موشکاف ۲۴ اردیبهشت- داستان انفجار کشتی‌ها نفت کش تو اماراته

موشکاف ۹۸۰۲۲۴


?موشکاف: دوستان سلام. یک زمانی می گفتند تغاری بشکند ماستی بریزد، جهان گردد به کام کاسه لیسان، ولی این مربوط به عهد مماشات بود. این زمان تغار اگه بشکنه دنبال تغار شکن می گردند. داستان انفجار کشتی های نفت کشه تو امارات. گوش کنید:



خبرگزاری رویتر – ۲۳اردیبهشت:
شورای همکاری کشورهای خلیج فارس امروز دوشنبه اقدامات علیه 4کشتی در نزدیکی آبهای امارات متحده را محکوم کرد. رویترز خاطرنشان می‌کند: «وزارت خارجه امارات متحده بدون ورود در جزئیات، نوع عملیات را خرابکارانه و تروریستی دانسته است.
?موشکاف: عرض شود عظما و شیخ فری که خودشونو انداختن تو گرداب خروج از برجام، حالا توش موندن چطوری خودشونو بیرون بکشند. از یه طرف دوران باج خوری از تروریسم تمام شده از طرف دیگه هم تا بوده نظام نون همین کارا را خورده. حالا که هم هوا پسه هم ترک عادت موجب مرضه، ببینید چطور ملق بازی می‌کنند. هم برا انفجارها سوت و کف می زنند هم فیگور کی‌بود کی‌بود ما نبودیم گرفتن:
سایت حکومتی انتخاب- ۲۳اردیبهشت
حشمت الله فلاحت پیشه رییس کمیسیون امنیت مجلس: «‌انفجارهای فجیره نشان داد، امنیت جنوب خلیج فارس شیشه ای است».
?موشکاف: د د دی دی دی دی!! فکر می کنه خیلی زرنگی کرده و نظام رو لو نداده. غافله، نظام به هرشکلی بگه ف، همه تا فرحزاد میرن. ملاحظه کنید این یکی چطور دست نظامو خونده:


آدام ارلی سخنگوی سابق وزارت خارجه آمریکا – ۲۲اردیبهشت
»این تهاجم یک آزمایش برای ماست که ممکن است چنانچه بآن پاسخ بدهیم با موفقیت همراه باشد ویا نباشدبهرحال وقتی پاسخ بدهیم آزمایش را پشت سرگذاشته ایم اما چنانچه پاسخ ندهیم ما پایین رفته ایم و رژیم ایران هم میفهمد که چگونه بایستی تنظیم کند که خلاصه عقب نشینی کند ویا نکند».
?موشکاف: شاید عظما و شیخ فری عقلاشونو رو هم ریختن و چنین گلابی زدند به هیکل نظام همچی که دیگه ۴۰تا عاقل اهل مماشات هم نمی تونند این سنگو از تو چاه دربیارن. ملاحظه کنید این یکی راجع به تهاجم به کشتی ها چی میگه:


سمیر تقی تحلیل گر عرب – ۲۲اردیبهشت
رژیم بلحاظ استراتزیک خطای بززگی مرتکب شده است... اروپا بدنبال این بود که روابطش را با رژیم ایران وبرجام داشته باشد اما چنین اقدامی از طرف رژیم ایران آنرا در یک انزوای بین المللی قرار خواهد داد ویک بازی بسیار خطرناک با آتش را شروع کرد ودر عمل نشان داد که رژیم ایران همچنان سعی دارد اثبات کند دولتی است که با نواخت بین المللی همخوانی ندارد.
?موشکاف: میگن از کوزه همان برون تراود که در اوست. نظام آخوندی که شالوده اش با تروریسم عجینه الانم که دنیا رو حرکاتش زومه ببینید چطوری حرف می زنه. بعله از یکی از پاسدارهای نم کرده عظی تو کیهان بشنوید:

کیهان خامنه‌ای – ۲۳اردیبهشت
ما حتماً باید به ظرفیت صادرات نفت این دو کشور (عربستان و امارات) که شریان حیات آنان است، ضربه اساسی بزنیم و این کار را می‌توانیم در اقیانوس هند و دریای سرخ انجام دهیم. این چیزی نیست که به جنگ منتهی شود، چنین اقدامی به طور قطع سران سعودی و امارات را به سمت صلح با نظام سوق می‌دهد.
?موشکاف: بله دوستان ملاحظه کردین؟ اینهم صلح طلبی به سبک ولایت. درست گفتن نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است. عقرب را هم باید سر و دمش را با هم کوبید. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: