موشکاف ۲۷ اردیبهشت - گاوهای نظام دیدن زیر پاشون سفته شروع کردن به همدیگه شاخ زدن

موشکاف ۹۸۰۲۲۷


?موشکاف: دوستان سلام به شما و صدسلام به کانونهای شورشی و جوونهای عاصی تو دانشگاهها و تو خیابوبا و کارخونه‌ها، که چنان عرصه را بر نظام تنگ کرده اند که گاوهای نظام دیدن زمین زیرپاشون سفت شده و شروع کردن به هم دیگه شاخ زدن. شاخ اول را شیخ فری زد:
روزنامة ایران ارگان دولت روحانی – ۲۳اردیبهشت
روحانی در مراسم افطار روز ۲۱اردیبهشت گفت: توجه داشتیم که راه‌حل مشکلات چیست و دولت چقدر «اختیار» دارد؟ دولت در سیاست خارجی چقدر اختیار دارد؟ اوباما رئیس جمهوری امریکا ۱۹بار از من تقاضای ملاقات کرد؟ ولی دولت اختیار پاسخش را نداشت.
?موشکاف: هه هه هه. «دولت چقدر اختیار دارد»؟ آخه این چه سوالیه.اونم بعد ۶سال رییس جمهور نظام بودن و بعد ۴۰سال عمرپرنکبت ولایت. این«آش شلم شوربا»ی ولایت فقیه همینه دیگه. یارو را جانشین خدا کردی و حالا بعد این همه سال یاد اختیارات افتادی؟ د ددی دی دی دی!! یادت نیست خود همین عظما از خمینی اختیارات خواست چطور گذاشت تو کاسه‌اش؟ برا همین هم عظما نه گذاشت نه ورداشت به شیخ فری گفت:



سایت خامنه ای -۲۵اردیبهشت
مشکل عمده و نقد کشور فعلاً مشکل اقتصادی است یعنی واقعاً [اگر] مشکل اقتصادی و نداشتن برنامه‌ی خوب اقتصادی و پیشرفت اقتصادی در هر کشوری وجود داشته باشد، اعتبار آن کشور را لطمه میزند؛ و عرض میکنیم هیچ بن‌‌بستی هم به معنای واقعی کلمه در اینجا وجود ندارد،
?موشکاف: ببه بعله، هرچی عیب و ایراد توی نظام شیخ فری به اسم نداشتن اختیارات ، زنگوله کرد انداخت گردن عظما، عظی هم زرنگ کارشه، همه را فتیله پیچ کرد به اسم مشکل اقتصادی و نداشتن مدیریت خوب، زد تو ملاج شیخ فری. ولی شیخ فری هم از رو نرفت تو همون جلسه گفت شاخ شد تو رو عظما و دوباره حرف اختیارات را زد. خلاصه از اطراف و اکناف نظام زیر یه خم اختیارات عظما را گرفته اند می خوان لنگش کنند:
مناظره تاجزاده و آخوند نبویان – ۲۳اردیبهشت
این مشکل باید حل بشه. من به همین دلیل پیشنهاد کردم که آقا بهترین راه برای حل این مشکل که رهبر میگه حرف منو نمی خونند از جمله آقای نبویان احتمالا نظرش اینه که مشکلات کشور مال اینه که حرفهای رهبر را گوش ندادن، پیش رییس جمهور هم میری میگه آقا من اختیارات ندارم خب عقل سلیم حکم می کنه برا اینکه این مشکل حل بشه این دو تا پست یکی بشه. مثل نخست وزیر و ریاست جمهوری. مگه نمیگیم رهبر کارش درسته و اگه دستش باز باشه کشور را می کنه گلستان خب ریاست جمهوری هم میدیم به ایشون دو دوره دوره ای می کنیم دوره چهار ساله پنج ساله شش ساله هرچی. شرط اجتهاد هم بر می داریم که هر ایرانی شریفی بتونه بیاد.
?موشکاف: ببعله دوستان. عرض نکردم زمین سفت شده گاوها به هم شاخ می زنند؟ خب این زمینو کی سفت کرد؟ که دیگه نتونند مملکت را شخم بزنند؟ بعله اونی که جام زهر صلح را ریخت تو حلقوم گوربگوری بعدش هم بمب اتمی را کوفت عظما کرد و سپاه را هل داد تو لیست تروریستی. این شاخ و شونه کشیدنها هم ازترس آخر عاقبت همین روند آخره. بعله. اینم دیرو زودش زیاد نیست. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: