موشکاف ۱ خرداد - شیخ فری خواسته یا نا خواسته پته این نظام پتالو رو آب میندازه

موشکاف ۹۸۰۳۰۱


?موشکاف: دوستان سلام. ظاهرا این شیخ فری دچار بیماری تکررکلام شده. همینطور یه خط در میان بدون قافیه می پره وسط و بعداز شرح فواید و خواص خودش (فواید و خواصی که البته نداره) خواسته و ناخواسته پتة این نظام پتالو رو آب میندازه. ملاحظه کنید:
رئیس جمهور با اشاره به شرایط پیچیده کنونی تأکید کرد: کسانی در کاخ سفید هستند که طی 40 سال گذشته همیشه علیه جمهوری اسلامی عمل می‌کردند و راه مقابله با کشور ما را فشار و جنگ می‌دانستند و امروز همه این افراد در کاخ سفید یکجا جمع شده‌اند
?موشکاف: انگار نه انگار که عظما گفته جنگ نمیشه. شیخ فری باز اومده به بهانة جنگ یه فیلی هوا کنه: ملاحظه کنید:
سایت دولت روحانی – ۳۰اردیبهشت
روحانی با تأکید بر اینکه امروز برای مدیریت بهتر شرایط نیازمند تمرکز قدرت و تصمیم گیری هستیم، اظهار داشت: در دوران جنگ نیز در مقطعی که با مشکل مواجه شدیم، شورای عالی پشتیبانی جنگ ایجاد شد و همه اختیارات در دست این شورا بود و حتی مجلس و قوه قضائیه نیز در تصمیم‌گیری آن شورا دخالتی نداشتند و امروز هم در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم. همانگونه که در جنگ 8 ساله اختیارات ویژه‌ای را از خمینی گرفته امروز هم به چنین اختیاراتی نیاز داریم.
?موشکاف: به به بعله شیخ فری دوباره قولنج اختیارات و باز نگری در قانون اساسی گرفته، تا هم به مدعیان باندش بگه شما نذاشتید من نظامو نجات بدم و هم برای شرکای مایوسش افه بیاد که چندان هم تدارکاتچی عظما و بله قربان گوی سپاه نشده و هنوز می تونه از این لگدها به عظما بپرونه. ولی شیخ فریه دیگه حواسش هست که عظما را مگسی نکنه. ملاحظه بفرمایید:
سایت دولت روحانی – ۳۰اردیبهشت
خوشبختانه امروز اتفاق نظر داریم که باید در برابر آمریکا و تحریم بایستیم و در این زمینه هیچ اختلاف نظری بین مردم و مقامات کشور وجود ندارد.
بنده طرفدار مذاکره و دیپلماسی هستم، اما انجام آن را در شرایط کنونی به هیچ عنوان قبول ندارم،
?موشکاف: ملاحظه فرمودید. مدعیه عینهو عظما مخالف مذاکره‌اس اما اهل مذاکره هم هس. به این می گن کوسه ریش پهن. می‌خواد هم از آخور مماشات بخوره، هم از توبره ضداستکباری عظما. هه هه ها. با این ادا و اصولا فقط فلک‌زدگی و بن بست خودش و عظی را به نمایش گذوشت. مماشاتو که همه میدونه لولو برد. افة مخالف مذاکره هم به هر کی بیاد به شیخ فری نیومده، ولی دوستان یه چیزی گفت می ارزه موشکافی بشه:
سایت دولت روحانی – ۳۰اردیبهشت
« برخی‌ها در زمینه مشکلات اقتصادی کارآمدی دولت را مطرح می‌کنند، اما کارآمدی دولت فرقی با گذشته نکرده و ما همان دولت هستیم، اما در دوره یازدهم مردم امیدوار بودند که مشکلات‌شان حل و فصل می‌شود، اما در این دوره و به هر دلیل مقداری امید مردم نسبت به رفع مشکلات کمتر شده است.
?موشکاف: خب شیخ فری اینجا نگفت بین دورة اول و دورة دوم دولت چه اتفاقی افتاد که دولت فشل شد، ولی قبلن‌ها گفته بود همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت که یهو تو دی ماه ۱۳۹۶مردم ریختن تو خیابون و همه چیز به هم خورد، حالا هم می‌گه امید مردم به نظام کم شده، که ترجمه‌ش اینه که مردم حکم کل نظام رو امضا کردن و هر دو باند نظام رو هم مرخص کردن، اونجایی که گفتن اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا، هه هه هه!... بنابراین شیخ فری بی‌خود زحمت اختیارات مختیارات و رفراندوم مفراندوم به خودت نده، دیگه تمومه ماجرا! عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: