موشکاف ۲۱ اردیبهشت- جیغ و وحشت همه جای نظام رو پر کرده.

موشکاف ۹۸۰۲۲۱
?موشکاف: دوستان سلام. شاعر میگه چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی. البته خطاب شاعر شامل نظام نمی‌شه. واسه اینکه چیزی که تو این نظام پیدا نمیشه یه ذره عقله. یه دوره جنگ راه انداختند و 8سال هست و نیست مملکتو ریختن تو تنور جنگ، بعدش اون گوربگوی مجبور شد جام زهر رو بندازه بالا خودش هم در اثر اون دق کنه و بمیره. بعد نوبت عظی بود که می‌خواست یواشکی و چراغ خاموش بره دنبال بمب اتمی، اما اونایی که همیشه تو صحنه آماده و بیدارن، تشت رسواییشو از بالای بوم دنیا انداختن پایین، و عظی ناچار پیچید تو کوچه برجام، اما نگو که این کوچه بن‌بسته و حالا که می‌خواد برگرده و رو در رو بشه با دنیا، جیغ و فریاد وحشت همه جای نظام رو پر کرده.
نمایش جمعه مشهد – آخوند ماندگاری – ۲۰اردیبهشت
آی امت اسلامی نترسید آی مسئولان نترسید قوه مجریه نترسید از آمریکا و اروپا و اسراییل آی مجلسی ها نترسید اف.ای.تی.اف را امضا نکنید نترسید آی مسئولان نترسید امت اسلامی نترسید خدا میگه نترسید نه من بچه طلبه!
?موشکاف: هاهاها. طرف ورد نترسید نترسید گرفته! یه وقت بود که مردم در برابر پاسدار و بسیجیا به همدیگه می‌گفتن نترسید نترسید! حالا کار برعکس شده اینا هستن که به خودشون می‌گن نترسین نترسین! رفقا می‌بینین کار دنیا و چرخش روزگارو، این راستی علامت چیه؟
حالا جز جیگر زدن شیخ پشمک عظی تو مشهدو گوش کنین، این یکی برای پوشوندن وحشتش، فیگور جنگی می‌گیره، مثل اون که تو تاریکی شب تو قبرستون سوت می‌زنه :


جمعه بازار مشهد- علم الهدی – ۲۰اردیبهشت
باید مدیران و مسئولان از مردم جلوتر در آرایش جنگی شرکت کنند اونها باید این آرایش جنگی را مدیریت کنند نه که اونها عقب تر از مردم باشند
?موشکاف: این ترس و لرزها به خصوص بعد از فیگور خارج شدن از برجام، که اروپاییها یا به قول ظریف «دوستان اروپایی» زدن پس کلة نظام و گفتد، اولتیماتوم مولتیماتوم نداریم مثل بچة آدم بشین سر جات! رفقا ببینین همین حرف غلط زیادی موقوف رو حالا توی نظام هم دارن به خود عظما و شیخ فری هم میگن گوش کنین:
سایت دیپلماسی ایرانی -۱۹اردیبهشت
صادق ملکی: امریکا، عراق نیست. درک موقعیت و ظرفیت، بخشی مهمی از موفقیت است. حال که ما دانستیم وعده های اروپا در بعد اقتصادی محدود و چندان گره گشا نیست آیا باید خودکشی کنیم، یا باید روی مذاکرات بندهایی از شروط آمریکا که می دانیم روسیه، چین و اروپا هم در آنها با واشنگتن هماهنگ هستند فکر کنیم؟ برجام نمرده اما اگر مرده باشد هم حفظ برجام از خروج از آن بهتر است. برجام نیمه جان با توجه به اینکه پشتیبانی سیاسی اروپا، چین و روسیه را به همراه دارد، می تواند بسترساز صلح باشد.
?موشکاف: بیچاره داره یواشکی به عظما میگه اگه بقای نظامو می خوای همان جنازة برجام را هم باید حلوا حلوا کنی و دوسه فقره غلط کردم هم تو منطقه و موشکی و حقوق بشر بگی و دیگه شکرای اضافه هم نخوری. خب عظی نظرت چیه؟ از بندة موشکاف بپرسی میگم زور اضافه نزن این جور بن بست‌ها مخصوص دور آخر دیکتاتوراس. هر ملّقی بزنی فایده نداره. دیر یا زود و البته زود، جوونای شیر و کانونهای شورشی خدمت می رسن. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: