برای تخریب آقای رئیسی از همین حربه استفاده کرد که من حقوقدان هستم من سرهنگ نیستم من مثلاً از اول انقلاب تا حالا توی جریان اعدامها نبودم مگر مسئولیتش کی داده؟
?موشکاف: ملاحظه فرمودید جفتک را. یکی زده تو گیجگاه رئیسی که جربزة به گردن گرفتن جنایتش رو نداره. یه جفتک هم زده زیر چونه روحانی که سوار موج نفرت مردم از اعدامهای ۶۷، پتة رئیسی و نظام را با هم رو آب انداخته. یه جفتک هم نواخت زیر فک کل نظام که آنقدر کم آورده که برا نمایش اقتدار، از این مافنگی قبراق تر گیر نیاورده. ملاحظه بفرمایید:
بنظر دستگاههای امنیت قضایی ما منفعل شدند حاج آقا توی این قضیه یعنی در اثر این هجمه هایی که شد
?موشکاف: به بعله می خواد بگه دمشون را گذاشتن روی کولشون و حاجی حاجی کانادا!!! هاهاها ولی نگفت برای چی به قول خودش منفعل شدن؟ این یکی رفیقش میگه: عنایت کنید:
سایت حکومتی عصرایران – 11اردیبهشت
سایت حکومتی عصرایران: مگر مسؤولان ما نمی دانند هدف اصلی تحریم ها این است که مردم به ستوه آیند و شورش کنند و از داخل همه چیز را به هم بریزند؟!
مگر نمی دانند که در این طرح، به اعضای سازمان مجاهدین خلق-که اکنون در آلبانی مستقرند- مأموریت داده شده است بر بستر نارضایتی ها سوار شوند و جرقه شورش را بزنند.
و باز مگر نمی دانند که طبق نظرسنجی ها، میزان نارضایتی در جامعه به بالاترین میزان خود در سال های اخیر رسیده است؟! اگر نمی دانند که وای به حال ایشان و وای به حال نظام؛
?موشکاف: وای به حال عظما که تو محاسبات آب وروغن قاطی کرده فکر کرده دوران کفن‌پاره و اعدامها برگشته و میشه میخ نظامو با هارت و پورت سفت کرد. این همه هوک چپ و راست از جنبش دادخواهی خورده بازهم این قاتل له و لورده را انداخته جلو بچه بترسونه. د د دی دی دی دی. عظما آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. هرچی از این اراذل اوباش داری ردیف کن که بنده موشکاف و کانونهای شورشی میخوایم خدمت برسیم. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: