موشکاف ۲۸ اردیبهشت - عظما تو مرحله کیش وماته

موشکاف ۹۸۰۲۲۸


?موشکاف: دوستان سلام به شما و صد سلام به اون دوستانتان که کاری کردند رژیم از ترس جون، نفهمه کدوم وری داره میره. عظما خواست با انفجارکشتی های نفت کش و لوله های نفتی سبیل نظام را چرب نشون بده و به لرزونک‌های نظام تو سپاه و اینور و انور یه جونی بدهد و به خیال خودش یه نسقی هم از طرف حسابها بگیره. یه قپی‌های علی گلابی هم اومد و مثلا روزنومة عظمی نوشت:
کیهان – 26اردیبهشت
کیهان خامنه‌ای:‌ برجک سعودی پرید/انصارالله: مراکز حساس امارات هم در تیررس است
?موشکاف: این یه نمونه اش بود که ملاحظه فرمودید، از این «شیرین کاری» های ولایی این روزا تا دلتون بخواد کردند. خب نظام ولایته دیگه! یه عمری عادت باج خوری تروریستی کرده به قول قدیمیا چشته خور شده. می خواد هم مفت خوری کنه، هم قیمتش را نده، ولی آنقدر ناشی گری کرد که آدمای خودش هم به زبون اومدن و بهش گفتن بابا اون مماشاتو لولو برد، عظما وقتشته که دم نظام را بذاری رو کولت و افه نیایی. کسی دور و برت نمونده، کارت نیابتی هم دیگه اومد نداره!



روزنامه حکومتی آرمان – 26اردیبهشت
هرمیداس باوند مقام سابق وزارت خارجه: در شرایط کنونی نظام تنهاست. نگاه به شرق نظام همانند روسیه و چین نگاهی نیست که بتواند در قبال تهدیدات آمریکا پاسخگو باشد. حتی نظام که مایل است عضو پیمان شانگهای شود، اما روسیه موافق نیست، کشورهایی همچون ازبکستان و تاجیکستان نظر مخالف دارند
?موشکاف: بعضی کارگزاری عظما هم داستان یه بار جستی ملخک، دو بار جستی ملخک، آخر به دستی ملخک رو بهش یادآوری کردند:
روزنامة حکومتی ستاره صبح – 25 اردیبهشت
علی بیگدلی: اخباری که روز گذشته از اقدام حوثی‌های یمن در ارتباط با انفجار خط لوله نفت عربستان منتشر شد، باتوجه به شرایط منطقه می‌تواند تبعاتی به همراه داشته باشد.
در چنین شرایطی بهتر است نیروهای شبه‌نظامی دست به اقداماتی که فضا را در منطقه ملتهب می‌کند، نزنند.
?موشکاف: اوه اوه اوه . دردای بی درمون عظما را می بینید؟ اون یکی میگه کسی نظام را تحویل نمی گیره. این یکی میگه سبیل چرب کردن با دنبه مزدورای نیابتی خطر داره. تازه این یارو روش نشده بگه لرزونکای نظام از ترس جنگ مث برگ خزون ممکنه بریزند. ببینید الان همچی وحشت زده شدن که این پشمک ولایت چه جوری داره عز و جز می‌کنه:


نمایش جمعه مشهد – 27اردیبهشت
هیچی برا یه ملت بدتر از استسباع نیست. استسباع به چی می گن؟شما گاهی از اوقات دیدید یک گربه‌ای از یک موشی تعقیب می‌کند این موش همین قدر که چشمش به گربه افتاد و قیافه گربه در دل او ایجاد وحشت کرد حتی سر یک قدمی لانه‌اش میخکوب روی زمین می‌ایستد تا گربه بیاید و او را طعمه خودش قرار بدهد این را می‌گویند استسباع با یک قدم برداشتن میره داخل لانه و گربه به او دست پیدا نمی‌کند ولی وقتی ترسید مستسبع میشه تسلیم میشه گربه بیاید او را طعمه خودش قرار بدهد.
?موشکاف: خب دوستان شما میگید عظمای فلک زده چه کار کنه؟ به گفته اون یکی دمشو بذاره رو کولش؟ به گفته این یکی به فکر موش های گربه دیده نظام باشه؟ یا به قول اون یکی دیگه دوران اون مدل سبیل چرب کردنا گذشته؟ بالاخره عظی چه خاکی به سرش بریزه؟ اگه از بندة موشکاف بپرسین میگم هرکاری می خواد بکنه، خیلی با هم فرق نداره. چون اینا علائم آخر خطه، مرحله کیش و ماته. به به بعله. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: