موشکاف ۸ خرداد - شیخ فری این روزا دنبال اختیاراته. عظما هم بهش گفته بشین سر جات

موشکاف ۹۸۰۳۰۸


?موشکاف: دوستان سلام به شما و سلام به اونایی که همچی تو دل نظام هول انداختن که شروع کردن به هم شاخ زدن. شیخ فری مث اون بچه‌یی شده که یه بار گفت دل درد دارم مادرش بهش نبات داد خوب شد، از اون به بعد بچهه هر وقت دلش نبات میخواست می گفت دل درد دارم. حالا شیخ فری هم اختیارات می‌خواد میگه رفراندومم درد می‌کنه. همچین که شرکای خودش هم سردر نمی یارن شیخ فری کجای دلش درد گرفته. ملاحظه کنید
سایت حکومتی هم اندیشی – ۵خرداد
« مسئله اصلی در رفراندوم، سؤالی است که به همه‌پرسی گذاشته می‌شود. با توجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی و گرانی‌های همه‌روزه و نرخ افسارگسیخته دلار، نمایندگان مجلس می‌توانند دغدغه‌ اصلی امروز مردم را به رفراندوم بگذارند و طرحی تهیه کنند تا در یک همه‌پرسی از مردم پرسیده شود که؛ آیا مردم موافق ادامه کار دولت فعلی با توجه به مشکلات فراوان اقتصادی هستند یا خیر؟ یا اینکه؛ با توجه به ناتوانی دولت روحانی در تنظیم بازار و بحران کمبود مواد غذایی همچون گوشت و شکر آیا بر سر کار بودن دولت را به‌صلاح می‌دانند؟
?موشکاف: به بعله داره میگه زدی نیشکی، موشکی نوش کن. شیخ فری فکر کرده عظمای گردن شکسته را تو سه کنجی بحرانها گیر آورده می تونه ازش یه چیزی تلکه کنه.
روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران- ۷خرداد
رفراندوم هسته‌ای» پیشنهاد ثابت و مکرر رئیس جمهور برای پایان دهی به مشکلات کنونی کشور طی شش سال اخیر بوده است؛ پرسش اینجاست حال که مذاکره مستقیم با امریکا به نظام تحمیل شد و نزدیک به سه سال از روز امضای برجام می‌گذرد، چنین پیشنهادی با چه هدفی بار دیگر از سوی رئیس جمهور مطرح می‌شود؟


?موشکاف: اینهم روش نشده به روحانی شفاف بگه درسته عظما دستش از دستکش مخملی اوباما کوتاهه اما نه آنقدر که تو بتونی افسار نظام را از دستش بگیری و پیش ببری. تازه اگه تو افسار بگیر بودی افسار دولتت را چسیبده بودی. خب دوستان روشنه دعوا سر چیه؟ به به بعله همون قولنج مذاکره شیخ فریه که دوباره عود کرده.
روزنامه حکومتی همدلی – 7خرداد
فلسفه اصلی برگزاری رفراندوم مورد نظر روحانی که به نظر‌‌‌‌ می‌رسد نتیجه‌اش در افکار عمومی مثبت است، پوششی برای رسیدن به مذاکره با آمریکاست. به این ترتیب، راه حل برخی از مشکلات از مسیر مذاکره با واشنگتن‌‌‌‌ می‌گذرد.
عامل دوم مربوط به انعکاس صدای‌‌‌‌‌های مخالفی است که بابت فراگرد‌‌‌‌‌های حوزه‌‌‌‌‌های اقتصادی و مشخصاً علیه سیاست‌‌‌‌‌های اقتصادی او شنیده‌‌‌‌ می‌شود. به باور روحانی تنها راه برون‌رفت از این وضعیت اعطای اختیارات ویژه حاکمیت به اوست.
?موشکاف: خب دوستان بندة موشکاف فکر می کنم شیخ فری چندان معتاد مذاکره نشده که اونو دوای دردای بی درمون نظامش بدونه. موضوع ، موضوع تپیدن گاری نظام در باتلاق بحرانهاس. شیخ فری نه راه پس داره نه راه پیش. برای در بردن خودش می خواد جام زهر را بریزه تو حلق عظی؟ خب دوستان اگه بتونه بریزه یا نتونه بریزه در هر حال به سود کیه؟ بعله. به سود مردم و کانونهای شورشی و بنده و شماست. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: