موشکاف ۷ خرداد - نظام ولایت، سینه خیز بطرف مذاکره

موشکاف ۹۸۰۳۰۷

?موشکاف: دوستان سلام.

اونایی که همین جوری به این نظام نگاه می‌کنن، ممکنه قاطی بکنن که این نظام داره از کدوم طرف می‌ره؟ طرف میز مذاکره یا طرف جنگ؟ از یه طرف عظما می‌گه مذاکره اخه! سمه! هر کی طرف مذاکره بره قلم پاشو می شکنم؛ از طرف دیگه مم جواد و وردستش الاغ‌چی کاسه گدایی به دست راه افتادن از این کشور به اون کشور که تورو خدا بیاین بین ما و امریکا رو صلح و صفا بدین! بالاخره اینا بدون اجازة عظما رفتن؟ با دستور عظما رفتن؟ موضوع چیه؟ بندة موشکاف خدمت رسیدم که همینو یه خرده موشکافی کنم، اول اینو ملاحظه بفرمایید:

تلویزیون رژیم – ۵خرداد

«پیگیری توافقها با عراق در سفر ظریف به بغداد.

 وزیر خارجه در سفر به عراق با برهم صالح رئیس جمهور، عادل عبدالمهدی نخست وزیر و محمد الحلبوسی رئیس مجلس این کشور دیدار و دربارة آخرین تحولات منطقه و روابط دو جانبه گفتگو کرد. ظریف که پیگیری توافقنامه‌های دو کشور در سفر اخیر رئیس جمهور به بغداد و روابط دو کشور در شرایط تحریمی بود، دیداری با همتای عراقیش هم داشت و گسترش روابط با همسایه‌ها رو از سیاستهای اصولی ایران دونست».

?موشکاف:  خب دوستان یه خبر دیگه را هم تحمل کنید تا کم کم برسیم به اونجایی که باید برسیم:

نخست وزیر عراق، روز سه‌شنبه ۲۱ مه  در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود گفت: «مقامات ایران و آمریکا به ما اطمینان داده‌اند که وارد جنگ نخواهند شد.» بغداد هم با تهران و هم با واشنگتن مناسبات حسنه‌ای دارد.

عادل عبدالمهدی افزود که چهارشنبه به کویت می‌رود تا در باره مسائل مختلف، از جمله عادی‌سازی مناسبات ایران و آمریکا گفت‌وگو کند.

?موشکاف: دوستان لابد ملتفت شدید که اسم مستعار التماس برای مذاکره شده «دیدار با مقامات» یا پیگیری «تحولات منطقه» یا »پیگیری توافق‌های دو طرف» و از این جور حرفها. فقط اسمش را عوض کردند برای حفظ آبروی عظما.  اما سوز دل نظام را از این سایت حکومتی بشنوید:


سایت حکومتی انتخاب – ۶ خرداد

ایران در طول هفته جاری شاهد سفر‌های علنی و سرّی هیئت‌های سیاسی بود که برای مهار بحرانی که آتش آن دامن دیگر دولت‌ها را نیز خواهد گرفت، تلاش می‌کردند.

پس از سفر سرّی نماینده قطر به تهران، وزیر خارجه عمان، یوسف بن علوی نیز سفر ناگهانی به تهران داشت که یادآور میانجی گری موفق عمان بین دو کشور در زمان اوباما بود. به نظر می‌رسد این بار مهمان عمانی پیام قابل توجهی را با خود به همراه نداشته است؛ جز اینکه ترامپ آماده مذاکره است و ایالات متحده قصد براندازی نظام ایران را ندارد؛ تنها به دنبال تغییر رفتار این کشور است و به همین دلیل تحریم‌های خود را افزایش داده است.

?موشکاف:  خب وقتی پسقام داده اند که قصد براندازی نظام را ندارند دیگه عظما چه مرگشه این مم جواد را مث سگ پاسوخته به این ور و اونور بفرسته؟  تازه دوستان این خبر را ملاحظه بفرمایید:

 خبرگزاری حکومتی ایلنا – ۶خرداد

   خبرگزاری حکومتی ایلنا: ترامپ در دیدار با شینزو آبه: می‌دانم ایران متمایل به مذاکره است/ می‌توانیم از میانجی‌گری ژاپن استفاده کنیم

?موشکاف: دد دی دی دی دی، چطور این خبر به رگ غیرت عظما برنخورد و نپرسید یه همچی چراغ سبزی از کجا به طرف مقابل رسیده؟ ملاحظه فرمودید؟ خب حالا که امکان مذاکره هست و دو طرف هم پشت پرده بله دادند، بفرمایید این وسط کی برد؟ کی باخت؟ بنده موشکاف از حالا میگم هر رقم پشت این میز بشینن و پاشن، برنده اش مردم اند وکانونهای شورشی. اون دفعه که با زانوهای خونین رفتن پشت میز دیدیم چی شدی وای به این دفعه که سینه خیز دارن می‌رن؛ تازه اگر به پای میز برسن. من که فکر نمی‌کنم برسن! شما چطور رفقا؟ به نظر شما این عظمای نیمه‌جون پای میز مذاکره می‌رسه؟ عزت زیاد!
لطفا به اشتراک بگذارید: