موشکاف ۲۹ اردیبهشت - ظریف کاسه گدایی به دست دور افتاده تو آسیا دنبال نجات برجام.

موشکاف ۹۸۰۲۲۹
?موشکاف :دوستان سلام. از قدیم گفته اند خود کرده را تدبیر نیست. این روزها بندة موشکاف که به اوضاع‌واحوال نظام نگاه می کنم احساس می کنم با یک حشره‌یی طرفم که پیف پاف شده و دنبال راه نفس می گرده. الان مدتیه این مم جواد زمخت داره به هر دری میزنه تا بلکه یه راه نفس برجامی برای نظام باز کنه، بعد ازاینکه از آمریکا دکش کردند، کاسة گدایی به دست دور افتاده تو آسیا دنبال نجات برجام.


ظریف در پکن – 27اردیبهشت
«نجات برجام وظیفه جامعه بین المللی است اگر جامعه جهانی احساس می کند برجام یک دستاورد مهم است باید همانند ایران اقدام عملی انجام دهد. برای حفظ ان تا کنون جامعه بین المللی به جای اقدام عملی برای حفظ برجام بیشتر اظهار نظر و صدور بیانیه داشته است».
?موشکاف: بله این همون مم جواده که هفته قبل داشت برای بقیة کشورها خط و نشون می کشید که نظام داره از برجام خارج میشه؟ اگه تا ۶۰ روز دیگه چکار نکنید من چکار می کنم. الان چی شده دوباره به برجام دخیل بسته؟ ببینید این نظام شناس که از خودشونه چطوری اوضاع نظام پیف پاف شده را توصیف می کنه:
سایت حکومتی بهار-27اردیبهشت
مهدی مطهرنیا: «(نظام) اکنون با وضعیت ناموزونی روبرو شده که مدیریت آن، هوشمندی قابل توجهی را می‎‌طلبد. چرا که اگر تهران از توافق برجام در وضع کنونی خارج شود، شاهد شکل‌گیری اجماعی دوباره علیه کشورمان خواهیم بود و اگر راه عکس این مسئله را انتخاب کند، وارد جنگ هیبت و حیثیت خواهد شد.
?موشکاف: مقصودش از جنگ هیبت و حیثیت اینه که باید هیبت پوشالی و قمپز در کردن را ول کنه و دوباره آبرو حیثیتش را مث اون گوربگوری با خدا معامله کنه و یه جام زهر دیگه بندازه بالا. چرا؟ چون کسی دور و برش نمونده، ببینید یکی دیگه از آدمای نظام چی میگه:
روزنامه حکومتی آرمان – 28 اردیبهشت
بهرام امیر احمدیان: برخی از کارشناسان و تحلیلگران بر این نظر هستند که روس‌ها و حتی چینی‌ها (فارغ از اروپایی‌ها که تاکنون به هیچ عنوان به تعهداتشان در قبال نظام عمل نکرده‌اند) آنچنان که باید و شاید به تعهدات خودشان عمل نکرده و حتی گاه با سکوت معنادارشان در اعمال فشارهای همه‌جانبه به نظام همراهی داشته‌اند».
?موشکاف: به بعله، نظام که فیگور خروج از برجام گرفت، یخش نگرفت، الان دوباره آویزون شدن به برجام! اما، دیگه حفظ برجام نگو و بلا بگو برای نظام. ملاحظه کنید چه جامهایی برای عظما زیر سر گذاشتن. هه هه هه...

روزنامة حکومتی همدلی – 28اردیبهشت
زیستن درشرایط بحران همه را دچار خستگی روحی وجسمی کرده است . درچنین شرایطی چه باید کرد ؟! یا چه می توان کرد ؟!
برخی پیشنهادات می تواند مورد بررسی قرار گیرد
- پیشنهادات روشن برای شروع گفت‌وگو بین نظام وامریکا به جای رد هر گونه گفت‌وگو با دولت فعلی (‌برای مثال طرح گفت‌وگو درصورتی که پمپئو وبولتون نقش آفرین نباشند )
- درخواست روشن برگشت امریکا به برجام برای انجام گفت‌وگوهای مفید واثر بخش


?موشکاف: هه هه هه...خب برای اینکه محکم کاری شده باشه به این یکی هم که عظما کمیسیون امنیت مجلسش را بهش سپرده گوش کنید تا ببینید کلام عظماکه گفت «مذاکره سم است» تا کجا نشتی داره:


فلاحت پیشه رییس کمیسیون امنیت مجلس – 27اردیبهشت
ته ماجرای ایران و آمریکا مذاکره است... ما توی سیاست یک شروع داریم یک انتها این باید بنیان کاری تحلیلگر باشه ما معتقدیم ته این برنامه و این معرکه ایران و آمریکا تهش در نهایت مذاکره خواهد بود
?موشکاف: به بعله پس بگو برجام شده چتر مذاکره جویی و خنده به ریش عظما. باز روز از نو روزی از نو. مذاکره جدید با زانوهای خونین جدید و جام های زهر جدید. دوستان انصافا ایول داره اونکه نظامو تو همچی سه کنجی گیر انداخت که نه راه پس داره نه راه پیش. اون از زهر آتش بس، بعدشم زهر اتمی حالا هم زهرهای موشکی و منطقه یی و حقوق بشری ؟ رفقا به نظر شما عظما اول کدومو میل می کنه؟ عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: